XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
kontrolka ECU typeS '04
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:08, 30.11.2009
#2
Napisano 22:09, 30.11.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:20, 30.11.2009
#4
Napisano 22:43, 30.11.2009
wyskoczylo mi ze to czujnik spalin...
No to możliwe że sonda w kacie coś węszy
Ja bym tego check-a obstawiał na katalizator szczególnie że gasł po przegonieniu ale musisz podłączyc się pod kompa który dokładnie odczyta kod błędu i wtedy bedzie wiadomo
#5
Napisano 22:45, 30.11.2009
#6
Napisano 18:15, 03.12.2009
Po wymianie wszystko bangla jak nalezy
Pozdro
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:19, 10.12.2009
#8
Napisano 22:36, 10.12.2009
#9
Napisano 22:36, 10.12.2009
UWAGA:
•Ten DTC może być spowodowany niską jakością paliwa.
1. Włączyć zapłon (II).
2. Skasować kody DTC za pomocą HDS.
3. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową na poziomie 3.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (dźwignia zmiany w położeniu P lub N) aż do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, następnie pozostawić na biegu jałowym.
4. Przeprowadzić jazdę próbną w następujących warunkach:
•Temperatura płynu chłodzącego powyżej 70 °C
•Przekładnia na 5. biegu (A/T w pozycji D)
•Szybkość jazdy utrzymywać w przedziale od 80 km/h do 88 km/h za pomocą tempomatu
•Kontynuować jazdę przez około 2 minuty, a następnie zwalniać przez co najmniej 4 sekundy przy całkowicie zamkniętej przepustnicy, ponownie przyspieszyć do 88 km/h i kontynuować jazdę przez 20 minut z włączonym tempomatem.
Używając HDS sprawdzić STAN OBD w MENU DTC, aby przekonać się, czy nie pojawił się kod usterki DTC P0420.
Czy na ekranie został wyświetlony komunikat NEGATYWNY?
TAK - Przejść do 8.
NIE - Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY jest to usterka okresowa, układ obecnie jest sprawny. Jeśli na ekranie wyświetlany jest komunikat W TOKU, kontynuować jazdę w podanych warunkach, aż do momentu pojawienia się wyniku. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIE SPEŁNIA WARUNKÓW, przejść do punktu 4 i sprawdzić ponownie.
8. Wyłączyć zapłon.
9. Wymienić TWC:
10. Włączyć zapłon (II).
11. Wyzerować ECM/PCM za pomocą testera HDS.
12. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.
13. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową na poziomie 3.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (dźwignia zmiany w położeniu P lub N) aż do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, następnie pozostawić na biegu jałowym.
14. Przeprowadzić dziesięciominutową jazdę próbną, ciągle zmieniając szybkość jazdy.
DTC P2195: Zablokowany sygnał ubogiej mieszanki czujnika A/F (Czujnik 1)
1. Sprawdzić stan czujnika A/F (Czujnik 1).
Czy czujnik jest luźny w rurze wydechowej?
TAK - Przejść do 2.
NIE - Przejść do 4.
2. Wyłączyć zapłon.
3. Wymienić czujnik A/F (Czujnik 1).
4. Włączyć zapłon (II).
5. Wyzerować ECM/PCM za pomocą testera HDS.
6. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.
7. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 3.000 obr./min. bez obciążenia (w położeniu P lub N) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie pozostawić na biegu jałowym.
8. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.
Czy wskazywane są jakieś tymczasowe DTC lub DTC?
TAK - Jeśli wskazywany jest kod DTC P2195, sprawdzić, czy występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika A/F (czujnik 1) i modułu ECM/PCM. Jeśli połączenia i styki są prawidłowe, przejść do punktu 8. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.
NIE - Usterka okresowa, układ obecnie jest sprawny. Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika A/F (czujnik 1) i ECM/PCM.n
9. Za pomocą testera HDS sprawdzić STAN OBD w menu DTC, aby przekonać się, czy nie pojawił się kod usterki DTC P2195.
Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?
TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n
NIE - Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika A/F (czujnik 1) i ECM/PCM, następnie przejść do punktu 2. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 5 i sprawdzić ponownie.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10
Napisano 22:38, 10.12.2009
[ Dodano: 2009-12-10, 22:58 ]
Mikolaj, w manualu ten opis wynalazłeś
#11
Napisano 22:59, 10.12.2009
w kazdym razie typy byly dobre, albo kat, albo sonda.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#12
Napisano 23:13, 10.12.2009
#13
Napisano 23:16, 10.12.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:28, 10.12.2009
#15
Napisano 23:57, 10.12.2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych