Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Akumulator z 53AH, na 60, czy jest ok? Auto nie odpala.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:49, 28.01.2010

mam ten sam problem co Ty qewler. Udało Ci się go rozwiązać? Tez Hania mi padła. Przyczynę upatrywałem w akumulatorze, wymieniłem go na centre plus nieco większą 60ah i tez nie pomogło. kupiłem nowe przewody i świece. Jutro jak warunki pogodowe pozwolą to je wymienię. Jak Tobie uda sie rozwiązać problem to napisz. Pozdrawiam
  • 0

#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:03, 29.01.2010

O kurde.
Przykro mi że nie tylko ja się z tym męczę.

Póki co nie rozwiązałem problemu, de facto nie próbowałem nic wielkiego zrobić.
Teraz było -2, to znów próbowałem odpalić, ale takie wrażenie że szczotka rozrusznika się zatarła, bo dziwne dzwięki wydaje. Może za dużo próbowałem odpalić.

Chciałem auto na lince zaciągnąć do najbliższego warsztatu, ale odmówili mi przyjęcia bo są zawaleni, dużo aut z podobnym problemem - nie mogą odpalić. Zapytałem jaki jest najczęstszy powód? Facet odpowiedział, że często filtr paliwa jest powodem (stary i ta woda tam zamarza...)

W sobotę ma przyjechać znajomy mechanik żeby rzucić na to okiem. Dopiero wtedy będę coś wiedział. Z pewnością napiszę o tym!
Gbarc, 3mam za Ciebie kciuki i również czekam na info, napisz czy to coś pomogło.

Również będę wdzięczny za info, jak
  • 0

#33 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:25, 29.01.2010

qewler, zacząłem grzebać przy aucie od samego rana-próba wymiany świec - 3 wymienione, 4 nie dała za wygraną, za cholere nie mogę jej wykręcić więc się poddałem. Zabrałem się za wymianę przewodów i znowu lipa. Okazało się że pech mnie prześladuje. Zamówili mi nieodpowiednie kable:[. Fajka przy przewodzie była zbyt krótka. Założyłem stare. I kolejna próba zakończona fiaskiem :-| Więc kable do ręki i do sklepu. Spotkałem po drodze sąsiada i zagadnąłem go co o tym myśli. Chłopak niespełna 20 letni przyszedł, wsiadł do auta ja na zewnątrz maska podniesiona i kręci. Jaką poczułem wtedy ulgę, że to nie ja tak katuję moją hanke 8-) No, ale do rzeczy, chłopak kręci ja sie tylko przyglądam co silniczek na to. Po entej próbie zaczyna go coś łapać, kontynuujemy procedurę, aż w końcu sukces ODPALIŁA!!! Radocha niesamowita. Winę upatruję w paliwie:/ moim zdaniem (nie jestem mechanikiem mogę się mylić), myślę że prawdopodobnie coś po drodze sobie przymarzło. Qewler, jak masz tylko sprawny akumulator to do boju! Chłopak przy odpalaniu jeszcze pompował trochę pedałem gazu z tego co widziałem ;) Z radości mej nieopisanej pojechałem migiem na myjnie i zafundowałem jej kąpiel w nagrodę.
Qewler, powodzenia! :ok
  • 0

#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:58, 29.01.2010

Kurczę. Zazdroszczę :)))
Dzięki za wiadomość.
Ja swoją też już katowałem i z gazem i bez. Ale teraz po tych katorgach wydaje dość dziwne dzwięki, że aż no się boję dalej ją katować. Już się doczekam przyjazdu mechanika, ściągam go na oględziny. Zobaczymy co z tego wyjdzie... :)
Dam znać, może faktycznie paliwo
  • 0

#35 Pegaz1987

Pegaz1987
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Złotniki k. Krakowa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:47, 29.01.2010

nie znam sie na tym dokladnie ale w silnikach z wtryskiem za duzo sie nie napompuje pedałem gazu, pedalem gazu otwiera sie przepustnice a komputer steruje dawka paliwa
  • 0

#36 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:53, 29.01.2010

nie znam sie na tym dokladnie ale w silnikach z wtryskiem za duzo sie nie napompuje pedałem gazu, pedalem gazu otwiera sie przepustnice a komputer steruje dawka paliwa


Dokładnie, dlatego też nie da się zalać silnika na wtrysku
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#37 maliniak292

maliniak292
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:42, 29.01.2010

Chciałoby sie powiedziec , A nie mówiłem :lol: nie pisałem ;-)
takie rzeczy sie zdarzaja a w szczególnosci przy takich mrozach jakie były ostatnio , a paliwo nawet z orlenu jest róznej jakości , a w szczególnosci uszlachetniacze jakie dodaja do paliwa , podobno na orlenie wytrzymuja -15st.C i stad moze paliwo troszke łapać i sie wytracac na takich mrozach.
Ja bym obstawiał wine paliwa i od tego bym zaczynał bo i koszty sa niewielkie poco inwestowac w cos czego nie trzeba wymieniac ??
ale na pewno nie zaszkodzi :B
  • 0

Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !

Maliniak292


#38 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:28, 30.01.2010

Hania jest po wstępnej analizie mechanika.
Za dużo nie badał, spojrzał pod maskę, posłuchał, spróbował odpalić i stwierdził, że 2 cylindry silnika są zalane.
Powiedział że wyczyści to, zamieni świece i filtr paliwowy i będzie dobrze.
Samochód na linkę i do warsztatu (z linki odpalił tak apropos).
Chyba że w ramach diagnozy na miejscu jeszcze coś wyjdzie, to dam znać.
  • 0

#39 Pegaz1987

Pegaz1987
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Złotniki k. Krakowa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 30.01.2010

Ryzykant z Ciebie jak odpalasz swoją Honde na linke :shock:
  • 0

#40 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:17, 30.01.2010

Ja zalewam od września BP Ultimate 98 i odpala pięknie, tyle że mam LPG więc mogę sobie pozwolić na zalewanie 98 do odpalania ;-)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#41 MAK

MAK
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.5
  • Wersja:XT
  • KM:stadko :-)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Lodówka
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:57, 30.01.2010

Ja tam od zawsze smigam na 98 tyle ze na orlenie
  • 0
>>> Accord by MAK <<<

Przerabiam S na type ES-R :mrgreen:

#42 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:03, 30.01.2010

Seth, a garażujesz pod chmurką, czy masz jakiś daszek? A i jeszcze jedno pytanie do Ciebie, nie byłeś przypadkiem wcześniej szczęśliwym posiadaczem Rovera? Pozdrawiam :B
  • 0

#43 Piotrek0028

Piotrek0028
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Wodzisław Śląski
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:34, 30.01.2010

Witam ,pociesze was koledzy z problemami odpalenia, mialem to samo w najwieksze mrozy,akumulator dobry , a nie odpala.Naszczescie mam znajomego mechanika z garażami ogrzewanymi i wspomogł mnie jednym z nich.Jedna noc wystarczyla + wymiana swiec na nowe i pali jak nowy :-) . Problemem oczywiscie jak to na polske przystalo bylo paliwo od tak poprostu zamarzl mi filter paliwa , taki banal a ile sie czlowiek nawkurza:-).Dodam ,ze tankuje tylko na stacji firmowej i tylko na tej samej od jakis 3 lat a tu taka niespodzianka.Pozdrawiam
  • 0

#44 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:47, 31.01.2010

Seth, a garażujesz pod chmurką, czy masz jakiś daszek? A i jeszcze jedno pytanie do Ciebie, nie byłeś przypadkiem wcześniej szczęśliwym posiadaczem Rovera? Pozdrawiam :B


Garażuje na powietrzu golusieńkim ;-)
Rovera nie miałem nigdy.

Jak wam zamarza filtr paliwa i wymieniacie odrazu świece, to nieodpalanie wynika raczej z niedbałości. Świece wymienia się co 40tys km (na LPG co 20tys), a filterek paliwa powinno co 25tys.
Wynikać może to z tego że nie tankujecie do pełna, co wpowoduje, że na ściankach baku skrapla się para wodna i wam syfi paliwo. To normalne zjawisko.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#45 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:33, 03.02.2010

No i po srawie.
Odebrałem wczoraj samochód od mechanika.
Powodem był na początku słaby akumulator.
Nie było wystarczającego napięcia, przez co paliwo zalewało silnik, w wyniku czego 2 cylindry były zalane.
Cylindry wysuszone, świece zmienione, filtr paliwa również.

Jako ciekawostka - mechanik powiedział że mój nowy akumulatorek dopiero co kupiony zdążył już paść. Aż nie chce mi się wierzyć, że w próbach odpalenia tak go rozładowałem... Mechanik sugeruje że to może być wina porypanej elektryki w Hondzie, albo alarm pobiera za dużo energi. Tak czy inaczej trzeba to będzie zbadać.
Akumulator po dobie ładowania - zobaczymy jak sobie poradzi w najbliższym czasie.

Pozdrawiam.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq