Skocz do zawartości


RODO w HAKP

stuki w silniku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:38, 10.01.2010

tak to prawdopodobnie kasownik
Na 2 tys km 1l oleju to dośc sporo. Zależy jak jeździsz. Jak ostro to do przyjęcia , ale jak spokojnie to troche dużo.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#17 valdi

valdi
  • Forumowicz
  • 357 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG 9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:12, 10.01.2010

Nawet przy ostrej jeździe nie powinien brać tyle oleju, to nie grande punto, które jeździ np na "L"
  • 0

Wszystkich Tu Obecnych POZDRAWIAM  :-)


#18 Damiano

Damiano
  • Forumowicz
  • 127 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Coupe
  • KM:286
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Świnia
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 10.01.2010

regulacja zaworów w przypadku klekotania najczęściej pomaga. W civicu po regulacji była kolosalna różnica (szczególnie na niskich obrotach). W ATRze też jak tylko pogoda będzie lepsza jade na regulacje bo to nigdy nie zaszkodzi, a i tak to powinno się robić o ile się nie mylę co 40 tys km.
  • 0

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:43, 11.01.2010

A jeżeli jest hydrauliczny kasownik luzu zaworów to można wyregulować czy raczej nie obejdzie się bez zakupu kompletu? Nie wiem czy może pomóc zmiana oleju - półsyntetyk na mineralny? Jak uważacie? Pozdrawiam.
  • 0

#20 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 11.01.2010

Tu nie chodzi o hydrauliczny kasownik luzu zaworowego , bo takiego w tych silnikach poprostu nie ma. Chodzi o kasownik luzu krzywki vteca (LMA) jest to tki tłoczek ze sprężynką umieszczony między zaworami ssącymi . To , ze trochę hałasują nie wpływa ujemnie na pracę silnika , drażni tylko ucho, oczywiście mozesz je wymienić ( 4szt) ale czy to ma sens i ekonomiczne uzasadnienie to Twój wybór.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq