Skocz do zawartości


RODO w HAKP

2.2 i-DTEC tuning


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:00, 12.02.2010

Komuter znajduje się blisko akumulatora- nie sposób go nie zauważyć-duże złącze.
Jak byłem 1,5 roku temu to Masters wyjmował go ok 10 min bo nie mógł się połączyć i chciał zobaczyc co tam w środku siedzi. Na komputerze nie było żadnych plomb i jakis naklejek typu nie ściągalnych.
Ciekawa wypowieć wyżej że programują po kabelku bo ja szukałem w necie od 6 miesięcy i jakoś sie nikt nie chwalił(żadnego wykresu nie znalazłem)
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:56, 12.02.2010

Komuter znajduje się blisko akumulatora- nie sposób go nie zauważyć-duże złącze.
Jak byłem 1,5 roku temu to Masters wyjmował go ok 10 min bo nie mógł się połączyć i chciał zobaczyc co tam w środku siedzi. Na komputerze nie było żadnych plomb i jakis naklejek typu nie ściągalnych.


Dzieki serdeczne za info :)

Ja też mam wielką pokusę powiększyć stadninę pod maską, jednak poważnie zastanawiam się nad możliwością wymiany IC na większy -- idealnie byłoby jeśli wszedłby z wersji 180 KM i był zainstalowany w ASO, by się nie czepiali do gwarancji...
Będę rozpoznawał temat -- mam przegląd 20kkm, więc zagaję w serwisie.

Pozdrówka
Witek
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:57, 12.02.2010

Ja już jakieś 2 miesiące temu dowiadywałem się w ASO Honda ile kosztuje IC od Type S 180KM bo jest większy i będzie namniej dłubania przy wymianie. W ASO Aries Motor
zaśpiewali mi 4k zł więć wymiękłem!!!!!!!!!. Trzeba troche poczekać aż gdzieś indziej będzie można kupić
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:19, 17.02.2010

Zaiste, 4000 PLN za IC do type-S (180 KM).
Dla porównania IC do naszego 150 KM kosztuje około 1500 PLN.

Pozdrawiam
Witek
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:35, 17.03.2010

http://forum.tdi-tun...t=7301&start=15

Cos dla posiadaczy type-s zasilanego szatańskim paliwem :mrgreen: w skrócie po @ 215kucy i 430niuta. Teraz daje radę :lol:
  • 0

#21 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:27, 17.03.2010

w serii powinien mieć 200HP i 400Nm w Type S a normalny 180HP i 380Nm :mrgreen:
  • 0
F1

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:40, 08.06.2010

wkońcu silnik w nowym accordzie został dłubnięty :-)

mam nadzieję, że nikt mnie nie pobije jak wrzucę link do innego forum, gdzie toczy się dyskusja na ten temat.

http://www.racingfor...ars-t73986.html

W skrócie: 181KM, 400NM ;-)


A proszę Kolego o wrażenia, gdy na zewnatrz będzie ponad 30 stopni Celsiusza. Jestem ciekawy wydajności standardowego IC z taką wersja softu.
Gdybyś mógł wykonać troszkę testów - pogonić hondzie i postać w korkach - w takich warunkach oraz podzielić się swoimi obserwacjami, to będę bardzo zobowiązany. Prawdopodobnie nie będziesz w stanie sprawdzić temperatury na dolocie, ale ogólne wrażenia będą mile widziane.

Dzieki z góry i pozdrawiam

Witek
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:37, 09.06.2010

Niestety ale jeszcze nie mam accorda ;-) dalej upalam 307 2.0hdi... kolega ddga dłubał swoj samochód i Jego pytaj o wrażenia. Podejrzewam, że najlepiej na priv ;-)
  • 0

#24 Bollinger

Bollinger
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Neverland
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 16.10.2010

Powiem, że te 192 BHP i ponad 400 Nm robi kolosalne wrażenie. Wszystko fajnie, dobrze, że ten silnik się tak kręci. Co do intercoolera, to uważam, że nawet ten seryjny, nienajwiekszy, ale centralnie umieszczony wprost na strugach powietrza, spokojnie da radę. Dlaczego? Dlatego, że jest przez niego pełen przelot, a nie tak jak np. w Passacie, gdzie był w nadkolu od strony kierowcy i był do niego wlot (zresztą nieduży), ale wylotu już nie. O intercooler bym się nie obawiał. Zapytam może z innej strony, czy przy modach tego typu nie ma problemu z dpf? Co na to DPF? Czy nie będzie więcej dymił?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq