XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.2 i-DTEC tuning
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:02, 07.02.2010
mam nadzieję, że nikt mnie nie pobije jak wrzucę link do innego forum, gdzie toczy się dyskusja na ten temat.
http://www.racingfor...ars-t73986.html
W skrócie: 181KM, 400NM
#2
Napisano 09:13, 07.02.2010
Jeździłem jednym i drugim i uważam że np iCTDi ma lepszą kulturę pracy niż ten nowy... być może chodzi tylko o wygłuszenie ale nieprzyjemnie warczał iDETEC w nowym Accordzie
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:13, 09.02.2010
czy wogóle można taki wirusek zapuścić do autka z automatyczną skrzynką ?
pzdr
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:36, 10.02.2010
[ Dodano: 2010-02-11, 11:24 ]
Coś dla Malina
http://forum.tdi-tun...opic.php?t=7301
192 kuce 430niuta
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:23, 11.02.2010
Ledwo co tym accordem przyjechałem do domu i chcąc się podzielić wykresem , widzę że odwalono za mnie robotę:
patrz kolega djpanczo lub http://forum.tdi-tun...opic.php?t=7301
#6
Napisano 15:35, 11.02.2010
A jak wyglada aktualna cena za modyfikacje u mastersa?
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#7
Napisano 15:44, 11.02.2010
Diesel fajna sprawa bo za 2 tyś mamy ~ +40HP +40Nm ale i tak wolę benzynę założę sobie LPG i będę śmigał za pół darmo
#8
Napisano 15:51, 11.02.2010
założę sobie LPG i będę śmigał za pół darmo
no comments
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:59, 11.02.2010
Jest on faktycznie nie duży ale umieszczony centralnie.
Chyba że ktoś planuje mocniejsze modyfikacje to zmiana jest jak najbardziej porządana
#10
Napisano 16:01, 11.02.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#11
Napisano 18:15, 11.02.2010
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#12
Napisano 18:42, 11.02.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#13
Napisano 18:57, 11.02.2010
ok, myslalem ze moze da sie cos wiekszego zamontowac w miejsce starego, 2 tys. zl za IC plus okolo drugie tyle za wzmocnienie silnika daje sumkewrc, chodzi o wymiane gownianego IC przy nadkolu, na duzy frontowy IC
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:33, 12.02.2010
To i ja dzisiaj sobie dłubnałem u Mastersa mojego Accorda 2,2 i-dtec.
Gratulacje Kolego!
A powiedz proszę, gdzie dokładnie znajduje się komputerek, do którego się Masters dobierał?
Czy w rzeczy samej nie jest on zaplombowany fabrycznie, a dostęp do niego jest bezproblemowy? Foto mile widziane
Dzieki z góry i pozdrawiam
Witek
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:38, 12.02.2010
w tym temacie jest wypowiedź gościa z http://www.unitronic.pl/ ktory robi te silniki po kabelku
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych