Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

check engine kod 45


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 andrzejk

andrzejk
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:57, 14.01.2010

WItam!
czy w temperaturach ekstrtemalnych i ogolnie warunkach ekstremalnych ma prawo wywalac chceck engine i blad 45? w ciagu 2 tygodni mialem taki przypadek juz 2 razy - tydzien temu po sniezycy jak sie zakopalem - kola boksowaly przez jakis czas i kontrolka sie zapalila
dzis z rana wyjezdzalem -17 na dworze - po przejechaniu 2 km kontrolka sie zapala
i teraz obserwowac dalej i czekac na ocieplenie czy jechac do fachowca? :)
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:26, 14.01.2010

nie powinno wywalać błędu jeśli wszystko jest ok, skoro wywala to nie jest ok
45- mieszanka zbyt bogata/zbyt uboga - nie wiem dokładnie ale wydaje mi isę za ta informacja pochodzi z sondy lambda
Pali ci się na LPG czy na benzynie, czy bez różnicy?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 andrzejk

andrzejk
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 14.01.2010

jak sie konrolka zapali to juz sie swieci :) czy to gaz czy benzyna - ciezko jest za pierwszym razem zobaczyc kiedy sie dokladnie zapalila ale... i w 1 i w 2 wypadku bylo to przed pozadnym rozgrzaniem silnika. jak boksowaly kola to akurat dostal temperature i przelaczyl sie na gaz (tak mi sie wydaje) i kontrolka sie zapalila - tak jakby dostal za duza mieszanke lpg
dzis z rana na mrozie byl jeszcze na pewno na benzynie i po zapaleniu kontrolki jeszcze przejechal ok. 2-3 km na benzynie zanim zlapal odpowiednia temp. - moze to wina benzyny? nesti byla 2 dni temu grana a wczesniej tylko BP....
  • 0

#4 aplukasz

aplukasz
  • Forumowicz
  • 372 postów
  • Skąd:Mikołów
  • Silnik:3,0
  • Wersja:SR5
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Double cab
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:40, 14.01.2010

Ja tu widzę problem w regulacji LPG lub w zaworach. Może pora na regulację bo Ci się luzy poprzestawiały a to może być i tak powodem rozregulowania LPG.
Silniczki 2,0 chyba na dzień dobry miały 2 sondy lambda (w 1,8 to było różnie zależnie od rocznika)i są dosyć czułe na zmianę analizy spalin.
  • 0

HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA


#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 09:56, 14.01.2010

Ja obstawiam 100% instalację LPG. Podaj co masz pod maską. II czy IVgen? Jakie elementy składowe.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:58, 14.01.2010

Jak to napisał jeden z Kolegów na innym forum cytuję:
"-Idzie zima
-Czemu?
-Bo się "check engine" od gazu zapala ludziom."
:mrgreen:
  • 0

#7 andrzejk

andrzejk
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 14.01.2010

czyli gazownik?
miesiac temu wymienialem rozrzad i regulacja zaworow byla odrazu robiona - wiec raczej zawory odpadaja - chyba ze ktos dal ciala.
jezeli chodzi o LPG to w wakacje byla wymiana reduktora - nie bylem wtedy jeszcze wlascicielem tej Hani i gazownik wymienil go na lovato czy cos takiego no i wtedy byla tez regulacja LPG.
wiecej danych nie pamietam :)
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:10, 14.01.2010

no to kiepsko ze nie wiesz jakie masz czesci skladowe LPG
Jedź do gazownika tylko do gazownika a nie do druciaża
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 andrzejk

andrzejk
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:19, 14.01.2010

czesci skladowych jeszcze sie nie nauczylem :)
w kazdym razie na pewno jest to jakas polska instalacja - bo jak pojechalem do swojego gazownika to stwierdzil ze takich instalacji juz sie nie montuje bo sa o wiele lepsze za ta cene
no a generacja IV :)
  • 0

#10 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:22, 14.01.2010

gazownik wymienil go na lovato czy cos takiego

To już wiesz jaka jest przyczyna,bo Lovato to było b.dobre,ale w II gen.Gazownik ma racje co do montażu części tej firmy w gazie IV gen.
  • 0

#11 aplukasz

aplukasz
  • Forumowicz
  • 372 postów
  • Skąd:Mikołów
  • Silnik:3,0
  • Wersja:SR5
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Double cab
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:27, 14.01.2010

jezeli chodzi o LPG to w wakacje byla wymiana reduktora

no to moze wtedy tez ostatni raz był regulowany. Reduktor teraz się "ułożył" no i regulacja się wysypała.
  • 0

HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA


#12 andrzejk

andrzejk
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VII Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 14.01.2010

to co proponujecie? wymieniać od razu reduktor czy myślicie że gazownik jest w stanie coś wymyślić? mrozy nie będą trwały wiecznie ale czy jak ustąpią będzie się znowu sytuacja powtarzać? może podłączenie pod kompa i regulacja pomoże?
  • 0

#13 aplukasz

aplukasz
  • Forumowicz
  • 372 postów
  • Skąd:Mikołów
  • Silnik:3,0
  • Wersja:SR5
  • KM:201
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Double cab
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:28, 14.01.2010

Ja bym na razie zaczął od zwykłej regulacji.
  • 0

HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq