XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problemy z przełączaniem biegów przy makymalnych obrotach
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:16, 28.01.2010
Jest to związane z jakąś blokadą czy może jakaś awaria ;(
Honda Accord 2,4 Type-S (6 biegowy manual) 2004r
Miał ktoś taki problem
#2
Napisano 14:08, 28.01.2010
Ja miałem taki problem i okazało się że do wymiany już było sprzęgło - po wyjeciu wyszło że już same nity były na tarczy.
Sławek
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:25, 29.01.2010
Powiedz informacyjnie ile Cie kosztowała ta wymiana ...
#4
Napisano 21:08, 04.04.2010
Miałem ten sam problem! Oprócz tego że dwójka czasami lekko haczy, to przy 6k RPM i powyżej był problem z wypięciem dwójki i mniejszy z wpięciem trójki. Trzeba było po prostu użyć siły. Denerwująca sprawa. Ja swój problem rozwiazałem przy użyciu preparatu BILSTEIN R2000 ET, który kupiłem na allegro. Zlałem ok. 1 litra oleju ze skrzyni, wziąłem z tego ok 0,5 litra i dolałem odpowiednią ilość preparatu do odmierzonego oleju celem wymieszania preparatu, wlałem mieszankę do skrzyni i na koniec uzupełniłem stan odrobiną pozostałego czystego oleju. Ilość preparatu jaką należy wlać trzeba sobie obliczyć z opisu na karcie informacyjnej preparatu.
Generalnie dziś (po przejechaniu ok 1000 km) już problemu ze zamianą z 2 na 3 i żadnego innego biegu nawet przy 7k RPM nie ma już absolutnie żadnego. Obawiałem się, że biegi same będa "wypadać" ale okazało się, że z tym nie ma problemu a zmiana biegów to teraz przyjemność. Skrzynia chodzi "miodzio"
Pozdrawiam!
#5
Napisano 23:12, 16.06.2011
#6
Napisano 11:17, 17.06.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7
Napisano 14:26, 17.06.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych