XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Delikatne szarpanie podczas przyspieszania(utrata mocy)
#76
Napisano 19:30, 12.09.2014
Objawy te same.
Wymieniłem już wszystko i dalej dupa.
Po wymianie czasem bylo lepiej ale tylko na chwile.
Dwa razy miałem tak jakby przybyło z 50 kucy i jazda była cudna ale szybko powróciło do "normy"
Moze jak sprzedam MAP sensor sonde i tps-a to nazbieram na knock sensor :~)
#77
Napisano 20:02, 12.09.2014
Nie wiem czy coś wam to pomoże ale druga sonda jak jest uszkodzona daje podobne objawy i check niekoniecznie musi sie swiecić
#78
Napisano 02:44, 14.09.2014
W zasadzie wszystko to występuję u mnie ...
- szarpnięcia podczas przyspieszania oczywiście są
- bujanie przy wzięciu nogi z gazu i schodzeniu z obrotów - jak najbardziej jest (pisałem już o tym - najgorzej jest podjeżdżać w korku na 1-nce, dotykacie gazu jedzie, jedzie, puszczacie gaz by zwolnić bo auto przed Wami hamuje i wtedy jest takie pieprznięcie i skok - jakby odcięcie paliwa - że można zęby stracić, podobnie w drugą stronę ... BARDZO delikatnie dotyka się gazu podczas takiego toczenia i RYP do przodu, nagły skok!)
- przyspieszanie z niskich obrotów, to jest mistrzostwo świata (przejazd przez próg zwalniający, zapięcie dwójki PEDAŁ W PODŁOGĘ - DOSŁOWNIE i ... NIC, absolutnie kurcze żadnej reakcji, nie dzieje się kompletnie nic przez 1 - 2 sekundy, po czym stwierdza że może jednak zacznie przyspieszać, więc tempem żółwia greckiego zaczyna wchodzić na obroty)
- odblokowanie po trasie ... (raz tak miałem, że wracając z jakiejś trasy wyprzedzałem pod górkę jakąś ciężarówkę i nie chcąc ryzykować zbyt długiego manewru, zszedłem chyba do 2-jki i go pociągnąłem prawie pod odcinkę - stało się coś dziwnego, szarpnął ... i zaczął na prawdę sympatycznie jechać. Od tamtego momentu tak z 2 tygodnie śmigał, że aż strach a późńiej zaczęło wszystko wracać do normy - czyli mułek)
Zastanawiałem się właśnie nad knock sensorem, ale nie miałem tego jak sprawdzić a wymieniać na chybił-trafił z racji ceny i dostępu do niego jakoś nie bardzo miałem ochotę.
Zdziwiło mnie trochę, gdy po podłączeniu ELM-a 327 i jeździe z podglądem parametrów kąt wyprzedzenia zapłonu zmieniał sie następująco ...
3-ci bieg, prędkość około 80km/h (czyli nie żadne niskie obroty), w penym momencie pedał w podłogę, auto zaczyna przyspieszać rzecz jasna ale nie jest to to czego by się oczekiwało - a odczyty ... ECU najpierw opóźnił zapłon, a po chwili dopiero stopniono zaczął go przyspieszać. Usłyszałem od kogoś że tak jest prawidłowo, więc tym bardziej nie węszyłem przy tym - ale tak na chłopski rozum, ECU mógłby tak zrobić, gdybym mu wbił 5-tke przy 40km/h, wtedy by mógł opóźniać by unikac detonacji, ale przecież przy tej prędkości jaką miałem i obortach - toż to popisowy zakres dla silnika, więc powinien ciągnąć jak nie wiem co, a tymczasem on opóźnia zapłon.
Nie wiem na ile przy pomocy HIM-a można coś takiego wychwycić (czy stukowiec aby nie robi kreciej roboty i nie jest nadgorliwy) ?
Mighty na bieżąco sledzę tematy o zamuleniu i nie rozumiem jednej rzeczy. Niecały tydzień temu w innym temacie pisałeś, że problem zamulania już rozwiązałeś, że podmieniłeś IAC i jest ok, Wcześniej pisałeś, że wymiana sondy też
trochę pomogła a teraz piszesz, ze nadal zamula na wolnych obrotach? W końcu jak to jest pozostały Ci same poszarpywania między 2-3 k rpm i przy puszczaniu gazu czy auto nadal muli a wszelkie wymiany nie przyniosły żadnego rezultatu.
Mam podobny problem z muleniem na niskich obrotach i miałem już wymieniać IAC bo napisałeś, że auto aż chce jechać po wymianie. Jak to w końcu jest?
#79
Napisano 07:21, 14.09.2014
Mighty na bieżąco sledzę tematy o zamuleniu i nie rozumiem jednej rzeczy. Niecały tydzień temu w innym temacie pisałeś, że problem zamulania już rozwiązałeś, że podmieniłeś IAC i jest ok, Wcześniej pisałeś, że wymiana sondy też
trochę pomogła a teraz piszesz, ze nadal zamula na wolnych obrotach? W końcu jak to jest pozostały Ci same poszarpywania między 2-3 k rpm i przy puszczaniu gazu czy auto nadal muli a wszelkie wymiany nie przyniosły żadnego rezultatu.
Mam podobny problem z muleniem na niskich obrotach i miałem już wymieniać IAC bo napisałeś, że auto aż chce jechać po wymianie. Jak to w końcu jest?
Wojtas12343 - wszystko się zgadza. To co napisałem pokrywa się z prawdą. Nie wysłałem tego z palca.
1. Kupiłem nową sondę, zmieniłem, pojezdzilem dzień czy dwa i później pojechałem w trasę KRK-Gdańsk. Praca silnika i reakcja na gaz na prawdę była o niebo lepsza niż przed wymiana.
2. Kupiłem od jednego z Kolegów z Forum IACV i podmienilem. Rozbieralem cały dolot powietrza począwszy od filtra a na demontażu przepustnicy kończąc. Miałem okazję przetestować to również w dłuższej trasie i na pewno auto jechało zupełnie inaczej. Nie musiałem poza tym czekać do wyjazdu w trasę bo dwa dni po wymianie gdy żona pojechała na zakupy i wróciła pytała mnie co grzebalem przy aucie że jakoś tak "dziwnie szybko" jeździ. Co tu dużo mówić...gdy się poprawiło to wiedziałem że biorąc się do wyprzedzania wciskam i jedzie. Trwało to może jakieś 2 tygodnie. Później po którymś odpaleniu silnika zaczął się powrót do rzeczywistości.
Stąd Wojtas takie a nie inne posty opisujące moją sytuację. Wstrzymaj się może z tymi wymianami bo jak napisałem - wydaje mi się że bezpośrednia przyczyna leży gdzieś indziej. Fakt, sonda trochę odmulila auto i w pewnym stopniu to pozostało. Szarpniec i permanentnego braku mocy nie udało mi się jeszcze wyeliminować.
Pozdrawiam,
Michał
#80
Napisano 17:37, 14.09.2014
Akurat przyczyna szarpania może leżeć gdzie indziej np. w poduszkach silnika, skrzyni.
#81
Napisano 09:25, 27.08.2015
Koledzy, mam podobne objawy, tj. brak mocy przy przyśpieszaniu i szarpanie przy wciśnięciu i puszczeniu pedału gazu - niezależnie czy jadę na PB czy na LPG.
Dziś zostawiam auto na przegląd gazowy, wymianę oleju i filtrów oraz regulację zaworów.
Opiszę mechanikowi problem i poproszę o sprawdzenie przewodów czy nie mają przebicia oraz poduszek skrzyni i silnika.
Z tego co wyczytałem w tym temacie to w VIII gen nie reguluje się kąta wyprzedzenia zapłonu.
A co do Knock Sensora to proszę o podpowiedź gdzie się on znajduje.
Może jakieś inne pomysły?
#82
Napisano 11:33, 27.08.2015
Koledzy, mam podobne objawy, tj. brak mocy przy przyśpieszaniu i szarpanie przy wciśnięciu i puszczeniu pedału gazu - niezależnie czy jadę na PB czy na LPG.
Dziś zostawiam auto na przegląd gazowy, wymianę oleju i filtrów oraz regulację zaworów.
Opiszę mechanikowi problem i poproszę o sprawdzenie przewodów czy nie mają przebicia oraz poduszek skrzyni i silnika.
Z tego co wyczytałem w tym temacie to w VIII gen nie reguluje się kąta wyprzedzenia zapłonu.
A co do Knock Sensora to proszę o podpowiedź gdzie się on znajduje.
Może jakieś inne pomysły?
Knock sensor znajduje sie pod kolektorem ssacym. Najlepiej dojsc od dolu.
Po za tym byla juz o tym mowa ze dwie strony wczesniej😀
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych