Skocz do zawartości


RODO w HAKP

2.2 i-DTEC tuning


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:02, 07.02.2010

wkońcu silnik w nowym accordzie został dłubnięty :-)

mam nadzieję, że nikt mnie nie pobije jak wrzucę link do innego forum, gdzie toczy się dyskusja na ten temat.

http://www.racingfor...ars-t73986.html

W skrócie: 181KM, 400NM ;-)
  • 0

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:13, 07.02.2010

fajnie... 180HP i 400Nm z 2,2 wynik "rewelacyjny" jak na dzisiejsze czasy do tego wzmianka o IC... to życzę powodzenia w lecie przy +25 :mrgreen:
Jeździłem jednym i drugim i uważam że np iCTDi ma lepszą kulturę pracy niż ten nowy... być może chodzi tylko o wygłuszenie ale nieprzyjemnie warczał iDETEC w nowym Accordzie
  • 0
F1

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:13, 09.02.2010

a orientuje się ktoś jak taki mod bedzie "grał" z automatem ?
czy wogóle można taki wirusek zapuścić do autka z automatyczną skrzynką ?

pzdr
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:36, 10.02.2010

oczywiscie ze do automata można wrzucić wirusa. Kwestią jest ile Nm wytrzymuje skrzynia i odpowiednie wymodelowanie przebiegu krzywej Nm.

[ Dodano: 2010-02-11, 11:24 ]
Coś dla Malina :mrgreen:

http://forum.tdi-tun...opic.php?t=7301

192 kuce 430niuta :-D
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:23, 11.02.2010

To i ja dzisiaj sobie dłubnałem u Mastersa mojego Accorda 2,2 i-dtec.
Ledwo co tym accordem przyjechałem do domu i chcąc się podzielić wykresem , widzę że odwalono za mnie robotę:
patrz kolega djpanczo lub http://forum.tdi-tun...opic.php?t=7301
  • 0

#6 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:35, 11.02.2010

No pieknie sie podkreca :ok
A jak wyglada aktualna cena za modyfikacje u mastersa?
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#7 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 11.02.2010

fajnie ale wg mnie to trzeba IC zmienić no chyba że samochód na 2 lata i okres gwarancji a potem niech się martwi "szczęśliwy" nabywca :mrgreen:
Diesel fajna sprawa bo za 2 tyś mamy ~ +40HP +40Nm ale i tak wolę benzynę :mrgreen: założę sobie LPG i będę śmigał za pół darmo :mrgreen:
  • 0
F1

#8 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 15:51, 11.02.2010

Niezły modzik. Fajnie się kręcą te dieselki.

założę sobie LPG i będę śmigał za pół darmo :mrgreen:


:r

no comments
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:59, 11.02.2010

Na razie IC nie trzeba zmieniać bo przy max obciążeniu temp.w dolocie wynosiła 77 C.
Jest on faktycznie nie duży ale umieszczony centralnie.
Chyba że ktoś planuje mocniejsze modyfikacje to zmiana jest jak najbardziej porządana
  • 0

#10 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:01, 11.02.2010

no 77, to nie ma dramatu. w ictdi podobno jest w okolicach 100 przy mocniejszym modzie. Mocniejszym czyli takim powyzej 180KM.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#11 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:15, 11.02.2010

a swoja droga ile kosztuje nowe IC? czy te wieksze IC jest takie same jak dla 2.2 i-cdti, czy z jakiegos powodu inne?

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#12 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:42, 11.02.2010

wrc, chodzi o wymiane gownianego IC przy nadkolu, na duzy frontowy IC. Gdzies czytalem, ze koszt przerobki z czesciami kosztuje do 2k pln.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#13 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:57, 11.02.2010

wrc, chodzi o wymiane gownianego IC przy nadkolu, na duzy frontowy IC

ok, myslalem ze moze da sie cos wiekszego zamontowac w miejsce starego, 2 tys. zl za IC plus okolo drugie tyle za wzmocnienie silnika daje sumke ;-)

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:33, 12.02.2010

To i ja dzisiaj sobie dłubnałem u Mastersa mojego Accorda 2,2 i-dtec.


Gratulacje Kolego! :)

A powiedz proszę, gdzie dokładnie znajduje się komputerek, do którego się Masters dobierał?
Czy w rzeczy samej nie jest on zaplombowany fabrycznie, a dostęp do niego jest bezproblemowy? Foto mile widziane ;)

Dzieki z góry i pozdrawiam
Witek
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:38, 12.02.2010

http://www.tdiracing...49224ba7#151766

w tym temacie jest wypowiedź gościa z http://www.unitronic.pl/ ktory robi te silniki po kabelku ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq