XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
mówiliście o słabej powłoce i jest! korozja welcome to :k
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:35, 29.01.2010
Najprawdopodobniej to od odprysków (miejsce i brak "bąbli), ale do cho...ry jasnej - dlaczego w nie bitym autku są już korodujące kropki?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:28, 29.01.2010
#4
Napisano 10:01, 30.01.2010
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:57, 22.02.2010
Mam VII Kombi i po zmyciu zimowego brudnu zauważyłem 3 małe punkciki pod uszczelką tylnej szyby - niestety jest to rdza!
Ciężko mo powiedzieć dlaczego akurat tam, bo samochód "niebity" no i miejsce wystąpienia nie wskazuje na tzw. odprysk kamyka z drogi.
Nie wiem co zrobić - jestem przed wizytą u lakiernika, ale nie wiem czy da się to jakoś zabezpieczyć.
A miałem kupić V 70...
A Ty AndrzejS jak załatwiłeś problem?
Pozdro
De Cook
#6
Napisano 17:51, 22.02.2010
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:49, 23.02.2010
Może lakiernik coś podpowie żeby nie postępowało.
#8
Napisano 09:31, 23.02.2010
żeby nie postępowało.
Żeby nie postępowało to żadne brunoxy czy inne hammerite'y. Zedrzeć do gołej blachy, podkład i farba i jeżeli nie było wżerów to jest bardzo duża szansa że nie wróci.
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:31, 23.02.2010
Dzięki
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:05, 26.02.2010
szkoda, że w tak młodym autku występują problemy z korozją, nawet tak minimalną.
pzdr.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:20, 04.03.2010
#12
Napisano 22:20, 04.03.2010
też mamMam ten sam problem
ja zamowiłem lakier zaprawkowy, z malowaniem maski to może być różnie, problemy z odcieniami no i koszty. Jestem bardzo ciekawy czy beda sie rzucac w oczy poprawki. Ktoś już próbowal poprawiac odpryski fabrycznym lakierem? Daje to jakies efekty?inny sposob usunac
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#13
Napisano 22:26, 04.03.2010
Ktoś już próbowal poprawiac odpryski fabrycznym lakierem? Daje to jakies efekty?
Jeżeli jest to tylko powierzchowne zardzewienie to zdrapujesz i zamalowujesz - to opcja dla luzaków.
Druga opcja to postawienie kropelki brunoxa i potem lakier zaprawkowy.
Trzecia opcja to zdarcie rdzy, podkład i lakier. Mam trzy takie kropeczki i w sobotę biorę się za nie.
Niestety sól tak działa i kto nie ma ten jest szczęściarz. Staram się nie jechać blisko za innymi samochodami a tym bardziej ciężarowymi ale czasem się nie da.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:56, 05.03.2010
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:37, 05.03.2010
tak młode auto nie powinno jeszcze "kwitnąć"
wiek auta nie ma tu nic do tego, goła blacha zawsze "kwitnie", a te punkty powstają na skutek uszkodzenia lakieru przez kamyki, niestety skoro kwitnie to aż do blachy.
Niestety cienki ekolakier robi swoje.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych