Skocz do zawartości


RODO w HAKP

?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:57, 06.01.2010

a
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:17, 06.01.2010

Podobno-tak mówią w Hondach buda się rozsypie,a silnik pozostanie :mrgreen: A,że blachy są równie trwałe to autem pojeździsz jeszcze długi czas.Jeżeli po odpaleniu nie słychać specyficznego metalicznego dźwięku łańcucha rozrządu to spoko,Honda jak napisałeś serwisowana.Co do założenia instalacji gazowej to nie ma czegoś takiego-czy wytrzyma czy nie,wstawisz dobrą instalkę i śmigasz.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:26, 06.01.2010

To nie jest mały przebieg - mnie w civiku przy 210 rozsypał sie cały silnik (rozwalony blok). to oczywoście raczej wyjatek jesli chodzi o moj przypadek ale auto 2.4 jest kupowane do mocnego jezdzenia i 238 000 wplywa tak na silnik jak i na inne elementy pojazdu (zawieszenie, sprzegło, skrzynka). trudno cos powiedziec ale fura jest mocno zjeżdżona (co nie znaczy że nie pojeździ jeszcze dobrze dobrze). 238 w skandynawii, niemczech a na naszych drogach to tez niemała różnica
pozdr

[ Dodano: 2010-01-06, 08:35 ]
jeszcze jedno przy 200 000 nalezy sprawdzic stan łańcuszka - raczej tego nikt nie robi, zwróć na to uwage. co 100 chyba nalezy wymoeniac filtr - aso tez różnie do tego podchodzą
  • 0

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:50, 06.01.2010

Wolałbym 1000 razy takie autko niż przepuścić je przez ręce handlarza i kupić w ciemno na giełdzie z przebiegiem 120 tys.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:35, 06.01.2010

trudno cos powiedziec ale fura jest mocno zjeżdżona (co nie znaczy że nie pojeździ jeszcze dobrze dobrze). 238 w skandynawii, niemczech a na naszych drogach to tez niemała różnica

Kolega przecież napisał,że to auto sąsiada to pewnie wie jak jeździł i czy katował.Regularnie serwisowany,a co za tym idzie wszystko wymieniane na czas,regulowane luzy zaworowe więc chyba nie ma co się bać.Niejeden z Kolegów na tym forum ma podobne przebiegi i nie narzeka (albo nie chce się przyznać :mrgreen: )
  • 0

#6 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:37, 06.01.2010

Wiadomo lepiej kupic taki jak Siwy napisal, "120tys" z ksiazka serwisowa "panie igielka", najlepiej z niemiec :-) Przebieg jednak czyni cuda. No i dopoki sie to zmieni, beda krecic, no bo przeciez powyzej 200tys silnik to juz trup.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#7 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:39, 06.01.2010

jezeli sasiad nie jest katem, i do tego auto jest serwisowane to nic tylko brac, nie trzeba sie domyslac pozniej bedzie czemu po 120 tys. km zepsulo sie cos co sie zepsuc nie powinno ;-) (takie usterki trapia auta z alledrogo), znana jest tez historia jezeli chodzi o bezwypadkowosc
a sam silnik przejedzie jeszcze duzo ;-)

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:12, 06.01.2010

nie mowie ze nie warto - mowie ze to niemaly przebieg i fura zjezdzona. jasne ze handlarze skrecaja - ale jak sie handlarza przycisnie i sprawdzi po nr vin w stacjach (jesli tam byl serwisowany) to handlarz mieknie i mowi ze za przebieg nie bierze odpowiedzialnosci. dzis to wada pojazdu jesli wyjdzie po sprzedazy oraz przestepstwo wiec handlarza mozna przycisnac.

po prostu patrzac obiektywnie - jesli chodzi o silnik pewnie z kompresja jest ok i pojedzi fajnie. ale inne rzeczy moga nagle zaczac zadac szybkiej wymiany.

w polsce takie furki rocznie jezdza 25-30 (srednio) - to jednak daje ok 150 000 przebiegu a nie 238. na zachodzie robia po 40 rocznie

ani nie odradzam ani nie polecam po prostu patrze chlodno i z dystansem - sa wady i zalety
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq