Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Odkad zaczely sie mrozy , silnik sie przegrzewa :)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:20, 20.12.2009

Jak w temacie.
Przed nastaniem mrozow silnik trzymal prawidlowa temperature.
Obecnie w "dluzszej" trasie >15km, wskazowka dochodzi prawie do czerwonego pola, na swiatlach czy w korku temperatura spada do normy.
Podczas ogrzewania wnetrza auta, temperatura silnika niemal natychmiast spada do prawidlowych wartosci.

Jedyne co musialem zrobic to uzupelnic zbiornik wyrownawczy, przy czym chlodnica byla pelna -po korek)

Zauwazylem ,ze wiatraki sie nie kreca(obydwa)- tylko nie wiem, czy to nie przez mrozy?
Spaliny mam w normie , olej czysty, wiec ubytki plynu chlodniczego to nie sa raczej.

Znajomy twierdzi ,ze to na 99% termostat.
Moj mechanik jest 350km ode mnie.
Bede musial do niego jakos dojechac.
Wolalbym juz teraz zamowic potrzebna czesc z netu, bo nie bede mial czasu na czekanie u mechanika.

Termostat duzo nie kosztuje , wiec moge go kupic chocby na zapas o ile gdzies go znajde :)

Problem dotyczy mojego accorda.


Czy cos jeszcze oprocz termostatu moze dawac takie objawy?
  • 0

#2 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1,400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:26, 20.12.2009

termostat, wyglada jakby caly czas na malym obiegu chodzil
a wiatraki sie nie kreca bo chlodnica jest zimna

pozdr :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:30, 20.12.2009

Odłącz wtyczkę wentylatora i podłącz pod akumulator (najlepiej przez amperomierz). Zobacz czy działa oraz jaki prąd pobiera. Jeżeli działa, ale prąd jest większy od tego jaki przewiduje bezpiecznik, to silnik jest do wymiany. Jak nie działa to też. Jeżeli jest ok, to sprawdzamy termiczny włącznik wentylatora i przekaźnik. Jeżeli też jest OK to wtedy wymieniamy termostat, bez sprawdzania czy dobry, profilaktycznie. Roboty nie ma z tym dużo. Potem kontrolujemy poziom płynu chłodzącego. Jak będzie ubywać, to masz problem.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 Maciek.C

Maciek.C
  • Forumowicz
  • 647 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:13, 20.12.2009

Phuong zakładaj tematy w odpowiednich działach i zapoznaj sie z regulaminem forum
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:44, 20.12.2009

sorry :)
Dzieki za odpowiedzi, faktycznie najpierw sprawdze elektryke.
Pozdr.
  • 0

#6 gomez405

gomez405
  • Klubowicz
  • 104 postów
  • Skąd:kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 20.12.2009

sprawdź wąż dolny czy robi się ciepły
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:24, 21.12.2009

Z tym dolnym wezem sprawdze jak tylko bede mial taka mozliwosc.
Na razie z domu nie wychodze.

Znacie kogos/jakis sprawdzony serwis w Warszawie, ktory moglby zerknac na uklad chlodzenia i chociaz zdiagnozowac usterke?
Najlepiej gdyby to byla Warszawa zachodnia.

Za kilka dni chce wyjechac z rodzina na swieta do Gdyni, musze sie jednak upewnic ,ze dojade.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq