Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Miga zielony kluczyk Accord 7 2.4 2004r

VII nie mozna odpalic

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 nozyk

nozyk
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Sulęcinek
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 20.04.2015

Witam jechałem autem po chwili zgasło i zaczoł sie swiecic kluczyk immobilajzera i auto nie chcialo juz odpalic krecilo i nic wiecej pozatym nie zaswieca sie kontrolka od akumulatora tylko swieci sie kontrolka od oleju i ten zielony kluczyk był juz  u hani elektryk i komp nie chcial go wpuscic w głuwne ustawienia co to moze byc pomocyyy auto stoi w niemczeh co robic


  • 0
Nozyk

#2 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:39, 20.04.2015

A masz drugi kluczyk ? bo może padł w kluczyku układ imobilizera i komputer nie chce go puścić.

Domyślam się że bateria w kluczyku nie padła.


Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:50, 20.04.2015

  • 0

#3 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:11, 20.04.2015

Zobacz czy bezpieczniki całe i czy komputer nie jest zalany do tego trzeba rozkręcić kompa.
  • 0

#4 ozziesan

ozziesan
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Southport
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:11, 20.04.2015

Sprawdź bezpieczniki jak juz powiedział Muzyczka
  • 0

#5 nozyk

nozyk
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Sulęcinek
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:21, 20.04.2015

kluczyk mam jeden niestety bezpieczniki cale a gdzie znajduje sie ten komputer i od czego mÓgl by sie zalac

Zobacz czy bezpieczniki całe i czy komputer nie jest zalany do tego trzeba rozkręcić kompa.

czy jakis kontakt telefoniczny moge dostac do ciebie kolego

gosciu chce mi pÓl auta rozkecic mÓwi ze jakis transponder moze padl czy jakis układ komfortu
no to tak dzis zadzwoniłem po znajomego elektryka tu w niemczeCh i nie mÓgł wejsc do kompa blokował go samochÓd i nie mÓgł wejsc w głÓwne ustawienia kluczyk miga nie wyswietla sie dioda akumulatora auto kreci i nie odpala co to moze byc
  • 0
Nozyk

#6 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:29, 20.04.2015

Hej :-)
Migający kluczyk oznacza problemy z immobilizerem, czyli układ nie 'widzi pastylki' w kluczyku i blokuje zapłon, więc silnika w ten sposób nie uruchomisz... pewnie jest jakiś sposób na ominięcie immobilizera, ale ja go nie znam (nie miałem potrzeby poznawać) i szczerze wątpię, że ktoś poda Ci tutaj 'na tacy' i publicznie sposób na ominięcie tego zabezpieczenia...

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 16:02, 21.04.2015

Jak kontrolka akumulatora się nie pali to komputer silnika znajdujący się w środkowym tunelu między gazem a nogami pasażera są takie małe trójkąciki. ECU prawdopodobnie zalane przez czyszczenie klimatyzacji. Kompa powinno dać się uratować. Nie ma co rozbierać pół samochodu.
  • 0

#8 kszaczu

kszaczu
  • Forumowicz
  • 310 postów
  • Skąd:Tomaszow Maz.
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:229
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:18, 21.04.2015

U mnie identyczny problem rozwiązała wymiana bezpiecznika
  • 0

Niebieski   :smerf:  Modulo voltage + Mugen  :arrow: http://www.accordklu...-nowe-gażdżety/

 


#9 nozyk

nozyk
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Sulęcinek
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 21.04.2015

Jak kontrolka akumulatora się nie pali to komputer silnika znajdujący się w środkowym tunelu między gazem a nogami pasażera są takie małe trójkąciki. ECU prawdopodobnie zalane przez czyszczenie klimatyzacji. Kompa powinno dać się uratować. Nie ma co rozbierać pół samochodu.

Kolego jestes normalnie hyba omnibusem naprawde wielki podziw faktycznie czysciłem klime i moze byc to co ty muwisz dzieki wielkie jak mam sie dostac do tego kompa teraz


Kolego jestes normalnie hyba omnibusem naprawde wielki podziw faktycznie czysciłem klime i moze byc to co ty muwisz dzieki wielkie jak mam sie dostac do tego kompa teraz

i co zrobic zeby doszedl do siebie czy bede musiał nowy kupic


  • 0
Nozyk

#10 nozyk

nozyk
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Sulęcinek
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 21.04.2015

U mnie identyczny problem rozwiązała wymiana bezpiecznika

Witam jaki bezpiecznik kolego wymieniłes ? bede rozwazał wszystkie opcje jutro elektryk wyciagnie kompa i bedzie prubowal go uratowac 


  • 0
Nozyk

#11 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 20:04, 21.04.2015

Pisze z fona. Umyć płytkę ecu np denaturatem używając pedzelka i zostawić na 12 godzin suszenia lub godzinę suszarką suszyć płytkę.
  • 0

#12 nozyk

nozyk
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Sulęcinek
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:00, 26.04.2015

Wyciąglem kompa znajomy elektryk wyczyscil go azotem i niestety po Podleceniu nie można się połączyć z komputerem odpowiedzialny za silnik mam ktoś jakiś namiar kto by to naprawil czy co teraz zrobić
  • 0
Nozyk

#13 crazytomi9

crazytomi9
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Łopuszno/Kielce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport 30th Edition
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:59, 25.06.2015

I jak sprawa się potoczyła bo mogę mieć podobny problem?


  • 0

Więcej info o moim aucie?  :) Click here  :czytaj: 


#14 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:33, 29.06.2015

z naprawą może być ciężko bo się uszkodził główny procesor - moge to sprawdzic .. ale najszybciej będzie jak kupicie drugi komp A immo albo się przełoży albo zakoduje ..


  • 0

#15 szeleq

szeleq
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Łęczna
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:a
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 05.01.2016

I mnie ten problem dzisiaj dopadł:(


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, nie mozna odpalic

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq