XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Falujące obroty + dziwne odgłosy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:56, 03.01.2010
2 miesiące temu w moim Accordzie nagle obroty na rozgrzanym silniku zaczęły falować w przedziale pomiędzy ok. 700-2500 obrotów, a pod maską i wewnątrz słyszałem takie dziwne dudnienie, "bulgotanie". Godzinę później gdy dojechałem do domu wszystko nagle ustało. Po przestudiowaniu forum postanowiłem wyczyścić przepustnicę, EGR i silnik krokowy. Zrobiłem to ok miesiąc temu.
Dziś znów problem pojawił się. Wczoraj obroty falowały kilka razy delikatnie w przedziale 700-1200, ale dziś już falują 700-2500 plus w środku słychać znowu to dziwne dudnienie/bulgotanie (tak jak 2 miesiące temu). Dziś jeździłem z tym przez pół dnia i niestety już się to nie chce samo naprawić . Panowie pomóżcie....
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:59, 03.01.2010
#4
Napisano 18:02, 03.01.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:12, 03.01.2010
#6
Napisano 18:14, 03.01.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:59, 04.01.2010
#8
Napisano 21:58, 10.01.2010
uruchamiasz silnik i przez około 10-15sek jest ok po chwili duże falowanie od ok700 do 2600 obrotów, chociaż ustawienie/regulacja wymaga trochę wprawy i narzędzia do podgrzania korpusu do około 90stopni wystarczy dobra suszarka do włosów, po złozeniu musisz podgrzewać i obserwować czy zaworek wraz ze wzrostem temp zamyka sie szczelnie. Kalibracja polega właśnie na ustawieniu/dopasowaniu rurki wewnętrznej z grzybkiem zaworka po podgrzaniu zaworek mósi sie szczelnie zamknąć i nie puszczać powietrza, dlatego jak auto jest zimne (płyn chłodniczy) powstaje tam szczelina która powoduje zasysanie powitrza i wzrost obrotów silnika, wraz ze wzrostem temp. płynu szczelina zamyka sie powoli co w efekcie powoduje spowolny spadek obrotów, tak samo jest w silnikach Bi H serii.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#9
Napisano 19:28, 18.01.2010
#10
Napisano 07:22, 19.01.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#11
Napisano 12:57, 19.01.2010
#12
Napisano 19:23, 19.01.2010
#13
Napisano 19:43, 19.01.2010
#14
Napisano 21:13, 19.01.2010
Nasłuchiwałeś oscyloskopem (...)
oscyloskopem? a nie pomyliło ci się ze stetoskopem czasami (to słuchawki lekarskie jakby ktoś nie wiedział ) ja już kilka razy obsłuchiwałem silniczek, stąd wiem że chyba łożyska w alternatorze sobie wymienię w tym roku. pompę też trochę słychać za głośno moim zdaniem, ale póki co sprawuje się dobrze to jej wymieniać nie zamierzam.
"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)
Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0
#15
Napisano 21:45, 19.01.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych