Witam . Chodzi mi po głowie założenie głowicy z osprzętem od V-tec 1.8 do silnika F18A3 ( 1.8 bez vteca) . Czy głowica podpasuje i czy da coś mocy/momentu ? Jakie jeszcze inne macie propozycje by dodać trochę mocy do F18A3
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 20:47, 24.05.2015
#2
Napisano 22:51, 24.05.2015
nic to nie da... nie ma sensu budowania takiego franka bo ani z niego nie wyjdzie mocy ani momentu... jeśli chcesz wiecej mocy to jedynie swap... można robić swap na non-vtec z V i IV(f20z1, h23, f22a) lub na vtec z V i VI(F20b, F18b, H22, f22z2) przy czym kazda opcja zalezy od twojego funduszu.... sam mam w planie swap na F22a3(najmocniejsza wersja IV gen)
Najprostszy sposób na dołożenie vtec to swap z V 2.2 -f22z2 gdzie dokładasz tylko jeden przewód od vteca i zostawiasz swoją skrzynię manualną - f22z2 w 99% był łączony z automatem...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, vte, swap
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 Feb 2024 V |
|
|
||
Type R
Mechanik →
Układ hamulcowy →
Jakie jarzma do Type R Ch1Napisany przez Bloodeagle , 29 Jan 2024 Type R, ch1, jarzma, VI, swap |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 Sep 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 Aug 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 Jul 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych