Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problemy z przełączaniem biegów przy makymalnych obrotach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:16, 28.01.2010

Witam, mam problem ze zmianą biegów np 2 na 3 przy maksymalnych obrotach (np przy wyprzedzaniu) Powyżej 6 tyś obrotów nie mogę zmienić biegu... dopiero jak trochę zejdzie z obrotów biegi wchodzą normalnie.
Jest to związane z jakąś blokadą ?? czy może jakaś awaria ?? ;(
Honda Accord 2,4 Type-S (6 biegowy manual) 2004r
Miał ktoś taki problem ?? :cry:
  • 0

#2 slawekH

slawekH
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:08, 28.01.2010

Witam

Ja miałem taki problem i okazało się że do wymiany już było sprzęgło - po wyjeciu wyszło że już same nity były na tarczy.
  • 0
Pozdrawiam
Sławek

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:25, 29.01.2010

A to sprzęgło Ci ślizgało ?? Czy miałeś tylko problemy z wrzucaniem biegów?? Bo u mnie nic nie ślizga tylko wrzucać nie idzie :/
Powiedz informacyjnie ile Cie kosztowała ta wymiana ...
  • 0

#4 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:08, 04.04.2010

Witam!
Miałem ten sam problem! Oprócz tego że dwójka czasami lekko haczy, to przy 6k RPM i powyżej był problem z wypięciem dwójki i mniejszy z wpięciem trójki. Trzeba było po prostu użyć siły. Denerwująca sprawa. Ja swój problem rozwiazałem przy użyciu preparatu BILSTEIN R2000 ET, który kupiłem na allegro. Zlałem ok. 1 litra oleju ze skrzyni, wziąłem z tego ok 0,5 litra i dolałem odpowiednią ilość preparatu do odmierzonego oleju celem wymieszania preparatu, wlałem mieszankę do skrzyni i na koniec uzupełniłem stan odrobiną pozostałego czystego oleju. Ilość preparatu jaką należy wlać trzeba sobie obliczyć z opisu na karcie informacyjnej preparatu.
Generalnie dziś (po przejechaniu ok 1000 km) już problemu ze zamianą z 2 na 3 i żadnego innego biegu nawet przy 7k RPM nie ma już absolutnie żadnego. Obawiałem się, że biegi same będa "wypadać" ale okazało się, że z tym nie ma problemu a zmiana biegów to teraz przyjemność. Skrzynia chodzi "miodzio" :-D

Pozdrawiam!
  • 0

#5 podly

podly
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:lbn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:12, 16.06.2011

To samo jest i u mnie, przy ponad 6tys obrotów wrzucenie dwójki to duzy problem, o "zapiszczeniu" na dwójce nie ma mowy. Czyli co, sprzęgło czy olej? Chcę pojechać w tej sprawie do ASO ale boję się żeby mi tam czegoś nie wymyślili... :-/
  • 0

#6 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:17, 17.06.2011

Może najpierw zacznijcie od wymiany oleju na świeży MTF3, bo dodatki/ceramizery są generalnie dla "skrzyń-padalców" ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#7 podly

podly
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:lbn
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:26, 17.06.2011

tak też zrobie, kupie olej w ASO a wymienię u znajomego. Ciekawe czy wystarczy ;-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq