Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Sprzęgło


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
383 odpowiedzi w tym temacie

#16 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:21, 16.10.2008

Blade masz racje poczęści co do tego że jak się nie ślizga to nie ruszać. U mnie przydałoby się wymienić bo słuchać jak chuczy łożysko oporowe - tzn ja słysze :mrgreen: Narazie nie ruszam, ale warto się już naszykować na ew koszty. Jak będzie potrzeba to do Romiego jade.
Co do tego czy warto w ASO robić to niektóre rzeczy na pewno warto, szczególnie jak w okolicy nie ma się zaufanego mechanika. W Mińsku to bym nawet nie pojechał na wymianę oleju, mimo że mechaników od groma jest -dla mnie sami partacze, a dodatkowo accorda to pewnie by pierwszy raz na oczy widzieli.
Myślałem że wymiany gum na stabilizatorze nie da się spier... a jedna sie da, mi założyli jedną inną i drugą inną :shock: I jeszcze mi próbowali wmówić że to wina stabilizatora :mlotek:
  • 0

#17 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Września
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 16.10.2008

Myślałem że wymiany gum na stabilizatorze nie da się spier... a jedna sie da, mi założyli jedną inną i drugą inną :shock: I jeszcze mi próbowali wmówić że to wina stabilizatora :mlotek:


:r pogratulowac mechanikom :mrgreen:

Ja wlasnie zrobilem sobie test na slizganie, czyli 2 bieg, reczny i ruszam auto zdławiło sie momentalnie... wiec z tej strony sprzegło mam dobre.
  • 0

#18 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • Skąd:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:06, 16.10.2008

Blade w Hondach VII gen (podobno słaba tarcza)przy ruszaniu z pewnym obciążeniem,albo pod górkę-nie zawsze słychać (u mnie) taki zgrzyt-jęk.Wiem,że można z tym jeździć i sprzęgło chodzi miodzio,ale tak na przyszłość


Gdzieś już wspominałem (mojego doświadczenia)

zgrzyt = nity na srzegle => trzeba szybkować się na wymianę
jęki / szumy = łożysko oporowe => polatać troche można (ja tak latalem z pare mies..)


Napisalem ten wcześniejszy post bo sam wydałem niepotrzebnie duuzo kasy a ze sprzegłem mogłem jeszcze troche się przemęczyć. Lepiej wydać tą kase na:
- hamulce
- opony
- zone / kochanke / dziewczyne
- opony ;)
- rozrząd

Takie moje zdanie ;) Jeśli zaczyna to juz być dokuczliwe to wymieniamy.

[b]Tylko podstawa to dobry mechanik !![b/] Typ do którego pojechałem ze sprzegłem na początku prawie je zniszczył.. dał za duzo smaru na łożysko oporowe. Poszło to po tarczy i było G.. a nie zmiana biegów :/ No i jeszcze wzial ode mnie za to 350zł... W ASO nie wiedzili o co biega, typ nie wiedział o co biega i wtedy poleciałem do Romiego... Tarcza do wyczyszczenia i lekkiego przyszlifowania (troche smaru wsąkło w tarcze) + kolo zamachowe do przetoczenia bo tarcza je wyslizgała...

Z głową Panowie z głowa to róbcie! :)
  • 0

#19 conoor

conoor
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:krakow
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 19.10.2008

Powoli muszę myśleć o wymianie sprzęgła w swojej Hani.
Podzwoniłem dziś troszkę i oto rezultat:
ASO Wyszomirski Siedlce: sprzęgło oryginał - 1183 zł wymiana - 850 zł :shock:
ciekawostka: wahacz górny przód oryginał- 800 zł netto :shock:

ASO Autowitolin Wawa: sprzęgło AISIN(polecany zamiennik) - 850 zł wymiana - 550 zł
Adi trading ul. Parowcowa 4: sprzęgło Valeo - 470 zł wymiana - 350zł
Sklep w Mińsku z częściami do aut japońskich: sprzęgło AISIN - 620 zł

Rozrzut cenowy jest powalający :-/
Jaką firmę polecacie?

panowie to na północy takie chore ceny mają????wymieniałem sprzęgło 2 miechy temu za valeo zapłaciłem 280zł.+230zł.robótka=520zł.valeo spisuje sie rewelka!!!do aso nie zaglądam bo sie boje(he he)pozatym ciężko o dobrego mechanika w aso
  • 0

#20 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:22, 21.10.2008

Byłem dzisiaj w ASO i dowiedziałem się,że do VII oryginał kosztuje ok 1200zł+800zł robocizna,a zamiennik ok 750 zł.Wcześniej dzwoniłem do różnych sklepów gdzie sprzęgło oferowali w cenach od 600-800 zł.Tak więc nie byłoby źle gdyby nie ta droga robocizna. :cry:
  • 0

#21 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:32, 21.10.2008

Więc kupujesz w ASO a robisz u znajomego mechanika :ok
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#22 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:41, 21.10.2008

Albo podjadę do znajomego mechanika i zaufam jego częściom (a wkłada tylko japońskie i kiedyś mi powiedział "najgorsza japońska część jest lepsza od najlepszej koreańskiej"),oraz fachowości :mrgreen:
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:15, 21.10.2008

Nie lepiej poszukac jakiegos dobrego zamiennika np SACHS lub cos podobnego...w ASO zawsze zdzieraja :k
  • 0

#24 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • Skąd:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:20, 21.10.2008

pamietajcie tylko ze czesci ktore kupujecie w ASO traca gwarancje jesli montujecie je poza ASO.
  • 0

#25 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:50, 21.10.2008

Spoko zaufam mechanikowi jeszcze mnie nie zawiódł a myślę,że przynajmniej 500 paczek zostanie w kieszeni :mrgreen:
  • 0

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:27, 21.10.2008

Moze ktos poleci jakies dobre sprzeglo nie z ASO, czytalem tu na forum ze to Valeo sie niezle spisuje czy jeszcze jakies jest warte uwagi? Poszukuje niedrogiego i dobrego zestawu. Kazdy kto wymienial niech sie wypowie jakiej firmy i jak pracuje, mysle ze bedzie to pomocne nie tylko dla mnie.
  • 0

#27 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • Skąd:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:38, 21.10.2008

SACHS

O Valeo nie slyszalem dobrych opinii.
  • 0

#28 Grzehu

Grzehu
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:Września
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:33, 21.10.2008

mi to sprzegło sie cos sypie juz... dzisiaj zauwazyłem ze ta słynna juz piszczaca gumka sprzegłą to nie gumka !!! tylko to cos słychac nawet na zawnatrz auta !! ( albo to jakis nowy dziwiek i sie pojawił ) bo jak naciskam i puszcam to słysze taki pisknieci w srodku i na zewnatrz, to moze byc cos z dociskiem ?
tylko ja to juz chyba po zimie zaraz kupie nowe sprzegło...
Ktos kupował do tej hani i moze cos polecic ?

SACHS ok a jakies jeszcze ? moze jakies ceny ?
  • 0

#29 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 05:31, 22.10.2008

Jeden sklep (w którym wcześniej kupowałem inne części)polecił mi sprzęgło firmy Exedi,oraz Aisin.W/g sklepu niezłe,ale opini uzytkowników jeżdżących nie znam :?:
  • 0

#30 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:35, 22.10.2008

EXEDY sa dobre i z tego co wiem w wielu sportach motorowych uzywane :mrgreen: 8-)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq