XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:37, 08.05.2016
#2
Napisano 14:40, 08.05.2016
Co prawda do VII gen ale temat opisywany wiele razy.
Doważałeś fele na aucie? Tak na początek. Później poczytaj o przegubach.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 14:54, 08.05.2016
#4
Napisano 22:35, 10.05.2016
Zmagałem się. Objawiało się to drganiami przy przyspieszaniu, po puszczeniu gazu drgania ustępowały (jeśli nie ustępują to raczej problem jest w układzie jezdnym a nie napędowym). Wymiana przegubu wewnętrznego w ASO, ponieważ nie ma zamienników (a przynajmniej 2 lata temu nie było). Sam przegub kosztował coś około 1100.
#5
Napisano 19:59, 11.05.2016
Witam
W moim Accordzie też miałem problem z przegubami wewnętrznymi i ze względu na cenę w ASO zakupiłem używane kompletne półosie za 700zł. Mam przejechane od wymiany 35tys. i jest OK
Dodatkowo mam w zapasie przeguby zewn.
#6
Napisano 04:44, 13.05.2016
#7
Napisano 08:08, 14.05.2016
Mogą być tanie bo usterka nie jest powszechna, a części, które nie maja popytu są po prostu tanie. Kup taką, na którą sprzedawca daje gwarancję rozruchową np. tydzień-dwa i już.
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#8
Napisano 10:02, 25.06.2016
Tak może dokończę temat. Mechanik twierdził że przegub pewnie na prawej stronie bo jest tam jest dłuższa półośka. Sam przegub z wymiana to ok. 1300 zł. Przyczyna nie ustała, Drgania przy przyspieszaniu nadal były. Panowie mechanicy zaproponowali wymianę prawej półosi ( 1900 + wymiana). Nie zgodziłem się i poprosiłem o wymianę przegubu z lewej strony. Upierali się że niemożliwe, ale zmienili. Samochód jeździ jak nowy Twierdzą jednak że lewa półoś jest delikatnie krzywa i możne przegub mi szybko wybić. Także bd musiał jeszcze w nią zainwestować. Trochę czasu i nerwów ale najważniejsze że problem prawie z głowy.
#9
Napisano 15:03, 25.06.2016
Użytkownik klosz007 edytował ten post 15:05, 25.06.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#10
Napisano 17:42, 14.07.2016
zauwazylem u mnie ostatnio ze tez hanka wpada w drgania ale przy 150 km/h i jak hamuje z tej lub wiekszej predkosci to tez drzy karoseria (kierownica nie drzy.)
mam wersje w automacie.Czy tu tez podejrzewac przegub,przeguby?
#11
Napisano 15:14, 18.07.2016
W moim przypadku drgania były spowodowane zużyciem zębów na półosi, które wchodzą w kielich. Mechanik który mi zdiagnozował przyczynę drgań stwierdził, że zamienniki szybko dostają podobnych luzów, a nowy kosztował chyba koło 1500, więc skierował mnie, aż do częstochowy gdzie mi wykonano regenerację. cały zabieg w częstochowie trwał około 3h i od mniej-więcej 50tyś. mam spokój.
Koszt regeneracji to 500zł, adresu niestety nie pamiętam, ale jak ktoś będzie potrzebował to się spytam.
A tak poza tematem, regenerację wykonywało 2 cześków w garażu. jak to wszystko zobaczyłem to miałem chwilę zwątpienia ale ogólnie jestem zadowolony.
#12
Napisano 16:55, 18.07.2016
Guma89 ale jakie drgania miałeś, przy jakich obrotach, prędkości, z gazem czy z hamulcem itd itp. Myślę, że warto to wiedzieć na przyszłość co jakie daje objawy
Użytkownik cysior edytował ten post 18:17, 18.07.2016
#13
Napisano 18:01, 18.07.2016
cos w stylu jakbym holowal przyczepke:)(jak wyhamowywuje)
wpada tez w drgania podczas przyspieszania jak i stalej predkosci.nie wystepuje to caly czas.czasmi jedzie normalnie,a czasmi drzy
#14
Napisano 19:02, 14.08.2016
drgania pochodzily od zacietego zacisku hamulca tylnego(zapiekly sie prowadniczki) oraz od zuzytych opon tylnych.zacisk raz odbijal a raz nie.
przeguby sa dobre
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak świateł postojowych.Napisany przez Grzegorz Wwy , 14 wrz 2024 VIII, Postojowe światła |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ kierowniczy →
Problem z EPSNapisany przez krupi94 , 11 wrz 2024 VIII, EPS, CU2 |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Wnętrze →
Wygięte mocowanie pręta sprężynującego klapę bagażnika (sedan)Napisany przez Matt7PL , 31 sie 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
Szarpie w zakresie 40-60 km/hNapisany przez michal750 , 24 sie 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
Honda Accord VIII 2.4 automat, wyciek z chłodnicy oleju ATFNapisany przez bad-ischler , 05 sie 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych