Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

regulacja zaworów

VII stuki w zaworach

Najlepsza odpowiedź rosyjka , 19:37, 24.11.2015

autko ma kopa nic sie nie dlawi zadnych innych objawów nie ma widocznie bede musial sie przyzwyczaić do tego odgłosu

dzieki za wszystkie odpowiedzi

pozdrawiam i zamykam temat

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#1 rosyjka

rosyjka
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:chocianów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:07, 22.11.2015

witam serdecznie

moje pytanie tyczy regulacji zaworów

byłem na przeglądzie gazu (LPG) i na kompie gazownika wyskoczyło ze mam 0.38 a powinienam miec do 0.28  tylko nie wiem czy to luz zaworowy czy coś wspólnego z mieszanka ale powiedział ze musze ustawic zawory wiec poojechałem do mechanika który naprawia same japońce na regulacje zaworów i niby ustawił ale po regulacji głosniej klekocza jak przed (mam na myśłi taki metaliczne stuki zaworów) i mechanik mnie zapewnia że po jakimś czasie nic nie bedzie słychać i tez mam pytanie do was czy po regilacji zaworów powinny byc takie objawy czy silniczek powinien hulać jak szwajcar bez zadnych stuków ??? ????


Użytkownik rosyjka edytował ten post 19:31, 22.11.2015

  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2,935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:17, 22.11.2015

Po regulacji może być głośniej, jeżeli przed były za małe luzy.

Po regulacji może być głośniej jeżeli ustawiono sporo za duże luzy.

 

Po jakimś czasie się przyzwyczaisz, sam nie ucichnie. 


  • 0

#3 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:53, 22.11.2015

Rosyjka daj namiar na tego gazownika co na kompie odczytuje luz zaworowy  :lol:. A co do tematu, to moga troszke glosniej cykac jesli wczesniej luz byl zbyt maly. Dla poprawnej regulacji zaworow silnik nie moze byc goracy, najlepiej po nocy, lub kilku godzinach od zgaszenia. Bo jesli na przyklad pojechales autem, a mechanior od reki wyregulowal, to raczej nie bedzie to dobrze zrobione.


  • 0

#4 Fyjox

Fyjox
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Dębica/Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:55, 23.11.2015

Rosyjka daj namiar na tego gazownika co na kompie odczytuje luz zaworowy :lol:.


Wtrącę się. Powiedz mi, czy jest to nie możliwe? Bo właściciel poleconego zakładu też mi powiedział że to na kompie sprawdza


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4,965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:24, 23.11.2015

po korektach widać czy są za ciasno czy za luźno..


  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:38, 23.11.2015

Marcin, ale czy jest w stanie stwierdzić jaki jest dokładnie luz zaworów ?
  • 0

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4,965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 07:45, 23.11.2015

jaki jest dokładnie nie. ale mając np korekty +15 to jest za luźno mając -15 jest za bogato. tylko tyle można zobaczyć

jezeli korekty na benzynie na wolnych obrotach  oscylują w granicach +7 do -7 to jest OK


  • 0

#8 rosyjka

rosyjka
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:chocianów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:02, 23.11.2015

jeżeli mówicie ze mogą cykąć głosniej to chyba tak musi być

zawory ustawiane były po nocy czyli autko było zimne jak trup a co do gazownika to pisze jeszcze raz że po podłaczeniu do kompa wyskoczyło mu że mam 0.38 a powinienem mieć od 0.25 do 0.28 ale nie spytalem co to oznacza jezeli piszecie ze to nie chodzi o luz zaworowy to ja nie wiem ale jak pojade za 10.000 na nastepny przegląd  to sie go dokladnie spytam co to znaczy ale powiedzial że trzeba ustawić zawory bo cos za duzo powietrza wpada do cylindrów i na zimnym mi szarpie autem i to byla prawda  bo po po wymianie filterków gazu odpalił autko i zaczeło lekko autkiem drgać  po regulacji juz nie szarpie ale głośniej silnik słychać jak przed wiec serdecznie dziekuje za odpowiedzi na ten temat


Użytkownik rosyjka edytował ten post 08:07, 23.11.2015

  • 0

#9 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1,733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 10:03, 23.11.2015

Chodzilo mu o podcisnienie w kolektorze zapewne.

I zgadzam sie z tym co Wolek napisal-lansowalem te teorie juz dawno-nikt nie chcial wierzyc...:-)
  • 0

#10 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4,965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:26, 23.11.2015

Chodzilo mu o podcisnienie w kolektorze zapewne.

I zgadzam sie z tym co Wolek napisal-lansowalem te teorie juz dawno-nikt nie chcial wierzyc... :-)

 

 

toć ja ci mówiłem że tak jest i to sprawdzałem osobiście na 4 accordach poza tym w pewien człowiek mocno ogarnięty w strojeniach w hondach tak samo mówi i potwierdzał to.

Ba miałem nawet delikwenta w 7 genie że ustawiłem w K20A6 zawory jak mówi książka ssące na 23 i wdechowe na 30 i korekty były - 10.. dopiero ustawienie ich na 25 i 32 dało efekt cirke - 2 do -4. świece były nowe..

ale nie ma co robić kolejnej dyskusji i polemiki :D ja u siebie tak sprawdzam i potwierdza się to w moim autku:)


  • 0

#11 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1,733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 10:51, 23.11.2015

http://www.accordklu...uzu-zaworowego/

 

 

gdzie krzykacze z tego tematu?! :diabelfaja:


  • 0

#12 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5,251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 12:38, 23.11.2015

Wszystko pięknie jak korekty są idealne w idealnym silniku. Jakie są powody różnych korekt to nieraz czarna magia co przedstawia nam już inny temat ..tu na forum .Więc jakim trafem ktoś stwierdzi ,że przyczyną są zawory, a nie inne rzeczy ?
Zgodzę się ,że są za luźne wszystkie to korekta albo za ciasne to też.korekta .Niech ktoś mi wytłumaczy ...
.Nigdy nie miałem wcześniej sprawdzanych korekt..zawory np. będą na każdym minimalnie w różne ( i za ciasne i za luźne i na ssacych i na wydechowych )strony na wszystkich cylindrach . Jakie będą korekty ? mniej więcej.... Skąď wiadomo ,że akurat od zaworów ? .a znając te zmiany korekt to potrafią się zmienić od byle pierdnięcia.

Drugi hipotetyczny przypadek ....zawory nadal są idealnie wyregulowane .Po sprawdzeniu korekt ( które wcześniej nigdy nie miałem sprawdzane) biją na plus lub minus . Co teraz ? Tylko nie mówcie ,że mam ściągać i regulować zawory aby się upewnić ... to wtedy zaczniemy szukać przyczyny błędnych korekt :-)


Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:51, 23.11.2015

  • 0
                       

#13 rosyjka

rosyjka
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:chocianów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:53, 23.11.2015

no panowie i dochodzimy do setna sprawy wiemy co wyskoczylo na testerze ze to podcisnienie ale dalej nie wiem czy takie stuki metaliczne po regulacji to normalna sprawa bo przed regulacja miałem stanowczo ciszej ????? moze spróbuje zrobic jak poleca wolek 25 i 32 moze bedzie lepiej ?? moze te stuki ucichną


  • 0

#14 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:15, 24.11.2015

Im większy luz tym będzie głośniej. Przy regulacji srubkowej nigdy nie będzie idealnie cicho. Ja ustawiam 0.25 i 0.30 ale szczelinomierz musi chodzic ciasno. To jest bardzo czułe ustrojstwo.  Ustawisz za luźno i silnik nie bedzie miał mocy. Zreszta temat o zaworach gdzieś jest.


  • 0

#15 rosyjka

rosyjka
  • Forumowicz
  • 116 postów
  • Skąd:chocianów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:37, 24.11.2015   Najlepsza odpowiedź

autko ma kopa nic sie nie dlawi zadnych innych objawów nie ma widocznie bede musial sie przyzwyczaić do tego odgłosu

dzieki za wszystkie odpowiedzi

pozdrawiam i zamykam temat


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki w zaworach

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq