Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Oferta Mikoda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:37, 18.12.2009

Złożyłem zapytanie do jednego z przedstawicieli firmy Mikoda, przy okazji wymiary tarcz jakby ktoś potrzebował

Witam,

Pisze w imieniu Accord Klub Polska, na naszym forum jest duże zainteresowanie Państwa wyrobami i doszły nas słuchy, ze można u Państwa robić tarcze na zamówienie, tak wiec proszę odpowiedzieć czy jest możliwe zrobienie tarcz o wymiarach odpowiednich do Accorda VI generacji 1998-2002

Honda Accord VI generacji (1998-2002):
silniki F18B2, F18B3, F20B6, H22A7, F23Z5

oś tylna: (wspólne dla wszystkich modeli)
- niewentylowana
- grubość tarczy 10mm /minimalna 8mm
- ilość otworów 4 ---> dla H22A7 i F23Z5 ilość otworów 5
- rozstaw otworów 114,3mm
- otwór o średnicy 12,7mm
- średnica tarczy 260mm
- otwór centrujący 64,1mm
- wysokość 63,7

oś przednia: (wspólne dla F18B2, F18B3, F20B6)
- wentylowana
- grubość tarczy 25mm /minimalna 23mm
- ilość otworów 4 ---> dla F23Z5 ilość otworów 5
- rozstaw otworów 114,3mm
- otwór o średnicy 12,7mm
- średnica tarczy 280mm (282mm)
- otwór centrujący 64,1mm
- wysokość 47

oś przednia: (dla H22A7)
- wentylowana
- grubość tarczy 28mm /minimalna 26mm
- ilość otworów 5
- rozstaw otworów 114,3mm
- otwór o średnicy 12,7mm
- średnica tarczy 300mm (302mm)
- otwór centrujący 67,1mm
- wysokość 47,2

Proszę o odpowiedz i ewentualną ofertę cenową

-- 
Pozdrawiam,
Tomek

to tyle, czekam na odp, oczywiście dam znać ;-)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 18.12.2009

mnie tam tylko interesuje czy oni te nawiercane i nacinane robią z mocniejszych odlewów bo mam jakieś wrażenie że nie...
  • 0
F1

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:46, 18.12.2009

mnie tam tylko interesuje czy oni te nawiercane i nacinane robią z mocniejszych odlewów bo mam jakieś wrażenie że nie...


nie, zobacz na cene tych nawiercanych-koszt plus 14zł- więc napewno nie za to że jest lepszy odlew, doliczają 14zł za to ze je nawiercą i tyle
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:34, 18.12.2009

ok, napisałem jeszcze raz do przedstawicieli Mikoda już bezpośrednio, poprawiam też pierwszego posta, bo teraz wysłałem ładniej z PL znakami itp i może takie info się jeszcze komuś przydadzą
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#5 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:52, 20.12.2009

Hmm czy ja dobrze widzę czy wkradł się błąd odnośnie H22A7.. a dotyczy otworu centrującego, i wg opisu wychodzi że z przodu jest 67,1 a z tyłu 64,1, może się myle i są inne otwory mięrzy przodem a tyłem
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#6 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • Skąd:Konin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:00, 20.12.2009

jak kiedys rozmawiałem bezpośrednio z działej technicznym Mikody to potwierdzili mi że tarcze są robione seryjnie a wersja "tuningowa" to jedynie wiercone, frezowane i malowane standardowe tarcze.
W poprzednim saochodzie na zestawie Mikoda tuning z klockami Ferrodo Premier przejechałem koło 25-30tys km i jeszcze nadawały się do jazdy (chociaż chyba minimalni szybciej ścierały się tarcze niż klocki)
  • 0

#7 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
  • Skąd:W-wa / WB / WPR
  • Silnik:4.2
  • Wersja:A8
  • KM:335
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Limo
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:25, 21.12.2009

Jakis miesiąc temu pytałem się ich o tarcze do VI gen i powiedzieli ze nie robią ich bo nie mają form czy czegoś tam.... :eee
  • 0

#8 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:38, 21.12.2009

Mam odpowiedź, więc polecimy od początku

Witam,

Pisze w imieniu Accord Klub Polska, na naszym forum jest duże zainteresowanie Państwa wyrobami i doszły nas słuchy, ze można u Państwa robić tarcze na zamówienie, tak wiec proszę odpowiedzieć czy jest możliwe zrobienie tarcz o wymiarach odpowiednich do Accorda VI generacji 1998-2002

Honda Accord VI generacji (1998-2002):
silniki F18B2, F18B3, F20B6, H22A7, F23Z5

oś tylna: (wspólne dla wszystkich modeli)
- niewentylowana
- grubość tarczy 10mm /minimalna 8mm
- ilość otworów 4 ---> dla H22A7 i F23Z5 ilość otworów 5
- rozstaw otworów 114,3mm
- otwór o średnicy 12,7mm
- średnica tarczy 260mm
- otwór centrujący 64,1mm
- wysokość 63,7

oś przednia: (wspólne dla F18B2, F18B3, F20B6)
- wentylowana
- grubość tarczy 25mm /minimalna 23mm
- ilość otworów 4 ---> dla F23Z5 ilość otworów 5
- rozstaw otworów 114,3mm
- otwór o średnicy 12,7mm
- średnica tarczy 280mm (282mm)
- otwór centrujący 64,1mm
- wysokość 47

oś przednia: (dla H22A7)
- wentylowana
- grubość tarczy 28mm /minimalna 26mm
- ilość otworów 5
- rozstaw otworów 114,3mm
- otwór o średnicy 12,7mm
- średnica tarczy 300mm (302mm)
- otwór centrujący 67,1mm
- wysokość 47,2

Proszę o odpowiedz i ewentualną ofertę cenową

-- 
Pozdrawiam,
Tomek

Niestety nie posiadamy w ofercie poszukiwanych przez Państwa tarcz.
Co do pytania o dorabianie, to niestety już od kilku lat nie dorabiamy tarcz na zamówienie, staramy się tylko poszerzać w miarę możliwości asortyment.
Dla tego modelu posiadamy aktualnie tylko:
ATM 0812 - http://www.mikoda.pl/public/sklep.php?Content=det&id=8244
 

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i zapraszamy do zakupów.

 |  ATM MIKODA
 | ul. Podhalańska 10/12, 42-200 Częstochowa, POLAND
 | tel.: ++48 34 362 84 91 / 362 92 81
 |http://www.mikoda.pl/public/sklep.php

OK, dziękuję za info.
A czy istnieje możliwość startu produkcji takich tarcz do Accordow, ni e jako na zamówienie, ale jako normalna linia produkcyjna? Jaki jest proces startu nowych produktów, rozumiem ze nie w tym roku ale jak to zainicjowac / podsunac pomysl na produkt? (mamy w tej chwili pona 3440 uzytkownikow plus goscie i grono wciaz sie powieksza (http://www.accordklubpolska.pl/). Czy jest wiec szansa na start z takimi tarczami?

Pozdrawiam,
Tomek

Z pewnością, ale cały proces może potrwać ok. pół roku.
 

Z poważaniem

Maciej Ociepa
technolog-konstruktor


 |  ATM MIKODA
 | ul. Podhalańska 10/12
 |42-200 Częstochowa, POLAND

W takim razie proszę o rozważenie takiej opcji. Myślę, że w połączeniu z dobrymi cenami mają Państwo zapewniony rynek zbytu, aut tych wciąż jeździ sporo. z Mojej strony, mogę podesłać również specyfikacje do Accorda VII generacji z lat 2003-2008. Czy można zatem liczyć na pewne ruchy w ta stronę czy jest jakaś oficjalna ścieżka propozycji nowych produktów czy taki mail można za nią uznać?

Pozdrawiam,
Tomek

Jeżeli macie Państwo dostęp do dokumentacji technicznej (rysunków) tarcz, to z pewnością przyspieszyłoby uruchomienie.
 

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą i zapraszamy do zakupów.

 |  ATM MIKODA
 | ul. Podhalańska 10/12, 42-200 Częstochowa, POLAND
 | tel.: ++48 34 362 84 91 / 362 92 81
 |http://www.mikoda.pl/public/sklep.php

VII gen jest mi o tyle bliższa, że próbowałem coś dopasować do siebie, jeśli macie info na temat innych generacji to podsyłajcie lub zamieszczajcie w tym wątku, spróbujemy coś wytarmosić od nich ;-)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#9 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:45, 10.09.2015

I jak ten temat mikoda cos przygotowala specjalnie dla hakp?

Ogladalem w ich sklepie ceny sa śmieszne jak za nawiercane czy nacinane tarcze..(178zl szt do VI gena na przod) ciekawe jak z trwaloscia tych tarcz.

Użytkownik 93karol edytował ten post 22:46, 10.09.2015

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#10 Vesto43

Vesto43
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:25, 10.09.2015

Nawet jeśli by coś zaczęli produkować do Acc, to bym się długo nad ich tarczami zastanawiał. W passacie zamontowałem na przód Mikoda ATM 0222 GT, klocki hamulcowe TRW GDB1307. Ja zrobiłem na nich 60 tyś km i okładzin na klockach zostało jeszcze niecałe 50% a tarcze zryte dość mocno. Auto sprzedane i czort wie ile jeszcze będzie przyszły właściciel jeździł na tym. Może zrobi jeszcze 40 tys i będzie wymieniał klocki razem z tarczami :D W tamtym aucie miałem wrażenie że układ hamulcowy nie jest zbytnio wysilony, tam żeby przypalić klocki to trzeba było się nieźle napracować. W accordzie przypalić hamulce to kwestia dwóch trzech hamowań z 200 do zera, ale przynajmniej nie trzeba stawać na pedale żeby jakoś hamowało. Myślę że z tarczami Mikody kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiednich klocków.


  • 0

#11 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 05:27, 11.09.2015

Bez obrazy, ale 100 tysięcy km. na na jednym klp. to dobry wynik. Nawet te 60 tys to dostateczny.

Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 06:23, 11.09.2015

Powiem Wam tak.

Założyłem Mikody w zeszłym tygodniu. Bicie piast 0,02, bicie na tarczy podobnie - nie przekracza 0,04, a podczas hamowania dramat! Co prawda przejechałem dopiero około 300 km, ale użycie hamulca przy wyższych prędkościach w celu wytracenia prędkości na ze 120 zwolnić delikatnie do 80 to telepie kiermaną, a podczas hamowania cała buda chodzi przód i tył. Zestaw na klockach TRW czyli chyba raczej miękkich. Pojeżdżę jeszcze trochę z nadzieją, że się dotrą. Na chwile obecną jak dla mnie porażka.

pozdr


  • 0

#13 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:32, 11.09.2015

Jak się nie oczyści dobrze piast to tak będzie. Kilkanaście razy zakładałem Mikode i nigdy nie miałem z nimi problemu


  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#14 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:41, 11.09.2015

hmm co mogę powiedzieć

Mikodę zakładałem 3 lub 4 razy

do Volvo V40 na tył z klockami EBC Black - mega dobrze hamowały

Civic 6 gen angielka z klockami ATE - nic nie biło nic nie wyło. ładnie się docierały i hamowało ok

w  2,4 z 2003 roku - nacinane - fakt klocki co rok do zmiany ale heble fajne - zero problemów do dziś od 3 lat

ogólnie ja pozytywnie jestem zaskoczony nimi


  • 0

#15 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 09:54, 11.09.2015

Ciekawie wyglada oferta mikody. Miedzy standartowymi tarczami i nawiercanymi roznica wynosi 50zl na szt. Ciekawe czy to tylko koszt wiercenia czy tez lepszy material.

http://www.mikoda.pl...i--103kW-140KM-


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq