Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord 2.2 I-DTEC - problem z klimatyzacją

VIII klimatyzacja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
36 odpowiedzi w tym temacie

#16 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 09.06.2015

Dziś wypiąłem klemę z akumulatora na kilka minut. Mam wrażenie, że od tego momentu problem z klimatyzacją podczas postoju zniknął, czyli działa jak należy. Pojeżdżę jutro i napiszę czy miałem rację.


  • 0

#17 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:51, 04.07.2015

Podbiję temat,

Przez kilka dni dokładniej obserwowałem zachowanie klimy.

Klimatyzacja działa jak należy po ruszeniu samochodem i przekroczeniu prędkości ok 30 km/h. Stojąc w korku klimatyzacja przestaje działać, wentylator nie pracuje, nawiewy dmuchają powietrzem ale zwykłym, jakby samochód miał wyłączoną klimę. Po zgaszeniu i odpaleniu samochodu wiatrak załącza się na 2-3 sek. po czym się wyłącza i już nie włącza jeżeli samochód stoi. Zaczynam jechać - klima zaczyna pracować poprawnie. 

Zrobiłem jak radził grinmint - upuściłem trochę czynnika ponieważ klime nabijałem ok 2 tyg temu.

Oglądałem chłodnicę - widać dużo pozaginanych blaszek. Czy to może być powód usterki ? 


  • 0

#18 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:14, 04.07.2015

jeżeli skraplacz klimatyzacji (zwany potocznie chłodnicą klimy) ma duże ubytki radiatorów (owych blaszek) to jego wydajność spada co uwidacznia się w upalne dni szczególnie podczas postoju samochodu. po prostu ciśnienie w układzie wzrasta do zbyt wysokiego ciśnienia i czujnik wyłącza klimę. ale to są tylko przypuszczenia na odległość.


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#19 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:56, 05.07.2015

A jak upuściłeś czynnika to jak działa?
  • 0

#20 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 06.07.2015

Wypowiadałem sie w temacie na poprzedniej stronie i u  mnie problemem był najprawdopobniej przekaźnik. Wyjeżdżajac na urlop zostawiłem auto u majstra, skasował 120  zł,  patrząc pod maską nie widac żadnej ingerencji jedynie przekaźnik jest włożony nieoryginalny wiec wychodzi na to ze to on był winny plus to że "jakiś kabel sie grzał". Bardzo mgliste tłumaczenie ale nie byłem przy odbiorze samochodu. Najważniejsze że klima przy wczorajszych upałach działała wzorowo.


  • 0

#21 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:55, 06.07.2015

Przeczysc sobie porzadnie skraplacz I chlodnice. Ja swojego czasu w Legendzie mialem podobny problem. Klima w korkach przestawala dzialac (tylko powyzej 30) + temperature silnika wzrastala.

30 minut z kompresorem w reku aby przedmuchac wszytsko I jak reka odial. Nie uwierzylibyscie ile tego sie tam zebralo I blokowalo przeplyw powietrza.


  • 0

#22 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:56, 06.07.2015

A jak upuściłeś czynnika to jak działa?

 

Nie zauważyłem różnicy, czyli problem jak był tak jest nadal. Przy chwili czasu zrobię jak pisze hangie, wyczyszczę chłodnicę i napiszę jaki jest efekt.


Użytkownik ziarek edytował ten post 20:03, 06.07.2015

  • 0

#23 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 08.07.2015

Przeczysc sobie porzadnie skraplacz I chlodnice. Ja swojego czasu w Legendzie mialem podobny problem. Klima w korkach przestawala dzialac (tylko powyzej 30) + temperature silnika wzrastala.

30 minut z kompresorem w reku aby przedmuchac wszytsko I jak reka odial. Nie uwierzylibyscie ile tego sie tam zebralo I blokowalo przeplyw powietrza.

 

Masz rację, dziś rano jak było chłodniej (ok 24 st.) włączyłem klimę i działała bez najmniejszych problemów. Jest tak jak piszesz - jeżeli temp. przekroczy ok 30 st. zaczyna się problem z klimą..


  • 0

#24 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:01, 09.07.2015

Przeczysc sobie porzadnie skraplacz I chlodnice. Ja swojego czasu w Legendzie mialem podobny problem. Klima w korkach przestawala dzialac (tylko powyzej 30) + temperature silnika wzrastala.

30 minut z kompresorem w reku aby przedmuchac wszytsko I jak reka odial. Nie uwierzylibyscie ile tego sie tam zebralo I blokowalo przeplyw powietrza.

ok, chętnie sobie podmucham, bo lubie w sumie :diabelgrin:  Tylko pytanie z której strony? Od przodu czy od tyłu jest podejscie? Rozumiem że operacja bez wyjmowania tych elementów.


  • 0

#25 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:54, 09.07.2015

Najlepiej od wewnatrz aby wypchnac wszytsko skad przylecialo :) Kilka razy z zewnatrz tez mozna dmuchnac ale na koniec I nie za mocno bo tylko mozna wbic glebiej smieci.

Ja robilem wszystko bez demontazu.


  • 0

#26 myszak1979

myszak1979
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:195
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:salon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 25.07.2015

koledzy moze wiecie gdzie szukac czujnika cisnienia klimatyzacji w mk 8 .?


  • 0

#27 ziarek

ziarek
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:23, 09.08.2015

Problem rozwiązany - uszkodzony był czujnik, który znajduje się w chłodnicy. Klima działa jak należy.


  • 0

#28 Marcin Honda

Marcin Honda
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:32, 17.04.2018

Witam koledzy.Mam problem z klimatyzacja:klima nabita i mechanik stwierdził uszkodzone sprzęgło (cewkę). Nie dało mi to spokoju i sprawdziłem:kompresor na krótko działa,po zwarciu styków przekaźnika w skrzynce tez się załącza kompresor,wentylatory stoją ale na krótka działają,Po zmianie przekaźników nic się nie dzieje.Proszę o pomoc co to może być?


  • 0

#29 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 05:42, 18.04.2018

Podłącz komputer, może czujnik ciśnienia.


  • 0

#30 Marcin Honda

Marcin Honda
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:07, 18.04.2018

Pokazalo błąd P0645.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, klimatyzacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq