Najlepsza odpowiedź komsta , 16:18, 27.07.2015
Patent jest jeden powinieneś mieć zaznaczone (pod tapicerką, na blasze klapy od wewnątrz) takimi kółeczkami (wybitymi/naciętymi )gdzie powinny znajdować się otwory (musisz się dobrze przyjrzeć).Wiercić trzeba powoli bardzo ostrym wiertłem ,najlepiej zabezpieczyć z obu stron taśmą np.papierową.Otwory należy zabezpieczyć środkiem od rdzy (ja użyłem Brunox Epoxy).Ja dodatkowo swój spoiler kleiłem bezbarwnym klejem do luster (tak mi podpowiedział znajomy że taki będzie najlepszy,narazie wszystko ok ).Klej stosowałem po to aby nie drżał ,oraz aby uszczelnić te miejsca (nie chciałbym żeby zbierała mi się tam wilgoć i syf). Oem spoiler powinien mieć kabel od trzeciego stopu ,tego otworu ja nie miałem zaznaczonego lecz to nie problem.Ponieważ i tak go nie widać kwestia aby się ładnie schował pod mocowaniem.Kabel powinien posiadać taką psełdo uczszelkę ,która ma uszczelnić otwór przez który przechodzi przewód.Światło podłączamy do trzeciego stopu przy tylnej szybie ,lepiej aby oba naraz nie świeciły bo to auto nie choinka.Kolejne psełdo uszczelki są w miejscach mocowania spoilera takie kształtem przypominające trójkąty kawałki pianki ,i lepiej je zastosować aby spoiler nie wycierał lakieru z blachy.Metalowe mocowania spoilera można odkręcić ,będzie łatwiej nanieść otwory lub sprawdzić ich poprawność.Wierć cienkim wiertłem na wylot, potem pasuj resztę otworów.Otwory niepowinny być większe od gwintów mocowań spoilera.Poprostu spasuj otwory z gwintami.Nakrętki muszą mieć gumowane podkładki ,np takie jakie używa się przy blachodachówkach (unikniesz wycierania lakieru od wewnątrz czyli krótko ruda nie będzie wyłazić).Przykręcaj naprzemian ,tak jak nakrętki w kołach.Taka sama zasada.Zacznij od dokładnego umycia spoilera we wsztstkich zakamarkach oraz jeśli będziesz kleił go do klapy to nie zapomnij dobrze odtłuścić miejsc klejenia.To chyba na tyle, jak coś to pisz do mnie postaram się pomóc.
Przejdź do postu