Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zimny silnik gaśnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:26, 22.01.2010

Nie wiem czy to nie sonda ale nie mam żadnego błędu kompa. W poniedziałek zaslepiam EGR i zobaczymy czy to pomoże. Ja też czyściłem przepustnicę, krokowy, ba nawet krokowy wymieniłem, zmieniłem świece, wczoraj kopułkę i paluch i nic. Nie widzę też aby dostawał lewe powietrze. Ale jest pewna rzecz która mnie irytuje ale nie wiem gdzie tego szukać i jak naprawić,czyli automatyczne ssanie to może być główna przyczyna.
  • 0

#17 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:41, 22.01.2010

Zresetował kompa ale chyba nie ustawiłem wolnych obrotów bo silnik jest gorący i jak sprzęgło wcisnę to gaśnie. Dwa razy ma się wentylator włączyć, czy raz po resecie kompa?


Tak dwa razy ma się załączyć wentylator, pamiętaj aby przed uczneiem obrotów wyłączyć wszystkie odbiorniki energii radio, światła, itp
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:22, 23.01.2010

A spotkaliście się z czymś takim?: "elektrozawór FITV" który odpowiada za wolne obroty na ssaniu. Gdzie tego szukać? Bo to ma być dolegliwość mojej Hani.
  • 0

#19 szo

szo
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:żory
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:13, 23.01.2010

Witam ..Mam podobny problem...A mianowicie Hania stala wczoraj kilka godzin na mrozie .Odpalam silniczek zaskoczyl elegancko jak zawsze :) ale zdziwiły mnie skaczace gwaltownie obroty z 1000 do 2000 .Problem zniknol jak troche popracowal silniczek .Hmmm...
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:17, 23.01.2010

Tu znalazłem ten elektrozawór
http://www.hondaacco...opic.php?t=1125

ale znalazłem jeszcze to: http://www.honda-tec...d.php?t=1564019
i teraz moje pytanie o ten elektrozawór które zdjęcia przedstawiają to co mam przeczyścić, mi się wydaje że ten drugi link jest ok a na pierwszym facet coś źle pooznaczał.
  • 0

#21 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 26.01.2010

Ten drugi link jest do silników starszych niż 1996r. U mnie w F20Z1 jest dokładnie jak na zdjęciu w pierwszym linku.
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:10, 27.01.2010

Czyli u mnie też pierwszy link? Bo nawet zdjęcie silnika jest takie jak mój, to dobrze bo nie ma tyle pracy,żeby wyczyścić ten zawór. Ale to jak przyjdzie globalne ocieplenie :mrgreen:
bo garaż nie ogrzewany a ręce posłuszeństwa w takiej temp.odmawiają.
  • 0

#23 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 27.01.2010

U Ciebie będzie tak jak na tym obrazku :
Dołączona grafika
  • 0

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:12, 04.03.2010

Na obrazku pod 2 elementem jest w środku plastikowa jakby śruba, z niej wystaje "grzybek" czy coś takiego. Mam pytanie przeczyściełem ten zaworek było trochę opiłków nie wiem z czego, trochę szlamu. Jak złożyłem go w całość jest trochę gorzej nawet niż było wcześniej. Mam pytanie czy tą plastikową śrubą coś się reguluje? Ja ją zakręciłem do oporu, a może tak nie trzeba, może jest w tym regulacja czyli jakieś optymalne ustawienie, może powinno się nie wkręcać tego do oporu?
  • 0

#25 koliberek-ak

koliberek-ak
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS (F18A3)
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:19, 05.03.2010

jak porozkręcałeś zawór, to musisz go poskręcać tak, jak był fabrycznie

poniższa instrukcja jest do sprawdzenia działania tego zaworu

Dołączona grafika
  • 0
AK

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:09, 05.03.2010

sprawdziłem jak w opisie zaworek pracuje, ale potrzebuje optymalnego ustawienia, o ile pełnych czy nie pełnych obrotów mam wykręcić go aby mieć obroty na ssaniu w granicach 1500 -1800. Czy to już metoda prób i błędów?


Już wykręciłem go przed chwilą 2,5 obrotu i jest ok obroty mam jakieś 1400 może jeszcze przy małe ale nie falują, nie spadają do zera :mrgreen: nareszcie problem rozwiązany, wieczorem reset kompa jak z pracy wrócę nauczę hanię jeszcze raz wolnych obrotów i ma być ok. Ale już jest super bo od 6:30 samochód stoi, zimny silnik, odrazu wykręciłem zaworek o tyle obrotów jak napisałem, odpaliłem auto i bajka :mrgreen: zero spadania obrotów po wciśnięciu gazu! Brawo dla tych co podpowiedzieli o tym zaworku :db i dzięki
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq