Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Podwójny wydech na wymiar 2.2 idtec type s

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gabrichard

gabrichard
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:180/ 215
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:34, 08.06.2016

Krok ku dalszym zmianom w pewnym lokalnym angielskim garażu (post ma na celu pokaznie projektu a nie reklamy). Na celu była poprawa wizualna plus większa przepustowość z pojedynczego wydechu na podwójny po remapie do 215hp.

Na pierwszy ogień wycięcie starego układu wydechowego za katalizatorem, na wysokości za obejmą przed tłumikiem, odkrecenie lewej zaślepki i zdjęcie lewej pokrywy

Załączony plik  b.jpg   94,51 KB   22 Ilość pobrań

stworzenie na wymiar nowego układu z nierdzewki z pojedynczym, centralnym tlumikiem (bez tlumika odgłos był za wysoki, z tlumikiem głębszy), rozgałęzieniem i owalnymi końcówkami (okrągłe według mnie średnio pasowały). Pokrywa zasłaniająca już nie wróciła na miejsce

Załączony plik  d.jpg   89,9 KB   16 Ilość pobrań
Załączony plik  e.jpg   77,61 KB   12 Ilość pobrań

całość dopasowana i zespawana przyniosła efekt końcowy

Załączony plik  h.jpg   100,21 KB   13 Ilość pobrań
Załączony plik  a.jpg   129,89 KB   13 Ilość pobrań

Użytkownik gabrichard edytował ten post 19:37, 08.06.2016

  • 0

#2 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:40, 08.06.2016

Ladnie wyglada. Ile taka przyjemnosc?


  • 0

#3 gabrichard

gabrichard
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:180/ 215
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 08.06.2016

Dzięki. Całość wyszła w granicach £450.
  • 0

#4 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:08, 08.06.2016

Fajnie porykiwuje...
  • 0

#5 gabrichard

gabrichard
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:180/ 215
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:42, 09.06.2016

ujęcie całości


  • 0

#6 Jacko

Jacko
  • Forumowicz
  • 351 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:08, 11.06.2016

Jak dla mnie bajka. Czyli zrobiłeś wolny wydech, bez żadnych tłumików? Przy dłuższej jeździe nie jest męczący?


  • 0

#7 gabrichard

gabrichard
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:180/ 215
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:45, 11.06.2016

Jak dla mnie bajka. Czyli zrobiłeś wolny wydech, bez żadnych tłumików? Przy dłuższej jeździe nie jest męczący?


Nie jest wolny. Zostawiłem ten centralny tlumik montowany w połowie układu, wymieniony na nowy i nieco większy. Bez niego odgłos był za wysoki niczym "rakieta". Z tlumikiem nabrał tej charakterystycznej nuty. Reszta to rury bez końcowego tłumika. Odgłos praktycznie nie jest odczuwalny będąc wewnątrz i jadąc . Słychać tylko będąc na zewnątrz.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq