XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sprzęgło
#271
Napisano 16:20, 08.03.2013
#272
Napisano 19:08, 11.03.2013
A ja mam takie pytanko na temat sprzegla.
Ostatnio zauwarzylem ze podczas gwaltownego wcisniecia gazu auto dostaje poslizgu efekt jak w automacie miedzy 2000/3000 obr czesto a nawet i wiecej jak jest to tez pojawia sie ten efekt.
Tylko nie zdarza sie to za kazdym razem ale czesto co drugie czy trzecie wcisniecie gwaltowne.
Czy to juz definitywnie koniec sprzegla czy moze byc inna tez przyczyna?
Julisc
#273
Napisano 21:00, 11.03.2013
Ale jeżeli sprzęgło jest zużyte i zaczęło się ślizgać to nie ma na co czekać bo na pewno samo się nie naprawi a możesz mieć niemiłą niespodziankę przy wyprzedzaniu ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#274
Napisano 21:53, 11.03.2013
#275
Napisano 18:13, 12.03.2013
wiecej jest to odczuwalne jak sie auto zagrzeje bo na zimnym to prawie wcale ciezko go zlapac zeby sie poslizgnął jak przejade ok 10 km to wtedy czuc najwiecej.
A jesli chodzi o kwestie firmy sprzegla to EXEDY albo AISIN bedzie dobre? Chyba najlepsze co?
Aha i teraz pytanie do kogo z tym? Na co najbardziej zwracac uwage przy wymianie sprzegla albo o czym tez powiedziec mechanikowi zeby najbardziej zwrucil uwage?
Jesli moge zapytac? Bo slyszalem ze w hondzie to trzeba byc dokladnym i precyzyjnym.
Bo w ASO w czestochowie powiedzieli mi za robote sama 890zl! Rozbuj.
A jakis ogarniety mechanik chyba wiecej za robote niz 300zl nie powinien wziasc raczej.
A moze macie kogos albo znacie w Czestochowie czy tez okolicach do kogo mógłbym sie zwrucic?
Pozdrawiam
Julisc
#276
Napisano 19:07, 12.03.2013
#277
Napisano 19:02, 13.03.2013
A jesli chodzi o kwestie firmy sprzegla to EXEDY albo AISIN bedzie dobre? Chyba najlepsze co?
Aha i teraz pytanie do kogo z tym? Na co najbardziej zwracac uwage przy wymianie sprzegla albo o czym tez powiedziec mechanikowi zeby najbardziej zwrucil uwage?
Jesli moge zapytac? Bo slyszalem ze w hondzie to trzeba byc dokladnym i precyzyjnym.
Bo w ASO w czestochowie powiedzieli mi za robote sama 890zl! Rozbuj.
A jakis ogarniety mechanik chyba wiecej za robote niz 300zl nie powinien wziasc raczej.
A moze macie kogos albo znacie w Czestochowie czy tez okolicach do kogo mógłbym sie zwrucic?
Pozdrawiam
Julisc
#278
Napisano 22:42, 13.03.2013
#279
Napisano 09:09, 08.04.2013
Zmieniłem sprzęgło na AISIN KH-028. Stare miało średnicę 210mm, nowe ma 225mm. Mechanik podkreślał bez przerwy, że wkłada je na moją odpowiedzialność (on wolałby włożyć 210mm, ale jakoś nie potrafił znaleźć takiego). Moje pierwsze obserwacje są takie: pedał wciska się 20x lżej, sprzęgło bierze znacznie wcześniej, przy ruszaniu z małym gazem lub bez gazu drży, po kilku km jazdy pojawia się smród :-/ Mechanik twierdzi, że te dwa ostatnie objawy wynikają właśnie z tej różnicy średnic, ponieważ koło zamachowe jest wyrobione na 210mm, ale uważa że powinno to ustąpić. Co o tym sądzicie? Czy jest ktoś, kto miał podobną historię?
#280
Napisano 09:56, 08.04.2013
#281
Napisano 22:18, 10.04.2013
Nie ma zamienników sprzęgła dla 6.gen'a z tarczą 210mm ale sprzęgła z tarczą 219mm z Prelude 2.0 układają się już dosyć szybko.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#282
Napisano 01:18, 11.04.2013
#283
Napisano 06:13, 11.04.2013
#284
Napisano 16:42, 15.04.2013
Ślizgało już trochę czasu, ostatnio mocno auto dostało po tyłku i aktualnie pedał jest miękki jak bita śmietana, nie stawia żadnego oporu, nie wysprzęgla, auto zostało z wbitym wstecznym i nie chce bieg zeskoczyć. Na upartego zbiję na luz,ale jak się wtoczyło do garażu tak stoi :P
W zbiorniczku płynu od sprzęgła jest rowno z oznacznikiem MIN, więc myślę że pasowało by go dolać. Sprzęglo ma swoją pompę, czy jest to sprzężone z pompą hamulcową? Bo takie coś mi się o szy obiło.
#285
Napisano 20:54, 15.04.2013
a najlepiej wymienićzbiorniczku płynu od sprzęgła jest rowno z oznacznikiem MIN, więc myślę że pasowało by go dolać.
ma swoją pompę - chociaż pompa to słowo na wyrostSprzęglo ma swoją pompę, czy jest to sprzężone z pompą hamulcową? Bo takie coś mi się o szy obiło.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych