Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Sprężyny ACCORD VIII

VIII eibach sprężyny obniżanie zawieszenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
49 odpowiedzi w tym temacie

#16 irg0

irg0
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Sieradz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 02.04.2015

Witam, kupiłem właśnie accorda z 2008 roku na felgach 20. Załozyłem 17 bo na tamtych w centralnej Polsce nie da się jeździć i tu zaskoczenie auto dalej zglebowane. Na sprężynach jest napis HR a na amorach tylko jakieś cyfry, muszę autko podwyższyć tylko nie mam pojęcia czy kupić wszystko tzn. amortyzatory i sprężyny czy tylko te ostatnie, po czym poznać co oryginalne a co nie? Auto sprowadzone z Niemiec. Gdzie kupić jakieś zamienniki albo coś z jakiegoś angola przy wymianie wszystkiego, bardzo proszę o podpowiedź jak wrócić do normalności, pozdrawiam serdecznie wszystkich czytających to forum.


  • 0

#17 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:41, 13.04.2015

Jeśli masz Oem to to na amorach powinno pisać honda, sprężyn już nie masz oem, a obniżające H&r, myślę że jak dasz ogloszonko w dziale giełda nie będziesz miał problemów ze zdobyciem oem sprężyn, nie wiem o czym myślałeś jak zmieniales koła z 20 na 17, auto obniżone zawsze jest obniżone a zmniejszając średnicę koła jeszcze bardziej idzie w dół, możesz pochwalić się ta 20" może bym przygarnal
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#18 rhomek

rhomek
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:35, 15.04.2015

 Witam, kupiłem właśnie accorda z 2008 roku na felgach 20. Załozyłem 17 bo na tamtych w centralnej Polsce nie da się jeździć i tu zaskoczenie auto dalej zglebowane.

 

:D


Użytkownik rhomek edytował ten post 12:36, 15.04.2015

  • 0

#19 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:50, 15.04.2015

Pewnie wystarczy wymienić sprężyny na ori , jak byś chciał używki to mam po tanich kosztach ;)
  • 0

Czarne jest piękne !!!


#20 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:57, 15.04.2015

Jeśli masz Oem to to na amorach powinno pisać honda, sprężyn już nie masz oem, a obniżające H&r, myślę że jak dasz ogloszonko w dziale giełda nie będziesz miał problemów ze zdobyciem oem sprężyn, nie wiem o czym myślałeś jak zmieniales koła z 20 na 17, auto obniżone zawsze jest obniżone a zmniejszając średnicę koła jeszcze bardziej idzie w dół, możesz pochwalić się ta 20" może bym przygarnal

Przecież jak zmniejszasz średnice kół to dajesz większy profil opony i tym samym masz taki sam obwód koła i nic bardziej nie idzie w dół


  • 0

#21 darioo55

darioo55
  • Forumowicz
  • 732 postów
  • Skąd:łódz-górna
  • Silnik:2.0
  • Wersja:livestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:01, 15.04.2015

Przecież jak zmniejszasz średnice kół to dajesz większy profil opony i tym samym masz taki sam obwód koła i nic bardziej nie idzie w dół[/quote]

nie do końca ,bo cal nie idzie w parze z rozmiarem wysokości opony, chyba;)

Użytkownik darioo55 edytował ten post 14:01, 15.04.2015

  • 0

Czarne jest piękne !!!


#22 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:03, 15.04.2015

Przecież jak zmniejszasz średnice kół to dajesz większy profil opony i tym samym masz taki sam obwód koła i nic bardziej nie idzie w dół[/quote]

nie do końca ,bo cal nie idzie w parze z rozmiarem wysokości opony, chyba;)

Jak robisz to z głową i zgodnie z konfiguratorem to jest ok


  • 0

#23 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:01, 16.04.2015

Czy ktoś na tym forum używa TEGO GWINTU w VIII gen? 


Użytkownik lajsta edytował ten post 12:02, 16.04.2015

  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#24 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 17.04.2015

Mariusza -TT, co kalkulator ma do rzeczywistości? Chyba tylko ogólny zarys tego co chcesz mieć, przykład miałem oem penty w VII geneie na standardach oponach 225,45 i założyłem również oem 19 rage na fabrycznie rozmaiarowych oponach 225,35 i auto poszło 1 cm do góry.... Więc kalkulator swoje a fabryka.swoje. 35 profil to z... Mało i co zmieniać go na 30 bo kalkulator mówi daj.30?
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#25 zielinacco

zielinacco
  • Nowy
  • 9 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 15.01.2017

Cześć Panowie ! 

 

Mam pytanie czy ten gwint http://www.ebay.com/...ayXsYXg&vxp=mtr

 

będzie pasował do mojejo tourera z 2,2 i dtec i czy w ogóle warto go kupić ?


  • 0

#26 Martinez

Martinez
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 13.02.2017

Witam, muszę wymienić sprężyny z tyłu w moim Acco 2.4 sedan 2010r. W tej chwili mam seryjne sprężyny z pierwszego montażu (auto ma 86.000km), i niestety tył trochę siada. Tzn. jak jest pusto w bagażniku i niema za dużo paliwa w baku to stoi równo ale wystarczy że zatankuje pod korek albo coś nawrzucam do kufra i dupsko siada trochę... Dodatkowo za chwilę będę montował LPG i wtedy to już w ogóle będzie słabo jak dojdzie ciężar gazu w zbiorniku. Czytałem gdzieś że to siadanie tyłu w Acco VIII to podobno typowa przypadłość.

 

Co byście polecali na sam tył? W poprzednim Acco VII gen. (też 2.4 sedan) dałem komplet Lesjofors (z tyłu wersja wzmocniona) i było dobrze, ale do VIII gen. Lesjofors nie robi wzmocnionych (albo ja nie moge ich znaleźć...). Orientuje się ktoś jakiej marki są fabryczne sprężyny w Accordzie VIII (chce wiedzieć czego unikać ;-))?

 

Pozdrawiam wszystkich i z góry dziękuję za jakieś porady! :-)


  • 0

Mój Accord VIII - Czarna Perła - Kliknij tutaj


#27 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 10:57, 14.02.2017

W mnie w sedanie VIII tył też lekko przysiada :-( Przebieg nieco ponad 100k.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 16:24, 14.02.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#28 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 11:04, 14.02.2017

Ja mam sprężyny Eibacha i bardzo fajnie i równo siedzi..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#29 Martinez

Martinez
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 14.02.2017

Miałem Eibachy w acco VII sedan i tył był za nisko. Nie wiem jak w VIII ale w VII to podobno było typowe przy Eibachach.


  • 0

Mój Accord VIII - Czarna Perła - Kliknij tutaj


#30 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:50, 14.02.2017

Ja kupiłem sprężyny eibach do AT i masakra przód kilka centymetrów wyżej,,,


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, eibach, sprężyny, obniżanie, zawieszenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq