Najlepsza odpowiedź rosyjka , 19:37, 24.11.2015
autko ma kopa nic sie nie dlawi zadnych innych objawów nie ma widocznie bede musial sie przyzwyczaić do tego odgłosu
dzieki za wszystkie odpowiedzi
pozdrawiam i zamykam temat
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź rosyjka , 19:37, 24.11.2015
autko ma kopa nic sie nie dlawi zadnych innych objawów nie ma widocznie bede musial sie przyzwyczaić do tego odgłosu
dzieki za wszystkie odpowiedzi
pozdrawiam i zamykam temat
Przejdź do postuNapisano 20:07, 25.12.2015
Ja osobiście używam szczelinomierzy których używałem przy regulowaniu silników w motocyklach. Kupowałem w sklepie Larsson pojedyńcze listki np 0,13 0,18, 0,22 0,24 0,26 0,28 itd. Jak również całe zestawy szczelinomierzy w standardowych rozmiarach. Jak sami wiecie Honda podaje dolną i górna granicę a mając dokładne szczelinomierze można lepiej przeprowadzić regulację
Napisano 20:37, 24.02.2016
Nie chce zakładać nowego tematu. Po raz pierwszy miałem regulowane zawory od kupa auta. Wg mechanika zawory mogły być nieregulowane od nowości. Mówi że było bardzo ciasno że nawet 0.20mm nie chciało wejść. Ustawił wszystkie na 0.25 (łapie się w dolnej i górnej granicy wymogów dla ssących i wydechowych). teraz silnik chodzi sporo głośniej. Tzn słychać pracę klawiatury. Wcześniej było cichuteńko nie było nic słychać. Wiem że może być głośniej, ale czy to nie przesada. Wrzucam filmik:
Autko było dziś u mnie, temat rozwiązany.
Zawory były ustawione UWAGA na prawie 1mm
Na filmie słabo słychać ale jak diesel chodził.
Napisano 20:57, 24.02.2016
co jest ..szczelinomierz miał z drewna ? ,,bo ciężko to wytłumaczyć
Napisano 21:28, 24.02.2016
Jest teoria że za szczelinomierz robił trzon od młotka Na szczęście nie zrobił z tym dużo kilometrów. Miejmy nadzieję że nie wyrządziło to wielkich szkód
Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 22:08, 24.02.2016
Napisano 06:10, 25.02.2016
O ja pier...Zawory były ustawione UWAGA na prawie 1mm
Napisano 09:59, 25.02.2016
Za jaja i powiesić na kominie go. I dla tego nigdy nie daje auta do "mechaników".
Napisano 11:19, 14.03.2016
Koledzy mozecie powiedziec co ile trzeba regulacje zaworow robic? Moje K20 ma od nowości niecale 80 tys km na PB.
Napisano 11:31, 14.03.2016
Ja bym regulował co 20-30k km albo jak się coś zaczyna dziać niepokojącego z silnikiem w ciągu tego przebiegu. Zawsze to zdrowiej dla zaworów jak są dobrze wyregulwoane
Użytkownik h1tman edytował ten post 11:31, 14.03.2016
Napisano 12:10, 14.03.2016
Koledzy mozecie powiedziec co ile trzeba regulacje zaworow robic? Moje K20 ma od nowości niecale 80 tys km na PB.
Przy tym przebiegu powinieneś minimum drugi raz regulować wg instrukcji obsługi
Napisano 20:08, 14.03.2016
Oki dzięki za info, bo myslalem . ze w acc już się nie reguluje luzow recznie. Samochod mam od 3 miesięcy i nic się nie dzieje, ale w najbliższym czasie jak tylko będę miał chwile to musze tam zajrzeć (oczywiście zakładam, ze ASO przy przebiegu 40 tys km dokonalo regulacji )
Użytkownik garf78 edytował ten post 20:21, 14.03.2016
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych