Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Duszenie sie


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:30, 19.10.2008

witam wszystkich accordo maniaków .posiadam accorda V i od pewnego czsu ato mi sie dusi jak by nie było benzyny .autko jeste po wymianie cewki zapłonowej .mechanicy rozkładaja rece i nie wiem co mam zrobić :-/

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:55, 19.10.2008

Filtr paliwa,pompa :?:

#3 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:31, 19.10.2008

Filtr paliwa,pompa :?:


świece, przewody ??

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#4 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 11:10, 19.10.2008

Zacznij od wymiany rzeczy najtańszych Czyli:
1. Filtr powietrza
2. Filtr paliwa
3. Świece
4. Przewody

Albo jedziesz na diagnozę, podłączasz kompa i powinno pokazać co jest nie tak

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:46, 19.10.2008

Kolega z Niemiec nie pokazuje się i teraz nie wiemy czy aby te wszystkie zabiegi nie zastosował,a przyczyna leżeć może gdzie indziej,więc czekamy-jesteśmy by sobie pomagać :ok

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:17, 19.10.2008

wlasnie nic nie robilem i zastosuje sie do rad .Dzieki za rady napewno skorzystam .to ise zaczelo jak mialem do znajomego mechanika jechac bo mi sie zamek od maski popsuj i nie dala sie otworzyc i przejrzał tez elektryke śiece i autko chodzi na wolnych obrotach i nagle zgaslo,potem probowalem go odpalic i nic iskry nie bylo no to cewke wymienil odebralem autko i jakies 300m i autem trzesie nadal,popryskalem przeparatem anty zawilgoceniaowym i troszke mniej go dusilo ale teraz znowu sie zaczyna i juz oczyszczacz taki nie pamietam ja sie nazywa do benzyny i nic

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:21, 21.10.2008

Moja Honda miała coś podobnego i były uszkodzone czujniki w aparacie zapłonowym (jedna z tych trzech kostek) najlepiej przełożyć cały aparat na próbę - nie da się stwierdzić która kostka jest uszkodzona (jedna w zamienniku kosztuje ok 400zł - aparat na alllegro ok 200zł) czsami zdarza się że porcelanka na świecy pęka i ma przebicie do masy - wtyedy też mogą być objawy "duszenia" ale na wysokich obrotach jest ok

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:24, 21.10.2008

Queen Ty masz jakiś warsztat samochodowy :szczena:

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:25, 21.10.2008

nie mechanika w domu ;-)

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:45, 24.10.2008

Dzięki wam za rady napewno skorzystam no gbo wkońcu jesteśmy by sobie pomagać

#11 radek81

radek81
  • Forumowicz
  • 31 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:36, 31.10.2008

Moja Honda miała coś podobnego i były uszkodzone czujniki w aparacie zapłonowym (jedna z tych trzech kostek) najlepiej przełożyć cały aparat na próbę - nie da się stwierdzić która kostka jest uszkodzona (jedna w zamienniku kosztuje ok 400zł - aparat na alllegro ok 200zł) czsami zdarza się że porcelanka na świecy pęka i ma przebicie do masy - wtyedy też mogą być objawy "duszenia" ale na wysokich obrotach jest ok


queen ja mam z kolei takie objawy że jak jadę spokojne, stała prędkość np. 60, 70 km/h na 4 biegu lub 80, 90, 100 km/h to mam takie delikatne szarpanie, jakby mu brakowało czegoś (może prądu). Świece mam Denso Iridium Power wg katalogu. Kopułka, palec rodzielacza, cewka oraz przewody WN wymienione i bez zmian na leprze. Dodam jeszcze, że mam gaz i objawy są na jednym paliwie i drugim, z wiekszym odczuwaniem jak jadę na LPG. Przy wyższych i stałych prędkosciach jest ok. Przyspieszenie ok.
Czy możliwe jest, że i u mnie podobnie jak u Ciebie padła/pada jedna z tych 3 kostek modułu?

Pozdrowienia z kresów wschodnich :]
 


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:55, 01.11.2008

prawdopodobnie może być to to, ale nie ma jak zlokalizowaćź która. Najlepiej kupić aparat na Allegro (może być z anglika bo mają mało przejechane)

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:56, 03.11.2008

Hondomaniak jak sobie poradziłeś z tym duszeniem?

Ja mam podobny problem po wymianie cewki. Kupiłem zamiennik firmy Mobiletron K74000 wg. katalogu Inter-Cars. Myślę że to wina cewki bo zanim stara się spaliła wszystko było ok. Podejrzewam że nie trzyma parametrów.
Napisz jaką ty włożyłeś.

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:18, 11.11.2008

narazie jezdze wymieniłem cewke,przełozyłem kostki i nic .JAk jade sobie 100-110 to jak zaczyna mi szarpac tov redukije na 4 i krece go do 4000r/mp i jest chwila spokoju albo na spręgło i przegazuje i potem jedzie.Na trasie go przegoniłem 180-190km/h to sie ustatkowało.

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:30, 22.12.2008

No i po wielkich trudach została wykryta przyczyna szarpania. Okazało sie że była za duża przerwa na świecach (pow. 1 mm.) i na nowej cewce silnik szarpał. Ustawiłem przerwe na 0,8 mm. dlatego że taką zalecają na gazie. W tym momencie wszystkie Problemy sie skończyły.
Cewka natomiast spaliła sie dlatego ze walił spod dekla olej na swiece bo nie wymieniałem tych czterech okragłych uszczelek, olej niszczył przewód na świecy i pojawiały sie przebicia na fajce.
Zerknijcie na te uszczelki, zestaw uszczelek pokrywy zaworów kosztuje 3 razy tyle co sama po dekiel ale warto czasem je wymienić. Podaje kod ( AJUSA 56016200 ).




IPB Skin By Virteq