Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Typer R a 2.0


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:10, 01.02.2010

Mam pytanko :

Czy seryjne zawieszenie w Type R chodzi o sprezyny i amortyzatory sa inne od tych z wersji zwyklej 2.0. ? Bo wiem ze jest to wymienialne w tym sensie ze mozna przelozyc z typa do zwyklej wersji i tak wlasnie nad tym mysle. Do typa sa fajne sprezynki weitec -30mm czyli idealna dla mnie wartosc do zwyklej z tym ciezko. Wedlug katalogu intercars amortyzatory maja nawet te same numery ale chciabym sie po prostu upewnic.
  • 0

#2 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 01.02.2010

amory są te same, springi seryjne mają tą samą lub też minimalną różnice w długości, ale są twardsze
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#3 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:50, 01.02.2010

czyli jak cos to moze je podmienic?
  • 0

#4 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:56, 01.02.2010

według wszelakich prawideł można, choć sam nie zakładałęm, więc głowy nie dam. Na alledrogo zdaje się kolega z forum sprzedaje za 399 złociszy, one powinny mieć jeszcze coś do mocowania poziomowania xenonów, ale tego nie jestem pewien

sam powoli zaczynam myśleć, że może trza było założyć zawias seryjny ad ATRa zamiast Sport (które jest niższe)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#5 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:20, 01.02.2010

bo chce kupic sprezynki do type r weitec -30mm progresywne i zastanawiam sie ile na nich auto siadzie bo nie wiem jaka jest dlugosc serynych w stosunku do normalnych z 2.0 , bo tez nie chce przesadzic a type r na seryjnych juz wyglada na niskiego. Ja przy kolach 215/45/17 zimowkach mam przerwe w nadkolu ok 8cm na lato bede 225/45/17 i chce by to jakos ladnei wygladalo :)
  • 0

#6 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:13, 01.02.2010

sam powoli zaczynam myśleć, że może trza było założyć zawias seryjny ad ATRa zamiast Sport (które jest niższe)


Jeśli będziesz sprzedawał sport - biorę je od Ciebie :D
  • 0

#7 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:40, 07.02.2010

padło na progresywne spręzyny APEX -30mm czekamy jescze na amorki Koni Sport :banan: :banan:
  • 0

#8 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:51, 09.02.2010

hehe czyli wszystko inaczej wyszło :mrgreen:

tarjei86, będę pamiętał, aczkolwiek w zimę zawsze są głupie myśli, na lato będzie już ok.. tak myślę, albo pchnę jako całość z autem :-P
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#9 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:04, 09.02.2010

padło na progresywne spręzyny APEX -30mm czekamy jescze na amorki Koni Sport :banan: :banan:


Ile Cię to kosztowało kolego ? Bo kurcze szukam jakiejś alternatywy dla Bilstein B8 :roll:

tarjei86, będę pamiętał, aczkolwiek w zimę zawsze są głupie myśli, na lato będzie już ok.. tak myślę, albo pchnę jako całość z autem :-P


No trudno :-P ale jakbyś jednak się tego ustrojstwa pozbywał osobno...a ja do wtedy nie kupię innego zawiasu - jestem chętny :mrgreen:
  • 0

#10 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:26, 10.02.2010

najtansza alternatywa dla accorda jezeli chodzi o sportowe zawieszenie to TaTechnix za 2300zl ( -40/35mm) sprezyny plus amory ale jak dla mnie to firma kogucik piniadze nie male a nic az tak strasznie dobrego o tym nie slyszalem by bylo warto je kupic.
Ja zdecydowalem sie na progreswne APEX'y mial byc Weitec ale facet polecil apexy cena sprezyn to 750zl, teraz szukam amorkow, dziwi mnie twoje nastwienie na B8 bo one kosztuja majatek ja mysle na Koni Sport cena za same amorki wyjdzie okolo 2tys, albo same amorki TaTechnic cena 1400zl co zrobic to nie wiem jeszce mysle, tanszej alternatywy do accorda nie ma
  • 0

#11 kamil.ekonom

kamil.ekonom
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 10.02.2010

Ja również myślałem o "glebie", ale póki co kasy brak :-/
Daję linki z których będę zamawiał (jak będzie zastrzyk gotówki :mrgreen: ):
Blistein B8 Sprint - http://www.zawieszen...BCOUPE/6039.php
AP Sportfahrwerke (-40/30mm) - http://www.autoracin...wieszenia_.html

Za komplet amorków ok. 1650zł + sprężyny 750zł wyjdzie 2400zł (+ew. koszty wysyłki)
  • 0

#12 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:18, 10.02.2010

nie wiem skad oni maja te ceny B8, dowiadywales sie czy one wogole sa aktualne? bo normalnie w hurtowniach B6 kosztuje ok 540zl. Jak sprawdzilem amorki od 1.8 CG/7/8/9 spokojnie podejda do mnie wiec skusilbym sie:) a sprawdzales to zrodło?. Jezeli chesz kupic tansze ale dobre sprężynki to odezwij sie do kolesia z www.pitstop.waw.pl tam znajdziesz ich duzo o fachowa porade.

pzdr
  • 0

#13 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:22, 10.02.2010

dziwi mnie twoje nastwienie na B8 bo one kosztuja majatek ja mysle na Koni Sport cena za same amorki wyjdzie okolo 2tys, albo same amorki TaTechnic cena 1400zl co zrobic to nie wiem jeszce mysle, tanszej alternatywy do accorda nie ma


Koszt B8 to dokładnie ok 1700-1800 zł i to w różnych źródłach :-) więc w tym momencie chyba nie byłoby się co zastanawiać...bo za cenę 2500zł masz komplet APEX/Weitec/H&R + amorki B8 Bilsteina....a to już nie lada gratka...poza tym, widziałem H&R za 550-600 zł, a więc znowu parę $$$ do przodu. A poza tym - o Bilsteinach słyszałem SAME DOBRE opinie - stąd moje nastawienie do nich. Myślałem, że jakieś okazje pochytałeś z tymi KONI, dlatego pytam ;-)
  • 0

#14 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:13, 11.02.2010

kompletnie mnie zaskoczyles tymi cenami:)

- jak mozesz dac jakies swoje sprawdzone namiary na B8 to bede wdzieczny

- a koszt sie robi wiekszy bo zdaloby sie dac nowe doboje ok 80zl sztuka + zminic tulejki w gornych mocowaniach 70zl sztuka

wiec ja cos czuje ze sprezynki narazie poleża do lata bo chciabym to wszytko zalożyc za jednym razem



a to sa informacje od hurtownika:

BILSTEIN
Amortyzator
BILSTEIN - B8 SPRINT 002788



Miejsce zabudowy Oż przednia, Miejsce zabudowy os tylna
cisnienie gazu


nr.artykułu grupa produktów okreżlenie dodatkowe Ilożć Cena

BE5-6030 Amortyzator BILSTEIN - B8 SPRINT 1 161,00 EUR / Sztuka (excl. VAT)
Miejsce zabudowy Oż przednia, amortyzator podtrzymujący sprężynowy, cisnienie gazu, rura pojedyncza, górny trzon


BE5-6031 Amortyzator BILSTEIN - B8 SPRINT 1 151,00 EUR / Sztuka (excl. VAT)
Miejsce zabudowy os tylna, amortyzator podtrzymujący sprężynowy, cisnienie gazu, rura pojedyncza, dolne oko, górny trzon

wiec ja mam wielka prosbe:)

podaj mi tel do sklepu w ktorym masz sprawdzone ze sprzedają je w takich cenach o jakich piszesz

bo w wiekszosc to bujda ze dostaniesz B8 za 400zl (kayaby chodza po blisko 300 i to seria)


- ja po prstu sprawdzilem juz wszytko lacznie ze sklepami w niemczech a to co tam mozna znalezc to:

amorki sportowe H&R ok 270 euro za kpl. przod podobnie za tyl
amorki sportowe Koni cena podobna
amorki KYB HGR cena podobna
amorki Eibach cena podobna

a te Bilsteiny B8 w przeliczeniu na euro kosztowalyby ok 200 euro za kpl. to jest nie realne

:sl :sl
  • 0

#15 kamil.ekonom

kamil.ekonom
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 11.02.2010

nie wiem skad oni maja te ceny B8, dowiadywales sie czy one wogole sa aktualne?...


No właśnie nie nie dowiadywałem się... Na razie póki co szukam dobrych cen. Jak będę miał kasę to wtedy będę dzwonił i pytał o konkrety. Ale telefon jest na stronie więc jak jesteś na kupnie to zadzwoń, zapytaj i podziel się na forum czy rzeczywiście mają taką dobrą cenę, czy to jakaś pomyłka.

Może na razie na lato założę sprężyny na seryjne amorki i pojeżdżę tak póki się nie wykończą i wtedy kupię B8 :mrgreen: Myślałem o -40/30mm, żeby przód był trochę niżej i dlatego myślałem nad tymi sprężynami AP (Pro Kit ma "tylko" -35-30/30mm), ale jeszcze poszukam na tej stronce co podałeś :ok
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq