XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Spalanie w granicy 16-18l gazu/100km
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:17, 14.01.2010
Otóż:
1. Na pełnej butli (37l zatankowane) przejechałem ok 190km i zostało mi jeszcze "na oko" 4-5l gazu...
Odpalam zawsze na benzynie, jade aż sie nagrzeje silnik więc tych km na gazie mogłem zrobić mniej niż 180...
2. Przy odpaleniu silnika na benzynie silnik pracuje równo (nie licząc małych wahań), jeśli dodam gazu i puszcze to bajka się kończy i gaśnie jesli mu się tego gazu nie trzyma, to samo jest na lpg ale tu sie nie dziwie...
Przebieg 225kkm, gaz założony w 2004 przy przebiegu 100kkm.
O instalacji mogę napisać tylko to co mam na fakturze...:
Reduktor: TECHNO
Wielozawór: BRC 204/30
Elektrozawór: GPL BRC
i coś jeszcze z droższych na fakturce (poprostu nie wiem co to jest): TOP KIT blitz polonia
Byłbym wdzięczny za odrobine pomocy... nawet minimum żebym tylko wiedział o czym i jak rozmawiać z mechanikiem... Pozdrawiam.
#2
Napisano 21:27, 14.01.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:38, 14.01.2010
spróbuje jeszcze na benzynie do końca (chociaż nie wiem czy można tak porównywać...) i zobacze, ale wszelkie sugestie chętnie też wysłucham...
#4
Napisano 21:41, 14.01.2010
#5
Napisano 21:52, 14.01.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:30, 14.01.2010
A za rade dziękuje myśle że dam znać mniej więcej dopiero po wtorku.
Co do tych obrotów... przeczytałem na forum (ktoś miał podobny problem dosyć), że może być coś z regulatorem wolnych obrotów... Auto gaśnie mi tylko na zimnym silniku (na benzynie, bo o gazie to nawet nie wspominam), jak się zagrzeje to obroty ma mniej więcej na wysokości 700-800 obr./min i tylko lekko faluje. Wydaje mi się że nawet na gazie wcześniej sie 'ustatkowywuje' (przy niższej temp. niż na benzynie).
Pozdrawiam.
#7
Napisano 22:59, 14.01.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:18, 14.01.2010
Doprowadzony do porządku... serdecznie dziękuje
#9
Napisano 23:24, 14.01.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 08:53, 15.01.2010
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:29, 18.01.2010
#12
Napisano 16:54, 18.01.2010
moim zdaniem najpierw należy wyeliminować wszelkie problemy na benzynie, bez tego za gaz w ogóle się nie zabierać. standardowe działania to czyszczenie przepustnicy, silnika krokowego, sprawdzenie układu wysokiego napięcia (przewody, świece). no i koniecznie reset komputera i uczenie obrotów po tym wszystkim. opcja 'szukaj' - było o tym na forum.
Popieram, sprawdził bym w pierwszej kolejności filtr powietrza i świece. Reduktor TECNO to II gen. BRC, prawdopodbnie masz BLITZA, to dobra instalacja oczywiście poziom II gen. Jak słuszne zauważył Glinuś, prawdopodobnie reduktor będzie do wywalenia jeśli nie był wymieniany przy takim przebiegu (koszt jak się postarasz poszukać to ok 250 zł np. http://allegro.pl/it...ani_kurier.html) u gazownika ze 350 + robota, ważne żeby był ten dla 100KW, sprawdź czy nie masz 70KW, bo tak często wstawiali żeby było taniej (wtedy będzie chlał bo jest za słaby), a jak chcesz próbować po taniości to są zestawy naprawcze np. http://allegro.pl/it...cno_wloski.html , ale to robota na krótki czas i trzeba bardzo dobrze oczyścić korpus specjalnymi płynami. Ja na zregenerowanym (robiłem sam - ok. 2 godziny i czteropak żywca na dokładnie i bez pośpiechu) przejechałem już 30 kkm Toyotą i chodzi.
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:43, 18.01.2010
Pozdrawiam.
#14
Napisano 20:11, 18.01.2010
CruiseR nie doluj sie tak. mojemu wzroslo spalanie z 12-13 do 20 lpg po miescie, juz mi sie pomysly skonczyly. wczoraj wyregulowalem zawory i jak to nie pomoze to honda idzie na wiosne do zyda
A może radą na bolączki jest nie kupowanie auta jak się nie ma na paliwo. Albo się robi coś porządnie albo w ogóle. Chcesz mieć LPG ok. twój wybór. .ale dbaj o instalacje i auto to nie będzie auto musiało „iść do żyda” pzdr
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:47, 18.01.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych