u mnie okazało się że kabelek od który idzie do sprężarki się odpiął i zrobił zwarcie, zmieniłem bezpiecznik i złączyłem kabel i hula wszystko
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:14, 05.07.2016
I love My CD5
CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS
#17
Napisano 19:30, 11.07.2016
Jeżeli nie działa czujnik ciśnienia to nie włączą się wiatraki ani sprężarka.
Raczej wygląda mi to na zbyt mało czynnika w układzie, sprawdź jakie ciśnienie w układzie podaje panel - trzymając AUTO+DUAL włącz zapłon i przejdź do parametru nr 10 naciskając przycisk od ogrzewania tylnej szyby (na wyłączonym silniku powinno być conajmniej 6 MPA).
Przy naprawie powypadkowej skręciliście wszystkie rurki i chłodnicę na nowych zielonych oringach ?
Mam pytanie do tego postu , zrobilem tak jak kolega pisal i u mnie na pozycji 10 pokazuje sie er (prawdopodobnie chodzie o error ) czy wie ktos co to oznacza ?
Z góry dzieki za odpowiedz.
#18
Napisano 19:44, 11.07.2016
Hej
Kolego Rayan, w tym dziale jest podwieszony i wyróżniony (pogrubienie i pomarańczowy kolor) wątek Kilka tematów dot. problemów z klimatyzacją w VII gen. - przeczytaj zanim zadasz pytanie/założysz nowy wątek, a w nim LEKTURA OBOWIĄZKOWA, czyli Usuwanie usterek układu sterującego klimatem (odczyt ew. problemów oraz parametrów działania układu)... w tym temacie w części dot. testu AUTO i DUAL, jest informacja:
UWAGA:
* Jeśli wyświetlany jest napis "Er", oznacza to, że w obwodzie, lub czujniku jest przerwa, albo zwarcie. Sprawdź kody DTC...
itd.
Proponuję na przyszłość poszukać przed zadaniem pytania...
Pozdrawiam
Tomek
#19
Napisano 21:08, 11.07.2016
#20
Napisano 20:57, 15.08.2016
Siema,
mam identyczny problem czyli nabita klima, słychać załączające się sprzęgiełko kompresora i widać zmiane w pracy obrotowej silnika. Klime byłem nabić dzisiaj, nie działała od kiedy kupiłem samochód czyli od miesiąca, niby wszystko jest szczelne i brak jakichkolwiek błędów. Mimo wszystko nie czuć chłodnego powietrza, tak jakby nic się nie działo...
Ktoś ma jakieś pomysły ?
#21
Napisano 22:52, 13.07.2022
Również mam problem z klimatyzacją, wyłącza się. Accord VIII 2.0 2009r
Czasem po godzinie a czasem po kilku, kilkunastu minutach.
Robiłem dwa testy w pierwszym sprawdzałem temperature powietrza na wylocie z parownika ( jeżeli się nie mylę) pod pozycją 5 gdy działa klima temperatura spada nawet do 1-2 st C.
Drugi test pokazuje mi błąd A,
jak wyczytałem jest to otwarty obwód czujnika temperatury wewnętrznej.
W teście 1 zauważyłem pod pozycją 1 dwa różne wskazania , raz 00 a innym razem 50, czy to jakiś związek z moim problem?
Może ktoś miał podobny problem i ma widzę jak się go pozbyć?
Wysłane z mojego RMX2075 przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych