Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

zwiekszenie mocy k20

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
38 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:24, 06.01.2010

Tak teraz tylko mysle, czy faktycznie do tego silnika 2.0 155KM nie mozna dodac troche mocy nieduzym kosztem ?


Wszystko masz w powyższym wątku. Ile chcesz tej mocy? 5KM? 10KM? Pewnie wystarczy dolot i wydech. Różnicę może nawet poczujesz. Chcesz więcej - trzeba brać się za elektronikę i mechanikę w silniku. A w przypadku accorda 2.0 to oznacza świnkę (trochę kosztuje) lub "dual ECU" za którego wartość (zestawu) możesz kupić drugie auto..... remap jest, ale do K24A....

Tak naprawdę najtaniej to wyjdzie zmiana, a jak nie chcesz zmiany całego auta to zmień sam zespół napędowy.
Silnik K24A lub podobny kupisz już za 3,5-5 tysięcy. Warto by kupić taki z całym ECU i skrzynią, wyjdzie pod 7-8 tysięcy. I to będzie chyba najtańsza opcja jeśli policzysz, że swój K20A6 sprzedasz.
To taniej niż wyjdzie najtańsze turbo. Do takiego K24A masz możliwości dalszego tuningu - są wałki, jest głowica od CTR, jest gotowy remap od hondata.
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:24, 06.01.2010

Rozumiem, dzieki za odpowiedzi. Dzwonilem dzisiaj do 44 tuning, firmy ktora zajmuje sie modyfikacja aut i powiedzieli ze program + dolot powietrza da dodatkowo 20-25KM i wlasciwie tyle moga zrobic. Ile? OK 3500zl.
  • 0

#18 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1,165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 06.01.2010

Rozumiem, dzieki za odpowiedzi. Dzwonilem dzisiaj do 44 tuning, firmy ktora zajmuje sie modyfikacja aut i powiedzieli ze program + dolot powietrza da dodatkowo 20-25KM i wlasciwie tyle moga zrobic. Ile? OK 3500zl.


Dobry żart raczej na 1 kwietnia :r jedź na hamownię zobacz ile masz HP na Benzynie i na LPG potem jedź z wykresem do tej firmy i niech robią z gwarancją że będziesz miał + 25HP min. jak im się uda samym dolotem i "programem" to ja następny mogę dać nawet 4,5 tyś :mrgreen:
Reasumując to nie realne na tym silniku przy samym dolocie a oprogramowanie to inna historia generalnie nie wiedzą co mówią taka to firma
  • 0
F1

#19 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:21, 06.01.2010

20-25KM i wlasciwie tyle moga zrobic. Ile? OK 3500zl.


Mort, zrób jak mówi malin_f1, to zobaczysz ile wyjdzie - ja obstawiam góra 10KM powyżej serii. Ale można próbować - jednak 3500zł plus pomiary na niezależnej hamowni (przed i po) itp. itd. pewnie wyjdzie w sumie prawie 4000zł - tyle dołożysz lub może mniej sprzedając obecny silnik i wkładając 2.4 (no fakt, nie liczę robocizny). I masz pewne 190KM.
  • 0

#20 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:pl/uk/nl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:24, 08.02.2010

trzeba bylo wziasc dieselka, po trzech accordach w benzynie wlasnie sie przesiadlem i bardzo mile zaskoczenie, do tego perspektywa wrzucenia wirusa jest szybka i prosta


a tak w ogole moze zna ktos sprwadzony i profesjonalny lokal do tego rodzaju zabawy w okolice krakow czy kielce

pozdrawiam
  • 0

#21 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 08.02.2010

trzeba bylo wziasc dieselka, po trzech accordach w benzynie wlasnie sie przesiadlem i bardzo mile zaskoczenie, do tego perspektywa wrzucenia wirusa jest szybka i prosta


Kolega chce zwiększyć moc i przyspieszenie, a nie ograniczyć zużycie paliwa. Do tego założył już LPG. :-P
  • 0

#22 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:43, 08.02.2010

a ja chcialbym podniesc spalanie przez obniezenie progu od którego załacza sie Vtec, pytanie jak to zrobić ? + wkładka K&N oraz moze kiedyś kolektor.

Odnośnie wiruska, to miałem go w mondku (2.0 diesel) i musze powiedziec ze warto było :). Jest szansza iż moge uzyskać lepszą cene w Krakowskim Vtechu na takiego moda.
  • 0

#23 Pawelsky

Pawelsky
  • Forumowicz
  • 623 postów
  • Skąd:Polska
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 08.02.2010

a ja chcialbym podniesc spalanie przez obniezenie progu od którego załacza sie Vtec, pytanie jak to zrobić ? + wkładka K&N oraz moze kiedyś kolektor.

Odnośnie wiruska, to miałem go w mondku (2.0 diesel) i musze powiedziec ze warto było :). Jest szansza iż moge uzyskać lepszą cene w Krakowskim Vtechu na takiego moda.


Np. HONDATA. Żadna wkładka K&N :k
Dolot CAI, kolektor, strojenie Hondatą i będziesz miał VTECa wcześniej i spalanie Ci wzrośnie :mrgreen:
  • 0

#24 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:21, 08.02.2010

a czy od HONDATA nie traci ie gwarancji ?..na parowcową mam z buta wiec to nie problem, tylko nie wiem jak bedzie w przypadku wizyt w ASO z HONDATA na pokładzie. Dolot, kolektor to dopiero jak sie skonczy gwarancja za 2-3 lata jak nalatam 100k km ..., na razie moge tylko zapodac K&N , bo i tak w lecie to praktycznie co 2 miechy czyszczenie filtru sie kłania, lub wymiana na nowy.
  • 0

#25 Sajmon

Sajmon
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:43, 08.02.2010

Czy Wy chopy możecie posługiwać się jakimś ludzkim językiem? Wirusek, hondata, k&n, krakowski vtech - o co chodzi?
Nie każdy jest mechanior co się zowie - ja np. nie , a chętnie podniósłbym moc bez utraty gwarancji - czy to całe k&n (co to jest?) daje taką możliwość? Pozdrawiam
  • 0

#26 kuzek

kuzek
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:Wawa okolice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:50, 08.02.2010

Czy Wy chopy możecie posługiwać się jakimś ludzkim językiem? Wirusek, hondata, k&n, krakowski vtech - o co chodzi?
Nie każdy jest mechanior co się zowie - ja np. nie , a chętnie podniósłbym moc bez utraty gwarancji - czy to całe k&n (co to jest?) daje taką możliwość? Pozdrawiam


- wirus czyt. modyfikacja softu komputera (mapy, etc...) bardzo fajna sprawa podniesienia mocy silnika (koniki i niutki) w silinkach diesla za stosunkowo nie wielkie $
- hondata - oprogramowanie do modyfikacji komputera (CPU) w Hondach
- K&N firma specjalizujaca sie w produkcji filtrów powietrza, układów dolotowych
-Vtech firma tuningowa, zajmujaca sie m.in wgrywaniem wirusków :) i nie tylko.

Odnosnie dolotu, to wybrałbym jednak dolot AEM V2
Dolot nie wymaga dodatkowych prac instalacyjnych (nacinania nadkoli, lub zdejmowania zderzaka)

Korzyści z dolotu:
- łatwość instalacji (przy gwarancji przed serwisem łatwo zdjęc i założyć)
- łatwy dostęp do konserwacji (mimo wszystko lepiej częściej myć filtr, bo wtedy lepiej zasysa powietrze)
- bardzo dobry wygląd i dźwięk – element lansu, którego zabraknąć nie może
- bardzo dobre przyrosty mocy i momentu
- instalacja w komorze silnika zasysając powietrze z boku nadkola istnieje mniejsze ryzyko zassania wody (tak jak w przypadku filtra CAI który pobiera zimniejsze powietrze z przodu zderzaka, ale wobec niskiego i krótkiego nawisu przedniego może zassać wodę popchniętą przez koło wpadające w kałużę)

http://www.autoanyth...052&GroupID=754
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:24, 09.02.2010

- bardzo dobre przyrosty mocy i momentu


Nie licz na to ;-) Przyrosty jeśli są, to znikome. A często pojawiają się problemy, jak spadek mocy, kiedy nie osłonięty filtr zasysa ciepłe powietrze z komory. Poza tym, metal lepiej przewodzi ciepło niż to tworzywo, z którego są fabryczne doloty(plastik czy co to tam jest). Co za tym idzie, nagrzana rura, zasysane ciepłe powietrze z komory=spadek mocy. Poprawia to się zawsze, ale dźwięk ;-)

Żeby taki dolot ze stożkiem coś dodał, trzeba trochę porzeźbić w komorze, zrobić dobry nawiew zimnego powietrza od zderzaka, solidnie osłonić i odizolować filtr od ciepła z silnika(co jest dosyć trudne) a samą rurę najlepiej zabezpieczyć czymś termoizolacyjnym(np: owinąć ją bandażem na kolektory wydechowe).
Taki sposób ostatnio wydumałem razem z kolegą, który nie jeden dolot zmierzył na hamowni, przy całkiem zdrowym VTEC`u. Powiedział, że charakterystyka krzywej momentu i mocy się zmieniała, w zależności od długości dolotów...A sam przyrost mocy, to może 1-2KM...i tyle samo Nm...
  • 0

#28 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:34, 09.02.2010

ludzie dajcie spokój. w silnikach N/A wzrost mocy można uzyskać przez zwiększenie kompresji albo wzrost obrotów. kompresję możemy zwiększyć przez zmianę głowicy lub założenie turbo. większa kompresja to wiecej powietrza, możemy więc spalić więcej paliwa, a to da mam wiecej mocy.
większe obroty wiążą się ze zmianą kątów zapłonu, dostosowanie zaworów.
przeróbki dolotu i wydechu nie zapewniają wzrostu mocy!

[ Dodano: 2010-02-09, 10:38 ]
co najwyżej poprawią reakcję silnika na wciśniecie pedału gazu.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#29 dongibbon

dongibbon
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:pl/uk/nl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:50, 09.02.2010

tez tak mysle, ten silniczek 2.0 jest dobry i dosc mocny sam w sobie,ale nie wiele mozna z nim zdzialac bez solidnych zmian i podzespolow, ja bym stukal kasiore na szybsze czy nowsze autko ktore sprosta wymaganiom, niz inwestowal w niepewne gadzety/wspomagacze czesto watpliwej jakosci, ale to tylko moje skromne zdanie, jedynie dodam ze moje poprzednie 2 auta to tez byly accordeony w beznynie choc starsze odrobine i tam tez mi sie zmian chcialo... ale nikt nikomu nic nie broni, kazdy zyje po swojemu

pozdrawiam
  • 0

#30 DAMEK

DAMEK
  • Forumowicz
  • 381 postów
  • Skąd:Silesia
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Damkowa
  • KM:221
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:32, 14.02.2010

prawda jest taka, że jak cos robic to konkretnie i na konkretnych czesciach w konkretnej firmie.A to jak Wszyscy wiemy słono kosztuje, no ale czeko sie nie robi dla pasji i hobby.

[ Dodano: 2010-01-28, 22:54 ]
temat wysłany do Ecu performers

Jestem posiadaczem Acc z silnikiem K24A3 i niedawno znalazlem taki temat na forum HAKP.

Honda Accord 2.4L 190HP - modyfikacja ECU

Obniżenie Vteca z 6000rpm do 5000rpm
Podniesienie Revlimitera o ok. 500rpm
Największy przyrost momentu obrotowego 30Nm
Największy przyrost mocy to 24KM
Gładki i płynny przebieg momentu obrotowego
Obsługa klimatronika i zmieniarki CD
wyłączona funckja immobilizera
http://www.hondatech...pics38/3290.htm

Temat trochę stary ale może aktualny

odpowiedz dzisiaj dostałem


Witam Serdecznie,



Niestety nie oferujemy już tego produktu ze względu na Male zainteresowanie.

Możliwe jest kupienie drugiego komputera z tym programem ale koszt ponad 6000zl

Zniechęca potencjalnych klientów.
  • 0
Serwis drukarek,laptopów,kopiarek,monitorów, tusze tonery.
Moja byla-http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=5345&start=0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq