Witam,
Mam taki dylemacik. Zakupiłem komplet dokładek, progi i taki malutki spoilerek "nosek" do mojej autka. Teoretycznie przesyłka idzie, praktycznie mam nadzieje że również...
No i teraz : co z tym zrobić?
Opcja I: Po znajomości kombinuje lakiernika, który zrobi na pewno wszystko naprawde super. Ale weźmie ode mnie ... no właśnie nawet jeszcze nie wiem, wiem że lakierowanie jednego elementu u nas to koszt bez faktury 400 zł... ( 2 x dokładki, 2 x progi i spoilerek) to nie wiem za ile ale może za 400 by mi zrobił wszystko ale to już chyba naprawde najtaniej i najbardziej po znajomości jak się da.
Opcja II: wypożyczam sprężarkę, kupuję marny zapewne pistolet, lakier bazowy sikkensa od tego lakiernika + klar + pewnie podkład (trudno wyczuć w jakim stadium do lakierowania są dokładki ... są szare ale z połyskiem - oryginał Hondy ) i z tym wszystkim ładuje się do pomieszczenia gdzie jest dość mało pyłów (mam dojscie do laboratorium z odciągiem). Tu koszty zapewne rzędu 200-250 zł, ale tez to co jest bezcenne - mój własny wkład i możliwość realizacji tego SAMEMU - jest to dla mnie bardzo ważne, mocno budujące :P Naczytałem sie forum laierników, naoglądałem się techniki malowania na Youtube, także myśle że dałbym radę.
Co polecacie? Jeżeli ktoś zechce mnie pocieszyć i napisze, że oczywiscie moge to zrobić sam, to prosze jeszcze o przybliżenie metody podkładowania platików, czym to zrobić, żeby lakier trzymał, nie mam zamiaru oszczedzać na materiałach (stąd wybór sikkensa), ma być bardzo dobra pasowalność ale i wytrzymałośc lakieru na owady itp...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:12, 11.10.2008
#2
Napisano 15:26, 11.10.2008
#3
Napisano 09:45, 13.10.2008
co do podkladowania:
koniecznie musisz zakupic grunt zwiekszajacy przyczepnosc, mozesz kupic w mieszalni lakierow lub poszukac np. Rm sealerplast 80 lub latwiej dostepny APP 1K kunststoff Primer i na to kladziesz normalny podlkad wypelniajacy z dodatkiem uplastyczniacza- dosc wazne.
drugim wyjsciem jest zastosowanie podkladu nadajacego sie bezposrednio na tworzywa sztuczne np. Novol protect 310. Wyjscie zdecydowanie prostsze chociaz ja osobiscie zastosowalbym sobie pierwsza metode.
po wyschnieciu i obrobce podkladu i nalozeniu bazy dobrzeby bylo dodac do lakieru bezbarwnego takze uplastyczniacz-unikniesz w ten sposob np. gdy zdarzy Ci sie zawadzic dokladka lakier nie peknie i nie odpadnie wielkim platem, no i nie beda sie robic "pajaczki" przy udrzeniach kamieni lub zwyczajnie od temperatury.. Co do lakieru to polecam Lechlera Acrifan 2000 lub APP HS420. Wysoka odpornosc na zarysowania oraz wysoki i "gleboki" polysk. A co do sikkensa to najdrozsza firma nie jest zawsze najlepsza sa materialy o takiej samej lub wyzszej jakosci i tansze. Wybór nalezy do Ciebie. a co do kosztow 200-250 zl to na same materialy tyle wydasz.Pozdrawiam.
sorry za wypracowanie
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4
Napisano 15:39, 13.10.2008
#5
Napisano 09:05, 14.10.2008
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#6
Napisano 22:29, 14.10.2008