Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

regulacja zaworów

VII stuki w zaworach

Najlepsza odpowiedź rosyjka , 19:37, 24.11.2015

autko ma kopa nic sie nie dlawi zadnych innych objawów nie ma widocznie bede musial sie przyzwyczaić do tego odgłosu

dzieki za wszystkie odpowiedzi

pozdrawiam i zamykam temat

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#31 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 20:07, 25.12.2015

Ja osobiście używam szczelinomierzy których używałem przy regulowaniu silników w motocyklach. Kupowałem w sklepie Larsson pojedyńcze listki np 0,13  0,18, 0,22 0,24 0,26  0,28 itd. Jak również całe zestawy szczelinomierzy w standardowych rozmiarach. Jak sami wiecie Honda podaje dolną i górna granicę a mając dokładne szczelinomierze można lepiej przeprowadzić regulację


  • 0

#32 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:37, 24.02.2016

Nie chce zakładać nowego tematu. Po raz pierwszy miałem regulowane zawory od kupa auta. Wg mechanika zawory mogły być nieregulowane od nowości. Mówi że było bardzo ciasno że nawet 0.20mm nie chciało wejść. Ustawił wszystkie na 0.25 (łapie się w dolnej i górnej granicy wymogów dla ssących i  wydechowych). teraz silnik chodzi sporo głośniej. Tzn słychać pracę klawiatury. Wcześniej było cichuteńko nie było nic słychać. Wiem że może być głośniej, ale czy to nie przesada. Wrzucam filmik:

 

 

Autko było dziś u mnie, temat rozwiązany.

Zawory były ustawione UWAGA na prawie 1mm  :om:  

Na filmie słabo słychać ale jak diesel chodził.


  • 0

#33 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:57, 24.02.2016

co jest ..szczelinomierz miał z drewna ? :-D  ,,bo ciężko to wytłumaczyć


  • 0
                       

#34 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:28, 24.02.2016

Jest teoria że za szczelinomierz robił trzon od młotka :D Na szczęście nie zrobił z tym dużo kilometrów. Miejmy nadzieję że nie wyrządziło to wielkich szkód


Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 22:08, 24.02.2016

  • 0

#35 toio

toio
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:L/W
  • Silnik:1.6
  • Wersja:comf
  • KM:15
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:xxx
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 06:10, 25.02.2016

Zawory były ustawione UWAGA na prawie 1mm :om:

O ja pier...
Fajnych "mechaników" mamy...
  • 0

#36 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:59, 25.02.2016

Za jaja i powiesić na kominie go. I dla tego nigdy nie daje auta do "mechaników".


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#37 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:15, 25.02.2016

Dlatego regulować zawory u niewiadomo kogo to strzał w oba kolana


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#38 garf78

garf78
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155/K20Z2
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:19, 14.03.2016

Koledzy mozecie powiedziec co ile trzeba regulacje zaworow robic? Moje K20 ma od nowości niecale 80 tys km na PB.


  • 0

#39 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:31, 14.03.2016

Ja bym regulował co 20-30k km albo jak się coś zaczyna dziać niepokojącego z silnikiem w ciągu tego przebiegu. Zawsze to zdrowiej dla zaworów jak są dobrze wyregulwoane :)


Użytkownik h1tman edytował ten post 11:31, 14.03.2016

  • 1

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#40 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 12:10, 14.03.2016

Koledzy mozecie powiedziec co ile trzeba regulacje zaworow robic? Moje K20 ma od nowości niecale 80 tys km na PB.

Przy tym przebiegu powinieneś minimum drugi raz regulować wg instrukcji obsługi


  • 0

#41 garf78

garf78
  • Forumowicz
  • 63 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155/K20Z2
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:08, 14.03.2016

Oki dzięki za info, bo myslalem . ze w acc już się nie reguluje luzow recznie. Samochod mam od 3 miesięcy i nic się nie dzieje, ale w najbliższym czasie jak tylko będę miał chwile to musze tam zajrzeć (oczywiście zakładam, ze ASO przy przebiegu 40 tys km dokonalo regulacji )  :)


Użytkownik garf78 edytował ten post 20:21, 14.03.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki w zaworach

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq