XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wyciszenie wnętrza w SztukaWyciszania
#46
Napisano 13:09, 20.07.2016
#47
Napisano 15:54, 20.07.2016
Ja u siebie w VIII gen wyciszyłem drzwi matami butylowymi plus na plastiki dałem piankę. Efekt super. Znaczna poprawa dźwięku nawet na fabrycznych głośnikach. Tydzień temu wyciszyłem też bagażnik wraz z nadkolami. Do bagażnika poszła podobnie jak do drzwi mata butylowa na spód i na to pianka kauczukowa. Na niskich prędkościach jakiejś wielkiej róznicy nie słychać w wyciszeniu ale przy prędkościach powyżej 100kmph róznica jest znaczna. W planach mam jeszcze wyciszenie podłogi, grodzi silnika plus uszczelek wnęk drzwiowych... ale to za kilka miesięcy.
#48
Napisano 08:51, 21.07.2016
Wątpię aby podłoga i nadkola były inaczej wyciszone niż w benzynie.Jedynie co jest dołożone w dieslu to dwie osłony (pasażer ,kierowca) z wyciszeniem od spodu deski rozdzielczej ...
można to dorzucić w benzynie (mam już dawno ) ,bo zaczepy są ...
I to własnie może być to.....poza tym diesle jest bardziej zabudowany a benzynie jest spora przestrzeń za silnikiem. Kolego a możesz podrzucić jakiś link foto jak to wygląda?
Użytkownik JanekWLKP edytował ten post 08:54, 21.07.2016
#49
Napisano 13:20, 21.07.2016
A nie ma różnic w wyciszeniu komory silnika w dieslu a benzynie? No i wiecie, silnik ZI generuje inne częstotliwości niż ZS, istnieje możliwość, że sam dźwięk klekota zagłuszał albo niwelował dźwięk szumu - ot, takie moje przemyślenie, niczym nie poparte, ale z drugiej strony nie wiem czy zauważyliście, że przy niektórych utworach muzycznych, nawet puszczonych dość cicho, auto wydaje się cichsze, tzn. pewnych dokuczliwych dźwięków zwyczajnie nie słychać?
PS. Co do marek premium, tam wcale nie chodzi o pianki czy maty. Po pierwsze - grubsza blacha, która tak łatwo nie wpada w drgania i stanowi lepszą barierę dla dźwięku z otoczenia. Po drugie, wzmocnienia blach - trzaśnijcie drzwiami w Accordzie - blacha się giba jak trapezówka na wietrze. W drzwiach są często pianki, ale są one odlewane specjalnie pod konstrukcję drzwi, przez co są szczelne i nie przepuszczają dźwięków. Warto byłoby również sprawdzić grubość szyb, nie bez powodu auta luksusowe mają podwójne szyby. Jechaliście nowymi pociągami typu PESA Elf? W nich jest zajebiście cichutko, mknie taki 120 kph w deszczu i wietrze i nic nie słyszycie - szyby są podwójne.
Zasadniczo coraz bardziej dochodzę do wniosku, że jakikolwiek hałas w Accordzie wynika ze starych już uszczelek (bądź samych szyb), sztywnego zawieszenia (często napotykam się na komentarze, nawet w innych markach, gdzieś ktoś, kto skarży się na sztywne zawieszenie jednocześnie skarży się na hałas z nadkoli) i cienkich blach. De facto zaradzić można tylko na te ostatnie poprzez butyl/bituminy, ale wiecie, to tak, jakby wykleić ściany pokoju matami i piankami a nie wstawić dobrych, szczelnych okien - *cenzura* wam to da
Użytkownik Killaz edytował ten post 13:27, 21.07.2016
#50
Napisano 10:44, 23.08.2016
JA słysze u siebie wyrażnie opony, odgłosy jak zmienia się nawierzchnia to na pewno nie sa odgłosy silnika - zastanawiam się nad tymi wygłuszeniami w kabinie (pod kierownica i nad nogami pasażera - wygłuszenia jakie ma diesel ) ale nie wiemjaki jest ich symbol i nie moge ich nigdzie znaleźć - może ktoś podpowie?
#51
Napisano 11:01, 23.08.2016
Chcesz wyciszyć opony (i po części silnik) to tylko mata typu np.GMS 07 i na to gąbka 01 na podłogę z nadkolami i bokami tunelu z przodu spod deski do foteli .
.a później jak będzie ci się chciało to pod tapicerkę drzwi chociaż gąbkę gms 01
Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:02, 23.08.2016
#52
Napisano 11:23, 23.08.2016
Diesle maja tak specjalne wyciszenie które zasłania kolumnę kierownicy ( w kabinie ) - tego nie maja benzyny - to samo strona pasażera - jak sie schylisz to widać rusy i kabelki w dieslu tego nie widać bo jest wygłuszenie.
Na początek tego bym chciał spróbować.
#53
Napisano 13:14, 23.08.2016
Dzwoń dogości którzy,sprzedają diesle ma części
Pasażer nr.54 http://japancars.ru/...&nplblk=B__3716
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:23, 23.08.2016
#54
Napisano 09:22, 24.08.2016
I własnie o to chodzi - o ta cześć ale tutaj jak widać nie ma jej w zestawieniu pomimo nadania numeru - bo to jest cześć niedostępna dla benzyny
Odczułeś różnice jak założyłeś to wygłuszenie?
#55
Napisano 12:19, 24.08.2016
Może silnik przy wyższym kręceniu ciczej troszkę mruczał
#56
Napisano 18:13, 24.01.2019
Witam
trochę odgrzeję temat. Widzę że temat wyciszenia 8 gen praktycznie nie istnieję. Czy ktoś próbował wyciszyć 8 czy jest sens. Chciałbym wyciszyć drzwi tylko nie wiem czy jest sens bo być może 8 jest tak dobrze wyciszona fabrycznie że nie będzie znaczącej różnicy. Napiszcie coś proszę o swoich próbach podjęcia się wyciszenia. Chce to zrobić we własnym zakresie i zacząc od drzwi.
Oglądałem filmik jaki odgłos wydają drzwi mazdy 6 przed wytłumieniem i po. Odnoszę wrażenie że w mojej Hance odgłos jest podobny jak w 6 bez wytłumienia. Rozbierał ktoś może drzwi są tam na wewnętrznej stronie jakies maty czy goła blacha?. Próbowałem znaleźć jakieś zdjęcie gołych drzwi ale nie znalazłem
Użytkownik Zoller edytował ten post 18:14, 24.01.2019
#57
Napisano 21:07, 25.01.2019
No cóż jak widać nikt nie wyciszał 8 gen....
#58
Napisano 21:16, 25.01.2019
Na blachę wew tam gdzie klamka dasz matę butylową nawet nie po całości i pod tapicerkę po całości matę piankową czy kauczukową i będzie od razu różnica.
Ja teraz już jestem tak przyzwyczajony do swoich,że jak wsiadam do jakiegokolwiek innego samochodu to śmiać mi się chce jak te drzwi wydają odgłosy ..jak duża puszka po konserwie
Ps
Pasowało by też dać z przodu na podłogę maty butylowe ..od deski po fotele .
Będzie wraz z drzwiami zauważalna różnica
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:31, 25.01.2019
#59
Napisano 19:01, 27.01.2019
Ja wyciszałem. Kombi przedlift, 2,0 benzyna. W porównaniu z poprzedni Lancerem, który po włożeniu mnóstwa mat dalej był głośny, Accord jest super.
Wyciszenie poszło razem ze zmianą audio, bo seryjne było beznadziejne. Przód i tył w drzwiach - na blachę poszły maty butylowe, pomiędzy boczkiem i panelem drzwi dodatkowo pianka wyciszająca. Sporo tego weszło, ale efekt jest naprawdę ok.
Dodatkowo, jako że zostało mat, wyciszyłem gołe miejsce pod siedziskiem kanapy, bo z doświadczenia wiem, że jest kiepsko właśnie w tym miejscu. Cały spód auta został zakonserwowany, w tym nadkola pokryte masą natryskowa, co rozwiązało problem zabezpieczenia przed korozja i wyciszyło auto. Tylna klapa tez została rozebrana i wyklejona matą bitumiczną, a gdzie się dało, też pianką, ale trzeba z tym uważać, bo dostęp jest trudny i od razu trzeba kupić komplet kołków montażowych, bo jak się raz rozbierze tapicerkę, to kołki się luzują i jest kiepsko.
Audio - Kenwood ddx 4017 bt, głosniki Morel Maximo - przód odseparowane, tył koaksjalne, subwoofer aktywny Alpine SWE 815. Efekt przeszedł moje oczekiwania, auto do 160 km/h jest bardzo ciche, a prędkości autostradowe wiążą się ze znacznym obniżeniem poziomu hałasu. Pozostaje temat uszczelek w drzwiach, bo stamtąd trochę hałasu się wydobywa i chciałbym coś z tym zrobić.
Co mnie mile zaskoczyło, to ogólnie niski poziom hałasu, szczególnie w tylnej części, więc niewielkim nakładem sił i środków udało się mocno wyciszyć auto.
#60
Napisano 19:30, 27.01.2019
Witam, wyciszałem wcześniejszego seata diesla i różnica była kolosalna, szczególnie przy wyższych prędkościach. Mata + pianki w drzwiach, bagażniku i maska i klapa bagażnika.
Maty kupowałem od polskiego producenta bitmat i dały radę.
Planuję w lato wygłuszyć bagażnik z nadkolami w hondzie bo jadąc słyszę najbardziej szumy właśnie z tyłu. Zrobię fotorelację jakąś to wstawię.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wyciszenie wnętrza, sztukawyciszania, hałas
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych