XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
turbo
#31 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:03, 12.02.2010
#32
Napisano 12:34, 12.02.2010
#33
Napisano 13:51, 12.02.2010
ani integry, ani civica Tam bylay jak mowisz SiR, TypeS, GSR.( na usa nie było accordów type-r tylko prywatny import SiR'a )?
Jeśli chodzi Ci o H22A z Torneo EuroR to jest najmocniejsze H22 w serii i to mowi samo za siebie, odpuśc turbo i zrób w NA ten silnik za ta kase co ma byc na turbo a bedzies sie cieszyl bardzo.
zrobisz go na jakies 240 kunia a na FWD to juz jest za dużo
Swoją droga widziałem gdzies wlasnie taki silnik z Torneo
proszę:
http://www.jhpusa.co...&idcategory=387
#34 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:37, 12.02.2010
Szczerze, to gdybym miał takie 10k zł na mody, kupiłbym H23A Bluetop...Charakterystyka krzywej jak w dieslu, do tego U2Q7 czy M2B4 i byłbym MEGA zadowolony
#35
Napisano 00:08, 13.02.2010
#37
Napisano 15:33, 13.02.2010
Ale bedzie miał powodze nie u moherówGdybym miał 10 tysia to bym sprzedał swoje auto i poszukał Volvo S70R Tylko 250 KM w serii. Wystarczyłoby
i byś wyglądał jak stary piernik
#38
Napisano 18:19, 13.02.2010
#39 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:39, 15.02.2010
kolego zanim zaczniesz zakladac turbo jak ja do H22 to sie dobrze zastanow.. to tylko tak ladnei sie pisze a roboty jest full, juz nei mowie o zakuciu, montaz turbo nie problem jak dorobisz lub kupisz kolektor wyd, T3/T4 turbo, i tam drobiazgi, zawory upustowe itp. trzeba szukac wtryskow, zmienic kompa HONDATA lub EPROMa, sprzeglo zmienic.. moge pisac i pisac.. tylko tak w skrocie opisuje ci bo sam jest w trakcie koncowego projektu turbo.
a z tego co wiem zakucie w H22 przy 0,5-0.6 nie jest takie potrzebne, bo juz jest sam w sobie wzmocniony nie to co inne typy silnikow.. nawet od pralki poszczegolne czesci nie pasuja,., a jak pasuja wymiarami to sa duzo slabsze, tak jak np panewki czy korby i tloki ( nawet przy modelu pralki z H22A2 sa slabsze niz w ATR H22A7
#40
Napisano 13:20, 30.03.2010
#41
Napisano 20:06, 30.03.2010
Dalej hamulce mus około 1500 lub więcej pln.
Zakucie H22A następne 10 tyś
Wreszcie Turbo 10-15 tyś zrobione przez speców a nie w jakimś garażyku.
Przelicz koszta przekalkuluj - może coś innego w tej cenie będzie -Subaru-Lancer.
pozdrawiam
#42 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:47, 30.03.2010
Kupienie H22A, skrzyni i kompa, to już wydatek 3k zł. I wcale tutaj nie przesadzam. A wiązka może być od starego silnika, bo się ją przerabia. Mam u siebie tak przerobioną wiązkę.
Co do zakucia H22A i założenia turbo, to można się zmieścić w 8-12k zł, i wcale to nie będzie jakaś rzeźba przed domem, obok płotu Fakt, można i to zrobić za 25k zł...
#43
Napisano 06:46, 31.03.2010
Kupienie H22A, skrzyni i kompa, to już wydatek 3k zł
dokładnie silniki H22 z osprzętem z pralek IV i V gen chodzą teraz po 2,5-4k PLN mniej więcej...i nie jest to jakaś zabójcza suma SSGarage robi takiego swapa wliczając w to silnik, osprzęt i sam swap - za jakieś 7k PLN. Masz wtedy zapewnione, że wszystko będzie działać jak należy. A zakucie i uturbienie to potem ok 8-15k PLN. Ale myślę, że mając H22 pod machą na jakiś czas Ci starczy....i zdążysz jeszcze nazbierać na turbo lub kompresor...albo na nowsze auto bo samo "czyste" H22 zapewni Ci wystarczająco dużo rozrywki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych