XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Duże spalanie ? Czy tak ma być?
#16
Napisano 23:00, 27.02.2010
#17
Napisano 10:34, 28.02.2010
Nie chce mi sie cytować tego co pisze kolega jogi, ale dobrze zrobiles ze zalales go do pelna i tak testujesz spalanie, to jest jedyna wiarygodna metoda a nie zalewanie po 10l i patrzenie ile na tym przejade. Po drugie nie uważam ze zatankowanie do pełna a potem przejechanie 100km i znowu dotankowanie jest wiarygodne ! możesz te 100km pokonac na trasie jadac 70km/h i wtedy wyjdzie ci ze acco spalil 5l/100 i co bedziesz mowil ze moj acco pali 5l ? a jak przejedziesz te 100km w miescie scigajac sie na co drugich światłach to wyjdzie ze acco nadal pali 17l/100 i co znowu nowy temat " moj acco duzo pali " Mało tego, tankujesz do pelna i jezdzisz do rezerwy, ale niezawsze zapalenie rezerwy jest w tym samym momencie, w acco jest tak ze wystarczy paliwa bedzie 1/6 baku staniesz na krawężniku i już rezerwa sie pali i ona nie gasnie jak zjedziesz z niego ! acco tak glupio ma.
A tak swoja droga jak jezdzisz po 8km w jedna strone w miescie, to silnik dobrze sie nie rozgrzeje nawet wiec ona ma prawo palic nawet 15l przy tak krotkich przebiegach. Kiedys w Aś byl test takich krotkich przebiegów i ile wtedy auto moze spalic, ja bylem w szoku !
#18 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:40, 12.03.2010
#19
Napisano 14:07, 14.03.2010
Mam tylko jedno pytanie czy ktoś się orientuje ile kosztuje regulacja zaworów?? ASO, inny??
Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ
#20
Napisano 19:54, 14.03.2010
Bardzo dużo ci pali, za dużo stanowczo.Moja hondzia pali mi benzynki 9L/100km max. w trasie ,a w mieście max 10.>jak miałam gaz bo pół roku temu wymontowalam gaz bo szkoda mi było hanki. Za dużo wlożyłam kasy.musiałam wymienic głowice.I takie tam.Gazu paliła mi max 12 litrów
Ja za regulacje zawórów w ASO płaciłąm około 100zł.Jak miałąm gaz to robiłam regulację co 10 tys.Teraz dzieki Bogu jak jezdze tylko na benzynke moge to robic rzadziej co 40 tys
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych