A czy po skasowaniu błędów przez komputer LPG będzie je widać w historii po podłączeniu przez OBD?
Czy z tego miejsca też są czyszczone?
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 07:57, 07.05.2016
A czy po skasowaniu błędów przez komputer LPG będzie je widać w historii po podłączeniu przez OBD?
Czy z tego miejsca też są czyszczone?
Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451
Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/
Napisano 14:08, 07.05.2016
Kasowane błędy są czyszczone ze sterownika PB, sama nazwa mówi....
Napisano 14:50, 07.05.2016
Hmm to w sumie dziwna ta opcja, czyli kasuje błędy silnika i nie zostawia po nich nigdzie śladu?
Coś jak wymontowanie diody od kontrolki Check Engine
Poprzedni VI ES CG9 -> http://www.accordklu...ek/#entry754451
Obecny VII Executive CL9 -> http://www.accordklu...ive-by-szmytek/
Napisano 18:40, 07.05.2016
tak nie zostawia śladu, owszem dziwna opcja i dlatego też napisałem, że warto sprawdzić czy nie jest załączona. W wielu instalacjach które regulowałem kasowanie było włączone.Hmm to w sumie dziwna ta opcja, czyli kasuje błędy silnika i nie zostawia po nich nigdzie śladu?
Coś jak wymontowanie diody od kontrolki Check Engine
Napisano 07:26, 08.05.2016
Napisano 11:00, 08.05.2016
Czy tylko w Zenicie to jest, czy inni producenci instalacji też takie "sprytne" narzędzie dodają?
Wysłane z mojego C5303
Stag - kasowanie błędów tylko z konkretnej listy i nie związane ze składem mieszanki
Tech - trzeba wprowadzić jakie błędy ma kasować
Optima - ma możliwość kasowania wszystkich błędów
opcja kasowania nie jest zła dopóki się jej nie włączy
Napisano 11:46, 08.05.2016
Bardzo ważny problem panowie odsłonili. Teraz sterowniki gazowe nie wiadomo po co kasują błędy silnika które po coś są!
Ja mam QBox Plusa w obu Accordach i w obu była opcja kasowania danych błędów oraz podgląd parametrów silnika przez sterownik gazowy.
Jednak co do kasowania błędów można sprawdzić kiedy ostatnio błąd był kasowany! Jest parametr który u nie w programie ma nazwe "Przejechanych kilmetrów po kasacji błędów DTC". W VIII jest to na pewno, w VII nie jestem pewien. Bardzo fajny parametr właśnie w w/w sytuacjach jak i podczas diagnostyki. Tak więc panowie jak macie nowe (używane) samochody lub podejrzaną instalacje to możecie sprawdzić. Parametry typu kilkadziesiąt, kilkaset, i z kilka tysięcy kilometrów (o ile nie było auto np. programowane na gaz) daje do myślenia! Tak więc "ELM'y" w dłoń i mam nadzieje miłego sprawdzania.
@edit: VII też posiada ten parametr (przynajmniej mój egzemplarz).
Użytkownik R0bert edytował ten post 11:47, 08.05.2016
Napisano 15:18, 19.05.2016
viper505,
Adam Rogowski, gdzie w 2.4 jest zwykle zamontowany parownik? Jest szansa, żeby za silnikiem na grodzi go nie montować? Chcę tam wrzucić dużo większe od parownika Webasto...
Tak jak tutaj:
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
Napisano 15:20, 19.05.2016
Napisano 15:17, 20.05.2016
Bardziej na prawo i nizej (pod skrzynka z bezpiecznikami).
Jesli przewody sie pomieszcza,to nie bedzie problemu.
A to tak jak myślałem
Ja montuje reduktory przy nadkolu po stronie kierowcy, także nie powinno to kolidować z Webastem
No to super. W planie jest montaż Webasta
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
Napisano 20:25, 29.04.2018
Aktualizacja awarii. Po około 110kkm padła pierwsza Hana. Zaczelo sie szarpanie przy delikatnej jezdzie. O dziwo przy pelnym piecu bylo ok. Tak czy inaczej po digagnozie u Artura Stwierdzilem, ze nie bede babral sie w jakies wymiany pojedynczej sztuki tylko odrazu wpadly 4 nowe Herculesy. Problem rozwiazany. A przy okazji teraz wtryskiwacze sa juz na czapeczkach pionowo. Nie mniej jednak biorac pod uwage dystans jaki ogarnely w pozycji pol-lezacej wciaz uwazam, ze pozycja ich pracy nie ma wplywu na trwalosc. Chwyt marketingowy, zreszta nie pierwszy w temacie LPG. Liczy sie tylko czy monter ogarnia czy nie. Takze po raz kolejny polecam Artura.
Użytkownik viper505 edytował ten post 20:27, 29.04.2018
Napisano 13:38, 30.04.2018
pytanie do ludu...jakie ciśnienie gazu macie na listwie mierzone w sofcie STAGA dla ACR-01 i silnika K24a3 ?
Napisano 20:08, 30.04.2018
Użytkownik slasz129 edytował ten post 20:09, 30.04.2018
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
Napisano 08:30, 01.05.2018
oki w takim razie może jest ktoś, kto ma Barracudy 130 i taki reduktor ..
![]() |
VII
Mechanik →
Silniki →
Brak mocy oraz mocne dymienieNapisany przez Lopez73 , 23 lip 2024 ![]() |
|
![]()
|
|
VII
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Honda Accord VII Tylne tarcze kotwiczneNapisany przez _Ferenc_ , 19 lip 2024 ![]() |
|
![]()
|
||
![]() |
VII
Mechanik →
Silniki →
Dziwny problem z odpalaniem ciepłego silnika 2.4Napisany przez damek92 , 16 lip 2024 ![]() |
|
![]()
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Podczas jazdy i wciskania hamulca włączył się jakiś dziwny trybNapisany przez adamczukow , 10 lip 2024 ![]() |
|
![]()
|
||
VII
Mechanik →
Silniki →
Czy istnieje dobry zamiennik chłodnicy wody do CL7?Napisany przez Jacek1983 , 09 lip 2024 ![]() |
|
![]()
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych