XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Akumulator z 53AH, na 60, czy jest ok? Auto nie odpala.
#31 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:49, 28.01.2010
#32 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:03, 29.01.2010
Przykro mi że nie tylko ja się z tym męczę.
Póki co nie rozwiązałem problemu, de facto nie próbowałem nic wielkiego zrobić.
Teraz było -2, to znów próbowałem odpalić, ale takie wrażenie że szczotka rozrusznika się zatarła, bo dziwne dzwięki wydaje. Może za dużo próbowałem odpalić.
Chciałem auto na lince zaciągnąć do najbliższego warsztatu, ale odmówili mi przyjęcia bo są zawaleni, dużo aut z podobnym problemem - nie mogą odpalić. Zapytałem jaki jest najczęstszy powód? Facet odpowiedział, że często filtr paliwa jest powodem (stary i ta woda tam zamarza...)
W sobotę ma przyjechać znajomy mechanik żeby rzucić na to okiem. Dopiero wtedy będę coś wiedział. Z pewnością napiszę o tym!
Gbarc, 3mam za Ciebie kciuki i również czekam na info, napisz czy to coś pomogło.
Również będę wdzięczny za info, jak
#33 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:25, 29.01.2010
Qewler, powodzenia!
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:58, 29.01.2010
Dzięki za wiadomość.
Ja swoją też już katowałem i z gazem i bez. Ale teraz po tych katorgach wydaje dość dziwne dzwięki, że aż no się boję dalej ją katować. Już się doczekam przyjazdu mechanika, ściągam go na oględziny. Zobaczymy co z tego wyjdzie...
Dam znać, może faktycznie paliwo
#35
Napisano 19:47, 29.01.2010
#36
Napisano 19:53, 29.01.2010
nie znam sie na tym dokladnie ale w silnikach z wtryskiem za duzo sie nie napompuje pedałem gazu, pedalem gazu otwiera sie przepustnice a komputer steruje dawka paliwa
Dokładnie, dlatego też nie da się zalać silnika na wtrysku
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#37
Napisano 20:42, 29.01.2010
takie rzeczy sie zdarzaja a w szczególnosci przy takich mrozach jakie były ostatnio , a paliwo nawet z orlenu jest róznej jakości , a w szczególnosci uszlachetniacze jakie dodaja do paliwa , podobno na orlenie wytrzymuja -15st.C i stad moze paliwo troszke łapać i sie wytracac na takich mrozach.
Ja bym obstawiał wine paliwa i od tego bym zaczynał bo i koszty sa niewielkie poco inwestowac w cos czego nie trzeba wymieniac
ale na pewno nie zaszkodzi
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu , prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły !
Maliniak292
#38 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:28, 30.01.2010
Za dużo nie badał, spojrzał pod maskę, posłuchał, spróbował odpalić i stwierdził, że 2 cylindry silnika są zalane.
Powiedział że wyczyści to, zamieni świece i filtr paliwowy i będzie dobrze.
Samochód na linkę i do warsztatu (z linki odpalił tak apropos).
Chyba że w ramach diagnozy na miejscu jeszcze coś wyjdzie, to dam znać.
#39
Napisano 18:41, 30.01.2010
#41
Napisano 21:57, 30.01.2010
#42 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:03, 30.01.2010
#43
Napisano 22:34, 30.01.2010
#44
Napisano 08:47, 31.01.2010
Seth, a garażujesz pod chmurką, czy masz jakiś daszek? A i jeszcze jedno pytanie do Ciebie, nie byłeś przypadkiem wcześniej szczęśliwym posiadaczem Rovera? Pozdrawiam
Garażuje na powietrzu golusieńkim
Rovera nie miałem nigdy.
Jak wam zamarza filtr paliwa i wymieniacie odrazu świece, to nieodpalanie wynika raczej z niedbałości. Świece wymienia się co 40tys km (na LPG co 20tys), a filterek paliwa powinno co 25tys.
Wynikać może to z tego że nie tankujecie do pełna, co wpowoduje, że na ściankach baku skrapla się para wodna i wam syfi paliwo. To normalne zjawisko.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#45 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:33, 03.02.2010
Odebrałem wczoraj samochód od mechanika.
Powodem był na początku słaby akumulator.
Nie było wystarczającego napięcia, przez co paliwo zalewało silnik, w wyniku czego 2 cylindry były zalane.
Cylindry wysuszone, świece zmienione, filtr paliwa również.
Jako ciekawostka - mechanik powiedział że mój nowy akumulatorek dopiero co kupiony zdążył już paść. Aż nie chce mi się wierzyć, że w próbach odpalenia tak go rozładowałem... Mechanik sugeruje że to może być wina porypanej elektryki w Hondzie, albo alarm pobiera za dużo energi. Tak czy inaczej trzeba to będzie zbadać.
Akumulator po dobie ładowania - zobaczymy jak sobie poradzi w najbliższym czasie.
Pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych