XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
check engine kod 45
#1
Napisano 08:57, 14.01.2010
czy w temperaturach ekstrtemalnych i ogolnie warunkach ekstremalnych ma prawo wywalac chceck engine i blad 45? w ciagu 2 tygodni mialem taki przypadek juz 2 razy - tydzien temu po sniezycy jak sie zakopalem - kola boksowaly przez jakis czas i kontrolka sie zapalila
dzis z rana wyjezdzalem -17 na dworze - po przejechaniu 2 km kontrolka sie zapala
i teraz obserwowac dalej i czekac na ocieplenie czy jechac do fachowca?
#2
Napisano 09:26, 14.01.2010
45- mieszanka zbyt bogata/zbyt uboga - nie wiem dokładnie ale wydaje mi isę za ta informacja pochodzi z sondy lambda
Pali ci się na LPG czy na benzynie, czy bez różnicy?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 09:39, 14.01.2010
dzis z rana na mrozie byl jeszcze na pewno na benzynie i po zapaleniu kontrolki jeszcze przejechal ok. 2-3 km na benzynie zanim zlapal odpowiednia temp. - moze to wina benzyny? nesti byla 2 dni temu grana a wczesniej tylko BP....
#4
Napisano 09:40, 14.01.2010
Silniczki 2,0 chyba na dzień dobry miały 2 sondy lambda (w 1,8 to było różnie zależnie od rocznika)i są dosyć czułe na zmianę analizy spalin.
HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA
#5
Napisano 09:56, 14.01.2010
Do zobaczenia na trasie.
#6
Napisano 09:58, 14.01.2010
"-Idzie zima
-Czemu?
-Bo się "check engine" od gazu zapala ludziom."
#7
Napisano 10:07, 14.01.2010
miesiac temu wymienialem rozrzad i regulacja zaworow byla odrazu robiona - wiec raczej zawory odpadaja - chyba ze ktos dal ciala.
jezeli chodzi o LPG to w wakacje byla wymiana reduktora - nie bylem wtedy jeszcze wlascicielem tej Hani i gazownik wymienil go na lovato czy cos takiego no i wtedy byla tez regulacja LPG.
wiecej danych nie pamietam
#9
Napisano 10:19, 14.01.2010
w kazdym razie na pewno jest to jakas polska instalacja - bo jak pojechalem do swojego gazownika to stwierdzil ze takich instalacji juz sie nie montuje bo sa o wiele lepsze za ta cene
no a generacja IV
#10
Napisano 10:22, 14.01.2010
To już wiesz jaka jest przyczyna,bo Lovato to było b.dobre,ale w II gen.Gazownik ma racje co do montażu części tej firmy w gazie IV gen.gazownik wymienil go na lovato czy cos takiego
#11
Napisano 10:27, 14.01.2010
no to moze wtedy tez ostatni raz był regulowany. Reduktor teraz się "ułożył" no i regulacja się wysypała.jezeli chodzi o LPG to w wakacje byla wymiana reduktora
HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA
#12
Napisano 10:47, 14.01.2010
#13
Napisano 11:28, 14.01.2010
HA 93' CB3 F20A5 - BYŁA
HC 97' EJ9 D14A4 - BYŁA
HC 05' EU7 D14Z6 – BYŁA
HA 01' CH6 F18B2 - BYŁA
A3 06'/07' 8P- 2,0TDI – TERAZ TAK (chwilowo brak galerii)
HA 05' CL7 K20A6 - BYŁA
TH 12' N2 KUN26 1KD 3,0 - I NAJNOWSZA
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych