Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Duże spalanie ? Czy tak ma być?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:00, 27.02.2010

Ja tez to szarpanie i przymulenie u siebie zauwazylem dwa dni temu :S czym to moze byc spowodowane ? W tym tygodniu jade do ASO na duzy przeglad to sie zapytam.
  • 0

#17 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Września
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:34, 28.02.2010

witam !
Nie chce mi sie cytować tego co pisze kolega jogi, ale dobrze zrobiles ze zalales go do pelna i tak testujesz spalanie, to jest jedyna wiarygodna metoda !! a nie zalewanie po 10l i patrzenie ile na tym przejade. Po drugie nie uważam ze zatankowanie do pełna a potem przejechanie 100km i znowu dotankowanie jest wiarygodne ! możesz te 100km pokonac na trasie jadac 70km/h i wtedy wyjdzie ci ze acco spalil 5l/100 i co bedziesz mowil ze moj acco pali 5l ? a jak przejedziesz te 100km w miescie scigajac sie na co drugich światłach to wyjdzie ze acco nadal pali 17l/100 i co znowu nowy temat " moj acco duzo pali " :mrgreen: Mało tego, tankujesz do pelna i jezdzisz do rezerwy, ale niezawsze zapalenie rezerwy jest w tym samym momencie, w acco jest tak ze wystarczy paliwa bedzie 1/6 baku staniesz na krawężniku i już rezerwa sie pali i ona nie gasnie jak zjedziesz z niego ! acco tak glupio ma.
A tak swoja droga jak jezdzisz po 8km w jedna strone w miescie, to silnik dobrze sie nie rozgrzeje nawet wiec ona ma prawo palic nawet 15l przy tak krotkich przebiegach. Kiedys w Aś byl test takich krotkich przebiegów i ile wtedy auto moze spalic, ja bylem w szoku !
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:40, 12.03.2010

Jestem w podobnej sytuacji bo moj automat 2.0 pali ok 13-14l na zimnym silniku. Jezdze do pracy 5km w jedna strone i w zimie wskazowka temperatury czasem sie nie zdazy ruszyc... Na rozgrzanym silniku jest calkiem inna bajka wiec mysle ze nie ma sie czym przejmowac.
  • 0

#19 Einstein

Einstein
  • Forumowicz
  • 144 postów
  • Skąd:Poznań/Włocławek
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 14.03.2010

Ja ostatni miałem podobny problem acco przy redukcji z 5 na 4 szrpnał mi ale skoro mówiecie, że acco tak ma to luz. A propo temperatury to u mnie wystarczy, że przejade 3-4 km i wskazówka temperatury mi się podnosi. jestemw szoku, że taks zybko się grzeje. Sonda i termostat ok.
Mam tylko jedno pytanie czy ktoś się orientuje ile kosztuje regulacja zaworów?? ASO, inny??
  • 0

Gdyby żył Kopernik z pewnością jeździłby HONDĄ


 


#20 agniecha631

agniecha631
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Połczyn, Białogard
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 14.03.2010

[quote name="jogi47"]Witam serdecznie wszystkich :-) . Do tej pory byłem tylko obserwatorem ale teraz myślę że mam problem z Hondą Accord 1,8 iS 2001r. Mianowicie od niedawna zacząłem sprawdzać spalanie podczas dojazdu do pracy ok 8 km w jedną stronę nie jest to centrum miasta a więc i korki nie są ogromne. Nie należę do osób katujących samochody ale czasem się zdarzy. Jeżdzę do 2500-3000obr/min i jestem przerażony. Słyszałem że accordeony dużo palą ale nie spodziewałem się że od momentu gdy zapala się rezerwa a ja wlewam ok. 10l benzyny to raptem przejeżdżam 56 km co daje jakieś 17l/100km,

Bardzo dużo ci pali, za dużo stanowczo.Moja hondzia pali mi benzynki 9L/100km max. w trasie ,a w mieście max 10.>jak miałam gaz bo pół roku temu wymontowalam gaz bo szkoda mi było hanki. Za dużo wlożyłam kasy.musiałam wymienic głowice.I takie tam.Gazu paliła mi max 12 litrów


Ja za regulacje zawórów w ASO płaciłąm około 100zł.Jak miałąm gaz to robiłam regulację co 10 tys.Teraz dzieki Bogu jak jezdze tylko na benzynke moge to robic rzadziej co 40 tys
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq