Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zerwana śruba w kole


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 luk2103

luk2103
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:49, 08.02.2010

Dokladnie 77zl w cenię wchodziło szpilka i nakredka do felg alu i robocizna

Wylogowalo mnie ;p tak jak napisalem wyzej 77 zł
  • 0

#17 kubik

kubik
  • Forumowicz
  • 301 postów
  • Skąd:Włocławek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport+
  • KM:156,7
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:38, 22.06.2014

Ma ktoś wymiary i twardość szpilki w Acco VII Sport '03? Jutro mam zamiar dorobić na tokarni w pracy, ale nie znam wymiarów, a też ukręciłem ostatnio w przednim kole ;)


  • 0

#18 Stoowa

Stoowa
  • Forumowicz
  • 122 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 15:54, 22.06.2014

ja mam gdzieś u siebie jeszcze ze 2-3 szpilki... jak cos to -->PW


  • 0

#19 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:40, 13.11.2018

Witam, trochę odgrzeje kotleta. Nie baliście się tak rzeźbić przy szpilce ? Koła od czasu takiej naprawy dalej trzymają ? Jakby nie było takie zeszlifowanie szpilki to utrata najmniej 1/3 pola powierzchni. Pytam bo dziś chciałem zimówki założyć i 2 mi strzeliły przy odkręcaniu koła ... Szpilki już zamówiłem teraz kwestia montażu.


  • 0

#20 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:56, 13.11.2018

Ludzie tak robią i nic się nie dzieje.
  • 0

#21 Lukasz_wrocek

Lukasz_wrocek
  • Forumowicz
  • 680 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:1.8
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan lift
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:58, 14.11.2018

Hmmm... jednak zrobię normalnie ... zamówiłem łożysko, sworzeń i nawet osłonę przegubu - ta już sparciała...Jakoś się obawiam takiej rzeźby .. To nie po mojemu. Jak to moja żona mówi "się jeździ się psuje". Chyba żeby znaleźć szpilki z jajowatym łbem i wtedy je włożyć. Szpilka trzyma się na piaście tylko tym łbem. Nie widzę stożka na radełku. Polecam jednak rozwagę przy takiej ingerencji.

 

Edit:

Wymieniłem jak się powinno - nowe łożysko snr - 110 zł, szpilki OEM ~70 zł (4 sztuki), przy okazji sworzeń dół- ~70 zł, robocizna 210 zł bruuto z paragonem (Wrocław). Tak kosztuje dopierd*** kluczem pneu kół przez wulkanizatorów - miejcie na uwadze z okazji sezonu zmiany opon.


Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 16:30, 16.11.2018

  • 0

#22 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 10.08.2020

Cześć. Dzisiaj dokrecalem kola i zerwalem jedną szpilke obraca się razem z nakretka . Wcześniej są pokazane zdjęcia jak wymienić szpilke w piscie A jak zdjąć koło żeby nie uszkodzić felgi ? Rozkręcić nakretke ? Moje auto to accord vii 2004

 

 

Albo to tylko gwint na nakretce się zerwał sam już nie wiem . Nie da się odkręcić.


  • 0

#23 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:22, 10.08.2020

Mialem ostatnio taka sytuację w aucie klienta..

Nadspawalismy z drugiej strony blokadę i dopiero poszło...
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#24 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 19:28, 10.08.2020

ja rozwiercałem


  • 0

#25 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:38, 10.08.2020

Mialem ostatnio taka sytuację w aucie klienta..

Nadspawalismy z drugiej strony blokadę i dopiero poszło...

a u Ciebie obracala sie szpilka w piascie czy gwint byl zerwany na nakretce ?
  • 0

#26 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:06, 10.08.2020

Szpilka w piascie
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#27 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 10.08.2020

ja rozwiercałem

Cześć A u Ciebie jaka była sytuacja ? Szpilka obracala się w piascie czy nakretka na szpilce ?

Szpilka w piascie

jeżeli szpilka obracala się w piascie to dało się wymienić sama szpilke ? Czy wymieniłeś piaste ?
  • 0

#28 maksimus88

maksimus88
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:21, 11.08.2020

A może ktoś zna jakiś poradnik jak zdjąć nakretke i nie uszkodzić felgi ? Szukałem na Youtube ale nie widzę
  • 0

#29 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:52, 11.08.2020

Cała piasta później do wymiany
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#30 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:32, 11.08.2020

u mnie też obracała się szpilka w piaście, była to pierwsza naprawa po zakupie, po jakimś wulkanizatorze, krzywo nakręcił nakrętkę i po zawodach, u mnie wystarczyło nabić nową szpilkę, wybrałem taką z jak największymi zębami no i po naprawie zapomniałem o temacie, szpilka była z demobilu z jakiejś starej hondowskiej piasty

ja nawierciłem jeden otwór chyba wiertłem 6 mm, ale tak żeby przewiercić bok nakretki (czyli maksymalnie ją osłabić, przy okazji wiadomo że troche uszkodziłem szpilkę), później wąski przecinak, dwa uderzenia młotkiem i nakrętka spadła


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq