XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pilot w kluczyku i kierunkowskazy
#16
Napisano 22:13, 08.12.2009
#17
Napisano 21:53, 29.12.2009
Wszystko wróciło do normy -alarm działa, kierunki potwierdzają zamkniecie samochodu.
Serwis moge polecić (chociaż chyba mieli małe problemy ze zdiagnozowaniem usterki ale dali rade i co najważniejsze podejście -spróbujemy narawić stycznik bo po co pchać nowy cały zamek- i to mi się podoba (nie jak w serwisie Forda padło znaczy trzeba wymmienić a bez prób reanimacji).
Za diagnoze i naprawe autoalarmu zapłaciłem tyle co za regulacje zaworów, przy okazji podłączyli pod kompa i sprawdzili komplet -za całość 330zł więc i ceny do przełknięcia.
Aha okazało się że winny by stycznik (złączka) maski który miał małe zwarcie i dawał cały czas sygnał że maska jest otwarka (centralny wtedy się zamyka ale autoalarm nie zazbraja) póki co zreanimowano go (przeczyszczono) i zobaczymy co dalej bo nowy 340zł netto heh
#18
Napisano 16:21, 23.11.2014
Odpowiedź już padła, pewnie któryś stycznik od alarmu zabrudzony. Pytanie czy centralny zamyka drzwi czy nie? Też u mnie po kupnie auta alarm się nie uzbrajał, a centralny działał jak należy. Winny był stycznik maski, który był zaśniedziały i alarm widział, że maska jest cały czas otwarta.
Użytkownik Jakub_rm edytował ten post 16:22, 23.11.2014
#19
Napisano 17:22, 23.11.2014
Użytkownik Mario_Accord edytował ten post 18:09, 23.11.2014
#20
Napisano 06:01, 24.11.2014
#21
Napisano 09:33, 24.11.2014
Może ta informacja coś ci pomoże:
Zmieniałem pilota z serwisowego na oryginalny, nie zmieniając nic w elektryce samochodu. Pierwszy mrugał kierunkowskazami, a drugi postojówkami po zsynchronizowaniu z autem. Spróbuj zaprogramować jeszcze raz piloty według instrukcji, lub sprawdź inne.
#22
Napisano 09:52, 24.11.2014
…. Po otwarciu maski nie widzę żadnego czujnika stycznika
Sam stycznik jest "ukryty" pod zamkiem maski. Bez odkręcenia zamka nie dostaniesz się do czujnika. Jak się dobrze przyjrzysz i uważnie zamek obejrzysz to go znajdziesz.
edit: Ja o swoim alarmie i jego wadzie dowiedziałem się gdy nieco mocniej zamknąłem maskę. Wtedy po zamknięciu auta kierunki mignęły. Możesz spróbować kilka razy puścisz maskę z niewielkiej odległości.
Użytkownik Jakub_rm edytował ten post 09:59, 24.11.2014
#23
Napisano 21:46, 24.11.2014
#24
Napisano 18:51, 10.11.2017
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych