Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

brak iskry


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:22, 08.12.2009

silnik F20B3
zaczelo sie od tego ze wymienilem uszczelke pod przykrywa... po sciagnieciu przykrywy okazalo sie ze 2 swiece sa zalane olejem. Wyczyscilem wszystko na cacy nowe uszczelki pod swiece, uszczelka pod przykrywe skrecilem wszystko do kupy ladnie pieknie. No i odpalilem... modra mi sie ucieszyla bo zapalila na dotyk a wczesniej to troszeczke trwalo nim zaskoczyl. No i wszystko byloby pieknie gdyby nie to ze pochodzil z 30sekund i zgasl sam z siebie... Pomyslalem no zdaza sie... proboje zapalic ponownie a tu lipa, silnik kreci ale nie chce zalapac... No to pierwsze co pomyslalem cos ze swiecami... Wykrecilem, sprawdzam czy jest iskra a tu zonk - niema. Mial ktos taki przypadek moze? albo jakies sugestie moze co to moze byc?
  • 0

#2 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:30, 08.12.2009

bezpiecznik :idea: to najprostsze
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#3 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:14, 08.12.2009

nie no daj spokoj az tak zle to ze mna nie jest nie pisal bym tematu nie sprawdzajac bezpiecznikow :-P

jutro jeszcze sprawdze mase na mase na wtyczce modulu i czy jest iskra z cewki bo mi dzisiaj koles podpowiedzial takze zobaczymy co dalej
  • 0

#4 badyl

badyl
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Sulejówek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:WRX STI PPP
  • KM:305
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:GD
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:38, 08.12.2009

raczej cos z aparatem bo pewnie sciagałes do roboty sprawdz połaczenia przecie nic nie powinno sie popsuc od zdiecia pokrywy zaworów
  • 0

#5 maGr

maGr
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Zielona Góra
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:18, 11.12.2009

no wlasnie wiem... musialoby to byc jakies mega zrzadzenie losu
ale aparatu nie ruszalem... poza pokrywa i swiecami nic a nic... no jeszcze bym zrozumial ze by w ogole nie zapalil po skreceniu do kupy a tu taki zonk ze zapalil, pochodzil i zgasl jutro sie jeszcze temu przyjze

[ Dodano: 2009-12-11, 01:17 ]
aparat do wymiany
  • 0
www.posadzki.betonowe.zgora.pl

#6 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:25, 15.12.2009

Miałem podobnie. Na początku padł moduł. Wymieniłem przejechałem pare kilometrów i padła cewka. Więc także wymieniłem. Prubuje odpalić i nic. Okazało sie, że znowu moduł poszedł. Więc wymiana z reklamacją w sklepie(uwzgledniona), przekręcony kluczyk i znowu modół poszedł z dymem(znowu reklamacja, sprzedawca miał już nerwa na twarzy) i jazda na lince do elektryka/elektronika(znajomego bez papierów ale znającego sie na żeczy). Pogrzebał troche pozłączał coś na krutko i diagnoza brakuje twardej masy. Coś mi tam tłumaczył, że jakaś dodatkowa masa do czegoś tam ale nie bardzoi wiem o co z tym chodzi. Mówił, że mogłem sobie te modóły wymieniać i tak by sie przepaliły bez tej masy.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq