Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

paski wielorowkowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 telko

telko
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:warmińsko-mazurskie\Kentaki ;-)
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:134
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 07.01.2010

Wymieniłem paski od klimatyzacji i od wspomagania, po 5 tyś zaczęły piszczeć, a nie ma czego naciągać. Założyłem paski BANDO 4PK 1060 i 6 PK 1100. Wiem, że 5 tyś to za mało by szlak trafił paski. Zauwazyłem (bo kupiłem teraz contitecha),że te są identyczne długością jak poprzednie. Miałem jeszcze stare oryginalne i tam jest: 4 PK 1062 I 6 PK 1105. Czy ta minimalna różnica długości może mieć jakiś znaczenie, bo w katalogach do Hondy są identyczne jak kupiłem tzn BANDO I CONTITECH. Szklak mnie trafia, bo piszczą, tylko teraz zastanawiam się czy dobre paski kupiłem, czy nie i czy je zakładać, bo ta różnica de facto nie powinna mieć znaczenia. Czy ktoś z Was miał taką sytuację, albo macie może dane swoich pasków wtedy będę pewny, a może jakaś stronka w necie żebym mógł się upewnić. W sobotę chcę je założyć i po prostu teraz zwątpiłem ;-( POmocy

Dzięki za próby pomocy.. paski muszę wymienić bo mnie już trafia. Wziąłem Contitecha, jeśli za 5 tyś zaczną znowu zaczną piszczeć to je wymienię i już.... tym razem na Mitshuboshi .. i tak do skutku, aż trafię...

Sprawa się wyjaśniła: w pompie wspomagania przeciekał oring i płyn wyciekał na paski(dlatego zaczęły piszczeć)Oring wymieniony i paski (nastała błoga cisza)
  • 0

#2 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 07.01.2010

Ja miałem tak, że mi strasznie pierdział pasek od klimy. Założony miałem też jakiś tam sanczo bandżo ale po zmianie na mitsuboshi nic nie słychać
  • 0

#3 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
  • Skąd:Police
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:28, 08.01.2010

Możesz zawsze wymienić paski - polecam Gates lub Mistuboshi :ok
  • 0
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#4 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:48, 08.01.2010

nie wiem jaki kat klinu ma honda, ale contitech i bando nie maja takie samego kata, stad np. w toyocie bando bylo idealne, a contiech przerazliwie piszczal, stad dobieranie paska tylko po dlugosci (jak robia to czesto sprzedawcy np. wg. katalogow intercars czy fota) jest bledem, niestety jaki klin ma honda Ci nie podpowiem, jestem zbyt swiezy ;-)

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#5 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:07, 08.01.2010

We wcześniejszej H miałem założonego Gates.. i naciągany był kilkakrotnie, ale po kilkuset km znów piszczał. Próbowałem także tych specyfików do pasków i nic :-/ Zmieniłem na Continetalla (podobno najmiększa guma) i po drugim podciągnięciu była cisza :-)
  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 23:26, 08.01.2010

a ja od 15 tys km smigam na jakimś BELT cośtam, albo coś tam BELT :mrgreen:
Za oba paski dałek 50 zł i wszystko pięknie działa
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq