XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przód wyżej niż tył !!!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:44, 15.01.2010
Amorki Delphi, w bardzo dobrym stanie zostały.
Jakaś apokalipsa, przód stoi mi wyzej niż tył i to sporo.
Poza tym jak otwieram na maksa przepustnice, to kierownica skreca mi w lewo.
Co sie dzieje ? ? ? Gdzie jest błąd ? ? ?
#2
Napisano 01:55, 15.01.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:12, 15.01.2010
z przodu flache w nadkole mozna wsadzic, a z tylu oponka chowa sie w nadkole
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:11, 15.01.2010
Wiesz, że jak skracasz sprężynę zostawiając fabryczny amortyzator, to zmuszasz go do pracy w innym zakresie niż powinien? Raczej nie jest to przyczyną Twoich problemów, ale może tłumaczyć samoczynne skręcanie przy przyspieszaniu. Amorki mogą mieć inną charakterystykę tłumienia przy innym ich ściśnięciu niż fabrycznie. badałeś amorki już z nowymi sprężynami czy przed przekładką?Amorki Delphi, w bardzo dobrym stanie zostały.
pzd
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:01, 15.01.2010
ze na pewno nie trzeba ich wymieniac jeszcze dlugo.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:16, 15.01.2010
Może podjedź sobie na badanie takie u typowego diagnosty. Zobacz czy mają zbliżoną skuteczność już po przekładce (powinny mieć parami podobną).Pare dni przed przekładką badalem i przekonywali mnie w renomowanym warsztacie,
ze na pewno nie trzeba ich wymieniac jeszcze dlugo.
Z ciekawości zapytam, czy przy okazji obniżania zawiechy, nie zamontowałeś przypadkiem dystansów na kołach?
pzd
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:52, 15.01.2010
#8
Napisano 14:06, 16.01.2010
#9
Napisano 13:03, 22.01.2010
Koledzy, wymienilem wczoraj zawieszke. Sprężynki -40/-35 MTS Technik.
Amorki Delphi, w bardzo dobrym stanie zostały.
Jakaś apokalipsa, przód stoi mi wyzej niż tył i to sporo.
Poza tym jak otwieram na maksa przepustnice, to kierownica skreca mi w lewo.
Co sie dzieje ? ? ? Gdzie jest błąd ? ? ?
Ja mam taki sam problem w toyocie do dziś. Jak jeszcze zapnę przyczepę to masakra, trę hakiem po glebie. Też ,mi się miały te sprężyny ułożyć i już się tak pół roku układają. Zrobię chyba tak, że kupię używki z większą ilością zwojów od innego i pokombinuję.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych