Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zimny silnik gaśnie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:13, 07.01.2010

Witam! Mam taki problem: Kiedy odpalam samochód po nocy lub silnik wystygnie całkiem kiedy przekręce zapłon i nie wciskam wtedy pedału gazu to obroty trzymają się na poziomie ok.900 ale kiedy tylko ruszę pedał skacza do 1500 spadaja do 0 i silnik gaśnie. Po ponownym odpaleniu muszę już trzymać gaz ob same spadają do 0 lub falują od 1200 do min. tak że zapala się kontrolka akumulatora. Wszystko ustaje w momencie gdy silnik rozgrzeje się do optymalnego momentu. Wtedy pojaia się skok obrotów przy zmianie biegu jak wcisnę sprzęgło to podskoczą obroty chwilę się utrzymają i dopiero spadają. Kupiłem wczoraj na allegro silniczek krokowy tylko teraz nie wiem czy to napewno to i czy nie wyrzuciłem pieniędzy w błoto. Jak zamontuję to powiem co i jak czy pomogło, ale dajcie mi choć trochę nadzieji ze to może być to. Dodam że czyściłem przepustnicę i egr, czujniki temp. silnika wymienione.
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:24, 07.01.2010

Może jakiś kłopot z elektryką?
Bo po co ta kontrolka aku tam się zapala?

Już różne cyrki były przez np brak masy.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:46, 08.01.2010

Kontrolka aku zapala się dlatego iż obroty spadają prawie do 0 tak jak by miał silnik zgasnąć ale wracają na ok 1200. Ale to już przeszłość założyłem wczoraj silniczek krokowy który kupiłem na allegro. reset kompa i jest ok obroty ok 900 bez falowania, dziś na zimnym silniku też ok zero problemów:)

[ Dodano: 2010-01-09, 07:07 ]
Niestety przedwcześnie się cieszyłem :cry: wczoraj wieczorem jak samochód postał cały dzień na mrozie wszystkie objawy wróciły. Byłem u mechanika i powiedział mi że to może być albo lewe powietrze albo coś ze ssaniem bo pytał czy na rozgrzanym silniku są takie obiawy to powiedziałem że nie. Czy to żeczywiście to? Czy ktoś miał juz takie objawy ze swoją hanią? Pomóżcie bo to strasznie denerwujące jak muszę stać i silnik rozgrzewać zeby jechać.
  • 0

#4 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 09.01.2010

Witam. Mam to samo, póki co nie ogarnąłem tego. Zobaczę co będzie po czyszczeniu silnika krokowego. A tak w ogóle to podobno są 2. Dzisiaj kumpel będzie na to patrzył i zobaczymy co to może być. Słyszałem jeszcze że może być problem z jakimś podciśnieniem.
Napiszę jak coś będę wiedział więcej.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:13, 09.01.2010

ok daj znać bo to strasznie denerwujące ja dopiero będę u mechanika w sobotę właściwie to on przyjedzie bo na zimnym silniku chce autko zobaczyć.Nie zaślepiałem jeszcze egr ale nie wiem czy to coś wspólnego ma. Zaślepię w poniedziałek i opiszę co się zmieniło
  • 0

#6 pomierdor

pomierdor
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Łódź
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:08, 09.01.2010

wydaje mi się że to będzie problem z "automatycznym ssaniem" który na zimnym silniku podaje więcej paliwa i jest bogatsza mieszanka żeby jak najszybciej rozgrzać motor. może to być wina czujnika temperatury który podaje informacje błedne informacje do komputera i ten nie włącza "ssania"
  • 0
Accord F20B6 http://www.accordklu...opic.php?t=1019
Civic EJ9 D14+
Były
Civic EG8 D15B7 + mody
Civic EJ2

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:59, 09.01.2010

właśnie ten mechanik który ma u mnie być cos o ssaniu mówił:) ale jeszcze jedno dopowiem jak przeżuci mi się na gaz to też tak jest do tej wspomnianej optymalnej temp. silnika czy ssanie też działa na gazie?Bo tu jestem laikiem:(
  • 0

#8 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:10, 09.01.2010

czy ssanie też działa na gazie?Bo tu jestem laikiem:(


Jasne że tak, silnik "nie rozróżnia" czy ma PB czy LPG bo to centralka od LPG przełącza się w odpowiednim momencie na inne zasilanie. Na LPG masz (i powinieneś mieć) wszystko to samo co na PB.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:14, 09.01.2010

Więc tu szukać? czujnik temperatury silnika? A co ze ssaniem do naprawy, przeczyszczenia czy niestety do wymiany? Już chcę żeby to się skończyło bo głupio mi przy kolegach autko ładne :mrgreen: a jak idiota siedzę po pracy wszyscy jadą do domu a ja grzeje silnik czy to zima czy lato:(
  • 0

#10 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:15, 09.01.2010

Polecam zakręcić zawór w butli i pojeździć tak z 2-3 dni tylko na benzynie. Obstawiam, że zalewa silnik gazem. omenmasza, qmax, wy macie na 100% instalację mikserową (IIgen), tak?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:18, 09.01.2010

ja mam sekwencje rok temu założoną ale nazwę to w domu popatrzę bo teraz w pracy jestem
  • 0

#12 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:23, 09.01.2010

Przy sekwencji, jak jest taki problem, to może wtryskiwacz puszczać gaz, albo elektrozawór na reduktorze. Zobacz jaki masz sterownik, reduktor, wtryskiwacze.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#13 qmax

qmax
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kraków,O2
  • Silnik:2,5
  • Wersja:525i
  • KM:192
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:e60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:01, 09.01.2010

Ja mam sekwencję, auto odbieram wieczorem to napisze co i jak.
Czyszczenie silnika krokowego na razie pomogło, ale objaw wzrostu obrotów przy zmianie biegów pozostał. Będę szukał dalej.
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:17, 15.01.2010

Jutro rano będzie u mnie mechanik, który też ma accorda i to takiego samego jak ja, który miał ten sam problem. Twierdzi że winna jest w automatyycznym ssaniu i czujniku temperatury silnika. Mówi że dostaje zadużo benzyny aby szybciej rozgrzać silnik bo ma złe odczyty z czujnika. Powiedział że kupi czujnik wymieni i ma być ok. Mam nadzieję że ma rację.Napiszę czy pomogło jutro po południu

[ Dodano: 2010-01-16, 11:27 ]
Właśnie pojechał mechanik zaczął szukać coś z powietrzem, że dostaje jakieś lewe,stwierdził że sonda lambda może być uszkodzona.Wykręcił świece,były czarne i powiedział że są złe zamienił na drugie.I tyle jego pomocy naszczęście wziął tylko 20zł za przyjazd.
Zresetował kompa ale chyba nie ustawiłem wolnych obrotów bo silnik jest gorący i jak sprzęgło wcisnę to gaśnie. Dwa razy ma się wentylator włączyć, czy raz po resecie kompa?
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:08, 22.01.2010

ja walczę już jakiś czas, czyściłem przepustnice krokowy itp. itd.
Chyba pojadę na komputer...
Jak masz jakieś nowości czekam...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq