XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
niestabilne obroty biegu jałowego
#1
Napisano 18:44, 11.10.2008
Moja Honda ma pewne problemy z obrotami na biegu jałowym. Przy uruchomieniu zimnego silnika trzyma obroty na wysokości 1100-1500, po ok minucie spadają do 650 i skaczą do 900. Takie same objawy występują podczas pracy nagrzanego silnika. Zdażyło się juz kilka razy jak mi zgasł podczas zmiany biegu. (co jest bardzo niebezpieczne) Wczoraz poraz pierwszy podczas hamowania na biegu po puszczeniu pedału hamulca gwałtownie przyspieszył samochód, obroty skoczyły na ok 2500 i okiełznałem rumaka. Ale dzieje sie cos nie tak. Podejrzewam ze jest to zabrudzony silnik krokowy, ale nie jestem pewien. Dlatego proszę o jakies podpowiedzi:)
Dzieki
[ Dodano: 2008-10-11, 19:52 ]
A!
Zapomniałem dodać że wymieniłem filtr powietrza , przejechałem pół baku na bezynie, teraz dalej jade na LPG. Problem nie zniknął.
[ Dodano: 2008-10-11, 19:55 ]
Na LPG i benzynie jest to samo. Filtry gazu wymienione były jakieś 1000 km temu.
#2
Napisano 19:25, 11.10.2008
#3
Napisano 19:29, 11.10.2008
dzieki
dam znac jak wyczyszcze
#5
Napisano 20:32, 11.10.2008
wyczyść przepustnice...
Dobrze gada Blade, jak sprawdzisz silnik krokowy to jeszcze przeczyść przepustnice.
#7
Napisano 09:33, 12.10.2008
Dobrze gada... polać mu wódki
Ehh tylko o jednym
#8
Napisano 15:26, 14.10.2008
Jeszcze nie czyściłem tego silniczka ponieważ zastanawiam się czy po zdemontowaniu, wyczyszczeniu i zamontowaniu tego silniczka należy wykonać jakiś reset komputera??
Pozdrawiam
#9
Napisano 17:40, 14.10.2008
#10
Napisano 08:30, 15.10.2008
Dzięki, i tak właśnie zrobie
Zobaczymy jakie będą rezultaty:)
#11
Napisano 15:50, 10.12.2008