Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Rzuca tyłem na dziurach


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:22, 03.01.2010

witam. szukałem takiego problemu u kogoś innego ale nie znalazłem i dlatego zakładam nowy temat. mam taki problem gdy jadę na prostej drodze swoja honda i wpadnę w dziurę tylnym kołem to mam wrażenie ze mój samochód zmienia minimalnie kierunek jazdy tak jak by były jakieś luzy w zawieszeniu. bylem na diagnostyce i luzów żadnych nie wykryto. dodam jeszcze ze na tylnej osi z obydwu stron zdziera mi opony od zewnętrznej strony. nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. po śniegu lub po lodzie jest to samo zjeżdżając z asfaltu na lód lub śnieg auto wpada w mały poślizg. wie ktoś jaka może być tego przyczyna. z góry dziękuję za
odpowiedzi
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:46, 03.01.2010

dodam jeszcze ze na tylnej osi z obydwu stron zdziera mi opony od zewnętrznej strony.


Dziwne że na diagnostyce nic nie wyszło ale ja bym w związku z tym atakował geometrię/zbieżność.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:52, 03.01.2010

dobra ale czy jest mozliwosc zrobienia czegos przy tylnej osi?
  • 0

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:55, 03.01.2010

dobra ale czy jest mozliwosc zrobienia czegos przy tylnej osi?


chodzi o geometrię ?? to jasne że tak - normalna sprawa.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:04, 03.01.2010

a to nie wiedziałem a w ktorym miejscu jest tam jakas regulacja?
  • 0

#6 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:07, 03.01.2010

A amorki na diagnostyce tez sprawdzali ? Bo mi to własnie pod zuzyte amortyzatory podchodzi.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:11, 03.01.2010

wszystko wyszlo w normie i dlatego nie wiem o co chodzi?!
  • 0

#8 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:13, 03.01.2010

lukasz8487, nie ma siły musi coś być nie tak, podjedź na inną diagnostykę i powiedz niech sprawdzą (szczególnie tył) zawieszenia, amroki i geometrię i powiedz wprost jakie masz objawy.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:53, 03.01.2010

ok dzieki jak sie czegos dowiem to dam znac. pozdrawiam
  • 0

#10 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:22, 03.01.2010

Nierówna zbieżność tyłu może być przyczyną ale skoro to się dzieje tylko na dziurach albo garbach to na 90% amortyzatory. Sprawdź to samo gdzie indziej i może wyjdzie coś. Bo jeździć 2 razy w to samo miejsce i pytać o to samo mija się z celem.
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:28, 05.01.2010

Miałem to samo na przeglądzie amory oceniono na 3+ lecz na dziurach rzucało na boki a na leżących policjantach prawie odkręcało auto (przenośnia) wymieniłem amortyzatory i wszych jest jaknajlepiej i już nie rzuca. Pozdro :mrgreen:
  • 0

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:33, 05.01.2010

to mowisz ze amorki tak bo mi niby tyl nie skacze to tak jakby amorki trzymaly ale no zobacze i wymienie je. dziekuje za porady pozdrawiam
  • 0

#13 stosek

stosek
  • Forumowicz
  • 139 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:3.0
  • Wersja:TARGA
  • KM:460KM/610Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:45, 06.01.2010

Dziwne że na diagnostyce nic nie wyszło ale ja bym w związku z tym atakował geometrię/zbieżność.


Jest jeszcze jedna wada, ktora nie ujawnia sie na przegladzie - czesto. Kiedy auto wisi na podnosniku zawieszenie jest naprezone i ciezko zdiagnozowac luz na sworzniu tulei wahacza do belki zawieszenia. Jesli jest luz powoduje, ze auto "plywa" z tylu na boki.
  • 0

Talib


#14 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:06, 08.01.2010

lukasz8487, opisz co Ci powiedzieli na innej diagnostyce.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#15 ziut1982

ziut1982
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:biała podlaska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:cc7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 22.02.2010

Witam wmoim autku też tak było,ustawienie kół było w porządku ale diagnosta poradził mi abym podiechał ustawic tak to powiedział(karosarz całego zawieszenia)bo przednie koła niegrają z tyłnimi.Wiec pojechałem do warsztatu gdzie ustawiali mi 4 koła naraz zapłaciłem 200zł. i to były najlepiej wydane pieniądze.teraz jezidzi się super :-) Pozdrawiam
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq