Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Przód wyżej niż tył !!!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:44, 15.01.2010

Koledzy, wymienilem wczoraj zawieszke. Sprężynki -40/-35 MTS Technik.
Amorki Delphi, w bardzo dobrym stanie zostały.

Jakaś apokalipsa, przód stoi mi wyzej niż tył i to sporo.

Poza tym jak otwieram na maksa przepustnice, to kierownica skreca mi w lewo.

Co sie dzieje ? ? ? Gdzie jest błąd ? ? ?
  • 0

#2 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 01:55, 15.01.2010

Sprężyny powinny się jeszcze ułożyć od ciężaru silnika.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:12, 15.01.2010

chyba za duza jest roznica by moglo sie cos ulozyc
z przodu flache w nadkole mozna wsadzic, a z tylu oponka chowa sie w nadkole

:?: :?: :?:
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:11, 15.01.2010

Amorki Delphi, w bardzo dobrym stanie zostały.

Wiesz, że jak skracasz sprężynę zostawiając fabryczny amortyzator, to zmuszasz go do pracy w innym zakresie niż powinien? Raczej nie jest to przyczyną Twoich problemów, ale może tłumaczyć samoczynne skręcanie przy przyspieszaniu. Amorki mogą mieć inną charakterystykę tłumienia przy innym ich ściśnięciu niż fabrycznie. badałeś amorki już z nowymi sprężynami czy przed przekładką?

pzd
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:01, 15.01.2010

Pare dni przed przekładką badalem i przekonywali mnie w renomowanym warsztacie,
ze na pewno nie trzeba ich wymieniac jeszcze dlugo.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:16, 15.01.2010

Pare dni przed przekładką badalem i przekonywali mnie w renomowanym warsztacie,
ze na pewno nie trzeba ich wymieniac jeszcze dlugo.

Może podjedź sobie na badanie takie u typowego diagnosty. Zobacz czy mają zbliżoną skuteczność już po przekładce (powinny mieć parami podobną).
Z ciekawości zapytam, czy przy okazji obniżania zawiechy, nie zamontowałeś przypadkiem dystansów na kołach?

pzd
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:52, 15.01.2010

Nie zakladalem nic wiecej :cry: wersja zimowa 15stki .
  • 0

#8 piter

piter
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:lubelskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 16.01.2010

jesli chodzi o to skrecanie kierownicy to moze trzeba sprawdzic geometrie kol, u mnie po wymianie sprezyn tez przod jest delikatnie wyzej niz tyl, ale nie az tyle..
  • 0

#9 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:03, 22.01.2010

Koledzy, wymienilem wczoraj zawieszke. Sprężynki -40/-35 MTS Technik.
Amorki Delphi, w bardzo dobrym stanie zostały.

Jakaś apokalipsa, przód stoi mi wyzej niż tył i to sporo.

Poza tym jak otwieram na maksa przepustnice, to kierownica skreca mi w lewo.

Co sie dzieje ? ? ? Gdzie jest błąd ? ? ?


Ja mam taki sam problem w toyocie do dziś. Jak jeszcze zapnę przyczepę to masakra, trę hakiem po glebie. Też ,mi się miały te sprężyny ułożyć i już się tak pół roku układają. Zrobię chyba tak, że kupię używki z większą ilością zwojów od innego i pokombinuję.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq