XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
podrasowanie F20B6
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 05:11, 27.11.2009
Posiadam Accorda z 1992 roku coupe (CB7) sprowadzony z USA. poprzednio miałem silnik F22A1 ale nie nadawał się już do remontu, a wiec zakupiłem F20B6 z 2001. fabrycznie silnik ma 147KM. Mam takie pytanko teraz, czy jest możliwość wyciągnięcia z tego silnika ze 200-300 KM?? Myślę o założeniu TURBO, wiem, że pieniądze na tego moda nie będą małe.
W necie nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat tuningu tego silnika, oraz czegoś na temat turbo w f20b6.
za wszelkie informację, bardzo dziękuję.
#2
Napisano 06:46, 27.11.2009
To Ci już powinno dać do myślenia.W necie nigdzie nie mogę znaleźć informacji na temat tuningu tego silnika, oraz czegoś na temat turbo w f20b6.
Są kity turbo oraz kompresor w USA, ale koszt tego wszystkiego, to łącznie będzie... fiu fiu.
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 09:37, 27.11.2009
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:57, 27.11.2009
Ale z tego co słyszałem to silniki z serii F22xx kręcą się dużo lepiej i taniej, oraz są podatne na turbo, a z serią H już jest troszkę gorzej.
#5
Napisano 13:50, 27.11.2009
Myślałem już o H22A7 ale tego praktycznie nigdzie nie mogę znaleźć, inne H22 owszem są
To kup H22A8, będziesz miał 200 km, do tego kolektor od ATRa, dolot z jakimś stożkiem, wałki od atr'a, przesterować i 215-220 ugrasz a to już ciekawa zabawka.
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#6
Napisano 16:01, 27.11.2009
dr.Romi ogarnie Ci sprawe
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:22, 27.11.2009
#10
Napisano 02:21, 28.11.2009
i przy okazji czy pasowal bym do mojego silnika kolektor sacy od h22 z gory dzieki pozdro!!
#11
Napisano 12:48, 28.11.2009
przy okazji czy pasowal bym do mojego silnika kolektor sacy od h22 z gory dzieki pozdro!!
Nie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych