Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Katalizator 2.0 156 VIII

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:41, 12.03.2016

Czy ktoś wycinał kata z ósemki 2.0 i zastępował go strumienicą, przelotką, katalizatorem sportowym itd. i ile zyskaliście na mocy i niutków? pozdr  ps. Ja niedługo robię taką operację a na youtube jest widzę z K24 filmik z hamowni gdzie zysk jest 16 KM i 6 NM


  • 0

#2 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:51, 12.03.2016

Jezeli juz cos takiego chcesz robic to jedyne sensowne wyjscie to montowanie sportowego katalizatora a nie strumienicy czy innego stodolowego rozwiazania. 


  • 0

#3 Tomasz77

Tomasz77
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:18, 12.03.2016

No tak też robię :) w MG Motorsport..... Więc klasa sama w sobie.....
Ciekaw byłem tylko ile zyskaliacie jak ktos coś robił....
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq