Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wgniecenia dach

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#16 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:39, 01.02.2015

poczekaj do lata az blach bedzie jak patelnia:D łątwiej sie wtedy podda...


  • 0

#17 Copretti

Copretti
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:15, 01.02.2015

to nic nie da opalarka rozgrzewalem az parzyla blacha w palce ale to przez to ze taki punkt jest to sie nie da tego zrobic


  • 0

#18 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 20:16, 01.02.2015

może spróbuj magnesem neodymowym?


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#19 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:43, 02.02.2015

na spokojnie podjedz do tych co wyciągaja wgniotki i tyle skoro inne rzeczy nie pomagają bo rzeczywiście szpeci wygląd...


  • 0

#20 Copretti

Copretti
  • Forumowicz
  • 88 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:R
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:50, 02.02.2015

neodymowy gdzies znajde i sprobuje :)


  • 0

#21 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 19:08, 02.02.2015

ja tak wyciągnąłem wgniotkę po kasztanie na masce w poprzednim acco. Tylko weź taki żebyś dał radę go po przyłożeniu odczepić :) no i użyj jakiegoś separatora np.tektury

Tylko żeby był z uchem lub hakiem, taki ok. 50kg powinien być odpowiedni.


Użytkownik Heka edytował ten post 19:18, 02.02.2015

  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#22 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:12, 03.02.2015

Jest to, dosc czesta przypadlosc ,wersji z szyberdachem.

Zdarza sie to nawet,podczas wjazdu na wysoki kraweznik.Oczywiscie,nie w kazdej sztuce.

Podciagnijmy to pod wade fabryczna...naprezenia podczas skrecania sie karoserii.

Mam kolege,ktory wyciaga takie dolki...czesto robil to, dla ASO Plaza.


Użytkownik gebek edytował ten post 09:47, 03.02.2015

  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#23 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:10, 03.02.2015

Jest to, dosc czesta przypadlosc ,wersji z szyberdachem.

Zdarza sie to nawet,podczas wjazdu na wysoki kraweznik.Oczywiscie,nie w kazdej sztuce.

Podciagnijmy to pod wade fabryczna...naprezenia podczas skrecania sie karoserii.

Mam kolege,ktory wyciaga takie dolki...czesto robil to, dla ASO Plaza.

Tak na chłopski rozum jak by Ci się musiała buda naprężać podczas podjazdu na krawężnik aby doszło to takiego zwichrowania dachu?

Jak by rzeczywiście tak było to po takiej naprawie i zaliczeniu kolejnego krawężnika wracało by to samo.

Przecież to nie Żuk albo fiat 125 .


  • 0

#24 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:51, 03.02.2015

Pracuje w ASO Hondy,w dziale blacharsko-lakierniczym.

Takich dachow juz troche widzialem.


  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#25 Heka

Heka
  • Klubowicz
  • 1709 postów
  • Skąd:3City
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 167
Wzorowa

Napisano 18:23, 03.02.2015

to brzmi niczym kiepski żart, że podczas pokonywania krawężnika można sobie pogiąć dach.... :bojesie: Brawo Honda!

...mam nadzieję, że nie będzie mi dane tego doświadczyć.


  • 0
<p><span style="color:#f0ffff;">Pan Bóg stworzył człowieka a Japończycy samochód</span> :zoltek:</p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...Obecnie</a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu.../'>Było</a></p>
<p> </p>

#26 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:42, 03.02.2015

to brzmi niczym kiepski żart, że podczas pokonywania krawężnika można sobie pogiąć dach.... :bojesie: Brawo Honda!

...mam nadzieję, że nie będzie mi dane tego doświadczyć.

No bez przesady...nie zawsze,nie kazdy egzemplarz...ect.

Mamy klienta,ktory doslownie tak to opisal...ale potraktujmy to z przymrozeniem oka.  ;-)

 

Prawdopodobnie w niektorych egzemplarzach,klej ktory laczy plat dachu z kaseta szyberdachu,jest zbyt sztywny.

Nie pozwala na miekkie, nietrwale odksztalcanie platu dachu. U mnie, nie ma, co prawda szyberdachu,ale jak plat dachu, w lato mocno sie nagrzewa,to powstaja

pofalowania.Co prawda, po schlodzeniu znikaja.

Generalnie, auta japonskie ,maja relatywnie cienka blache...to nie Niemiec.

 

Jako ciekawostke,powiem Wam...ze to nie jedyna mozliwa przypadlosc karoserii 8 gen.

Jesli trafimy na ''wadliwa sztuke''...to mamy metaliczne chrobotanie/skrzypienie z progow .

Powod...slaby zgrzew na blachach wewnetrznych progow.

Naprawa...poniewaz progu nie ''otworzymy'',zdejmujemy tylne kolo,wyjmujemy zaslepke technologiczna progu,a potem wkladamy

odpowiedni plastikowy klin.

Klin rozpycha/usztywnia blachy...skutkiem czego przestaja sie przesuwac i ocierac,no i skrzypiec.

I mowa tu o blachach 1,5 mm,ktore pracuja podczas skrecania karoserii.

Naprawa jest autryzowana przez HONDA.


Użytkownik gebek edytował ten post 09:19, 04.02.2015

  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#27 Mariusz-TT

Mariusz-TT
  • Forumowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:26, 04.02.2015

No bez przesady...nie zawsze,nie kazdy egzemplarz...ect.

Mamy klienta,ktory doslownie tak to opisal...ale potraktujmy to z przymrozeniem oka.  ;-)

 

Prawdopodobnie w niektorych egzemplarzach,klej ktory laczy plat dachu z kaseta szyberdachu,jest zbyt sztywny.

Nie pozwala na miekkie, nietrwale odksztalcanie platu dachu. U mnie, nie ma, co prawda szyberdachu,ale jak plat dachu, w lato mocno sie nagrzewa,to powstaja

pofalowania.Co prawda, po schlodzeniu znikaja.

Generalnie, auta japonskie ,maja relatywnie cienka blache...to nie Niemiec.

 

Jako ciekawostke,powiem Wam...ze to nie jedyna mozliwa przypadlosc karoserii 8 gen.

Jesli trafimy na ''wadliwa sztuke''...to mamy metaliczne chrobotanie/skrzypienie z progow .

Powod...slaby zgrzew na blachach wewnetrznych progow.

Naprawa...poniewaz progu nie ''otworzymy'',zdejmujemy tylne kolo,wyjmujemy zaslepke technologiczna progu,a potem wkladamy

odpowiedni plastikowy klin.

Klin rozpycha/usztywnia blachy...skutkiem czego przestaja sie przesuwac i ocierac,no i skrzypiec.

I mowa tu o blachach 1,5 mm,ktore pracuja podczas skrecania karoserii.

Naprawa jest autryzowana przez HONDA.

o naprawie progu słyszałem-ale to było raczej na samym początku 2008/2009 i ten klin pomagał.

Ale żeby tak było z dachem to straszna paty-lacha

Niech kolega pojedzie do ASO z tym dachem albo skrobnie pismo do HONDA Poland i niech się pocą z odpowiedzią


  • 0

#28 gebek

gebek
  • Forumowicz
  • 313 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ELEGANCE
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:35, 04.02.2015

o naprawie progu słyszałem-ale to było raczej na samym początku 2008/2009 i ten klin pomagał.

Ale żeby tak było z dachem to straszna paty-lacha

Niech kolega pojedzie do ASO z tym dachem albo skrobnie pismo do HONDA Poland i niech się pocą z odpowiedzią

My tez myslelismy,ze z progami sie uspokoilo.

Ale ostatnio mielismy 2 sztuki rok modelowy 2014.


  • 0
Jest Accord...oraz Shadow VT750 Black Spirit

#29 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:05, 04.02.2015

hej,

 

Napiszcie cos wiecej o tej wadzie zgrzewow w progu ... mam auto z roku 2008 kupione w 2009, wer tourer. Od poczatku cos z prawej strony slysze przy tym tak pracuje karoseria ... obwinialem "cos" za prawym schowkiem lub nizej, ale w zasadzie mozna by to tez podlaczyc pod prawy prog blizej przodu. To moze byc to ???

/e12


  • 0

#30 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 15:08, 04.02.2015

Kolega Gebek pracuje w Honda Plaza ?


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq