Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

niestabilne obroty biegu jałowego


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Remas

Remas
  • Forumowicz
  • 29 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:44, 11.10.2008

Witam wszystkich,

Moja Honda ma pewne problemy z obrotami na biegu jałowym. Przy uruchomieniu zimnego silnika trzyma obroty na wysokości 1100-1500, po ok minucie spadają do 650 i skaczą do 900. Takie same objawy występują podczas pracy nagrzanego silnika. Zdażyło się juz kilka razy jak mi zgasł podczas zmiany biegu. (co jest bardzo niebezpieczne) Wczoraz poraz pierwszy podczas hamowania na biegu po puszczeniu pedału hamulca gwałtownie przyspieszył samochód, obroty skoczyły na ok 2500 i okiełznałem rumaka. Ale dzieje sie cos nie tak. Podejrzewam ze jest to zabrudzony silnik krokowy, ale nie jestem pewien. Dlatego proszę o jakies podpowiedzi:)

Dzieki

[ Dodano: 2008-10-11, 19:52 ]
A!

Zapomniałem dodać że wymieniłem filtr powietrza , przejechałem pół baku na bezynie, teraz dalej jade na LPG. Problem nie zniknął.

[ Dodano: 2008-10-11, 19:55 ]
Na LPG i benzynie jest to samo. Filtry gazu wymienione były jakieś 1000 km temu.
Remas

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:25, 11.10.2008

Pierwsze co musisz sprawdzić to silnik krokowy, albo uszkodzony albo zanieczyszczony. Później ew jak nic nie pomoże to świece zapłonowe i przewody.

#3 Remas

Remas
  • Forumowicz
  • 29 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 11.10.2008

ok
dzieki
dam znac jak wyczyszcze
Remas

#4 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:47, 11.10.2008

wyczyść przepustnice...

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:32, 11.10.2008

wyczyść przepustnice...


Dobrze gada Blade, jak sprawdzisz silnik krokowy to jeszcze przeczyść przepustnice.

#6 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:16, 11.10.2008

Dobrze gada... polać mu wódki :mrgreen:

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:33, 12.10.2008

Dobrze gada... polać mu wódki :mrgreen:


Ehh tylko o jednym :mrgreen:

#8 Remas

Remas
  • Forumowicz
  • 29 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:26, 14.10.2008

Witam ponownie,

Jeszcze nie czyściłem tego silniczka ponieważ zastanawiam się czy po zdemontowaniu, wyczyszczeniu i zamontowaniu tego silniczka należy wykonać jakiś reset komputera????

Pozdrawiam
Remas

#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 17:40, 14.10.2008

Tak musisz zdjąć kleme "+" z akumulatora na jakieś 30 sek albo wypiąć któryś bezpiecznik (nie pamiętam który). Potem podłączasz spowrotem i uruchamiasz silnik. Silnik ma pracować cały czas na wolnych obrotach, pamiętaj aby mieć wyłączone dodatkowe odbiorniki prądu typu: światła,radio,dmuchawa, klima, ogrzewanie szyby. I tak sobie ma pracować silniczek aż załączy się wentylator chłodnicy, wyłączy i znów załączy i wyłączy. Gasisz silnik, zapalasz i już :)

#10 Remas

Remas
  • Forumowicz
  • 29 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:30, 15.10.2008

Witam,

Dzięki, i tak właśnie zrobie :)
Zobaczymy jakie będą rezultaty:)
Remas

#11 brzozowiak

brzozowiak
  • Nowy
  • 0 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:50, 10.12.2008

Remas i jak wykonałeś wszystkie zalecane czynności?? ja mam taki sam problem i mechanik wszystko sprawdzał łącznie z ciśnieniami i szczelnością dolotu wymiana rozrządu a problem jak był tak jest




IPB Skin By Virteq