Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Skrzypiący pedał sprzęgła - jak to usunąć???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
826 odpowiedzi w tym temacie

#526 jarekdoro

jarekdoro
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Łódź / obecnie w DE
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Liefstyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2015
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:55, 15.01.2016

Witam. 

Mam pytanie czy ten problem może być w 8gen.?

Od kilku dni  przy wciskaniu sprzęgła słychać dźwięk podobny do zaciąganego ręcznego tylko takie dwa lub trzy ciche metaliczne trzaski w pierwszej fazie naciskania na pedał i dochodzi z miejsca gdzie ramie pedału zachodzi pod spod dolnej części deski rozdzielczej. 


  • 0

#527 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:39, 08.02.2016

i mnie dopadło skrzypienie pedału w nowym nabytku :/


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#528 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:19, 08.02.2016

każdego dopada w VII-genie, oby tylko raz :)


  • 0

#529 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:39, 08.02.2016

po przeczytaniu z 10 stron tego wątku mam wątpliwości co do skutecznego sposobu na wyeliminowanie problemu... :/


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#530 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:52, 08.02.2016

da się rozwiązać ten temat. Jeśli piszczy w środku to temat pompy sprzęgła, 

jeśli z zewnątrz to łapa sprzęgła, ewentualnie wysprzęglik. Powodzenia w walce ;)


  • 0

#531 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:19, 08.02.2016

piszczy ewidentnie w kabinie pod pedałem, ale tylko jak jest wrzucony bieg. na jałowym cichutko...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#532 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:24, 08.02.2016

nie rozumiem. Piszczy jak wciskasz czy cały czas??


  • 0

#533 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:30, 08.02.2016

bez wrzuconego biegu jest ok. wciskam, puszczam i cisza jest. jak wrzucę bieg i puszczam to piszczy pod pedałem :/


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#534 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:47, 08.02.2016

U mnie było przy wciskaniu i puszczaniu. Czasami temat znikał (ale tylko na parę dni), często się nasilał przy zwiększonej wilgotności powietrza (przynajmniej tak wynikało z moich obserwacji). Na forum są opisane różne patenty. U mnie w dwóch accordach temat znikł po (a trenowałem zamienniki i inne temaciki):

 

1. W pierwszym - wymiana pompy sprzęgła na OEM ale 46920-S7A-A04 (ważna ta końcówka A04, zmieniony kształt grzybka)

2. W drugim - aplikacja zestawu naprawczego HONDA OEM

 

Temat nie powrócił (na razie :)) od ponad roku ani w jednym ani w drugim przypadku. 

 

Pozdrawiam


  • 0

#535 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:44, 08.02.2016

obydwa przypadki dotyczyły VIIgen? ten zestaw naprawczy to konkretnie co to jest?


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#536 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:39, 08.02.2016

Najpierw przesmaruj i zobacz ile wytrzyma bez skrzypienia a później regeneruj

Użytkownik grzechh edytował ten post 23:39, 08.02.2016

  • 0

Long May You Ran


#537 chrismave

chrismave
  • Forumowicz
  • 216 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.5
  • Wersja:IS250 mk3
  • KM:207
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:03, 09.02.2016

obydwa przypadki dotyczyły VIIgen? ten zestaw naprawczy to konkretnie co to jest?

Obydwa (VII gen CL7 poliftowe). Zestaw naprawczy obejmuje tłoczek ze sprężynką, śrubę grzybkową, smar oraz instrukcję aplikacji. Nr OEM 46926-TA0-A01

Co do smarowania to możesz próbować, koszty niższe. Jak się uda na dłuższą metę to będzie super. 

Następne auto --> kup z AT i problemu nie będzie od urodzenia :)


  • 0

#538 Marco

Marco
  • Forumowicz
  • 643 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:40, 09.02.2016

przesmaruję smarem silikonowym CX-80. nie znam żadnego innego który lepiej się metalu trzyma...


  • 0

"Niektórzy marzą, by uciec od rzeczywistości, inni - by na zawsze ją zmienić" (Soichiro Honda)

Accord 1: 2011 VIIIgen Tourer CW1 Lifestyle 2.0 ; Accord 2: 2003 VIIgen Sedan Comfort CL7 2.0; Accord 3: 1999 VIgen Sedan CG9 ES 2.0


#539 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 08:03, 10.02.2016

Bez sensu ingerować w jakieś domowe sposoby uciszenia tego, bo to w ogóle nie pomaga na dłuższą metę. Często zatarty jest grzybek (wada fabryczna). Ja po prostu kupiłem oryginalny zestaw naprawczy, nie kosztuje żaden majątek gdyż w sieci jest do kupienia za 130,- i po tym spokój na długie lata. Te części są już dopracowane, jakość dużo lepsza. Nie wygłupiać się z WD, smarami, itd tylko wymieniać grzyba, sprężyny i jeździć ;)
  • 0

#540 Fyjox

Fyjox
  • Forumowicz
  • 121 postów
  • Skąd:Dębica/Tarnów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 10.02.2016

Istnieje jakiś manual, jak to wymienić?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq